Om een foto hier te kunnen plaatsen zal deze eerst op het web geplaatst moeten worden.
Als U dan hier in Uw bericht de VOLLEDIGE URL neerzet verschijnt de foto in Uw bericht.
U kunt helaas geen foto's rechtstreeks uploaden.
Er zijn diverse websites waar U gratis Uw foto's kunt plaatsen zoals Yahoo photo album.
Zoals ik op het forum al vermeldde even een paar foto's van het landings vaartuig waar ik op dit moment mee bezig ben .
Hij is verre van klaar maar het is maar om jullie een idee te geven..
De figuren behoren eigenlijk bij dat rups amphibie voertuig maar ik heb ze aangepast door er een kapokvest op te scratchen en er andere koppies te plakken .
De bijgeleverde wapens heb ik direct in de vuilnisbak gedeponeerd en daarvoor andere ( Meer gedataileerde ) genomen . De schilden voor de wapens zijn opnieuw gemaakt van evergreen omdat de bijgeleverde veel te dik waren .
Zoals ik al eerder zei het is maar om een kleine impressie te geven van het bootje .
echt heel mooi.de bemaning is ook goed gelukt
eindelijk zie ik een x zo een landing's (lcvp)
in 1/35.en dan kan je een leuke d-day landing maaken.
goed om gebouw't die figure petje af.
van welk merk is die (lcvp)
groetjes
ronald kornet
Het merk van deze kit is Lindberg .
Enne het is geen 1:35 maar 1:32 ...
Maar de figuren zijn wel 1:35.
Ik heb de figuren die erbij zaten vergeleken met deze en maat technisch was er eigenlijk niet eens zoveel verschil.
Dus heb ik de gok maar genomen en er 1:35 figuren in gepast .
En eigenlijk is het helemaal niet zo slecht..
Ik vindt dit echt top, zo zie je ze niet veel.
Vraagje over die kisten, hoe krijg je zo'n echte hout kleur er op. Ziet er erg echt uit!
Komt er nog meer in de landingsboot te staan?
Het zijn resin kistjes
Eerst geschilderd met een acryl in de kleur desert yellow en lekker 24 uur laten drogen .
Dan ( de volgende dag ) diverse kleuren bruin geselecteerd uit mijn olie verf collectie..
Dan neem je een kwast met een klein beetje ( Echt een heel klein beetje ) olie verf en tamponeerd en smeert dat heel goed uit over het kistje .
Niet een nacht laten drogen maar als je het aan gebracht heb het teveel en overtollige voorzichtig met een droge schone doek eraf vegen .
Niet op drukken met je doek maar het er voorzichtig afvegen .
Zo blijft er olieverf achter in de nerven en blijft ook je kist op kleur..
Ja het verhaal is weer simpel maar het is een leuk karwijtje om te doen en het resultaat is bevredigend .
Je moet het ook maar eens proberen .
Enne het werkt ook met gewone plastic kisten.....
Ik dacht al dat het niet echt een goede keuze was om .50's te gebbruiken ik vond ze nogal groot.
Die .303's zijn dat van die mitraileurs met dat ene hand vat ?
Zoals die in de Italerie kit zitten ?
Zo ja dan kan ik dat nog eenvoudig veranderen .
Maar zaten dat ook van die kogel kisten aan bevestigd zoals bij de .50 ?
Ja het zijn de types met het pistoolgreepje er aan.
Ik weet niet precies hoe de munitiekisten er aan zitten in deze opstelling.Ik heb nog geen duidelijke foto gezien.De kisten lijken op de .50 kisten maar zoals te verwachten iets kleiner.Ik dacht dat de sprue die onder andere bij de M12 zit er een paar heeft.
Bedankt voor Uw bijdrage!
Twenot behoudt ten alle tijden het recht om berichten te verwijderen indien de inhoud niet in overeenstemming is met de regels van de TWENOT.