Om een foto hier te kunnen plaatsen zal deze eerst op het web geplaatst moeten worden.
Als U dan hier in Uw bericht de VOLLEDIGE URL neerzet verschijnt de foto in Uw bericht.
U kunt helaas geen foto's rechtstreeks uploaden.
Er zijn diverse websites waar U gratis Uw foto's kunt plaatsen zoals Yahoo photo album.
November 16 2003 at 7:04 PM No score for this post
(no login) van IP adres 213.224.83.72
Hier is ie dan. De Maximus figuur gesculpteerd door Mister Latorre. Hij is volledig inacryl geschilderd. Zoals steeds hoor ik graag AL jullie op-en aanmerkingen, tips, kritieken, enz...
hij is veel te mooi gewoorden gino.
ik vind het tog een heele klus om de kleure goed tekrijgen van de romeine??.maximus.
romeins helmpje af ...
groetjes r.kornet.
wat is ie mooi geworden zeg. Het grondwerk is ook erg mooi, en het leereffect op zijn pteryges (de flappen onderaan zijn harnas) is erg overtuigend. Echt een meesterwerkje.
Gino, Gino, Gino, wil je niet meer zulke mooie modellen maken??
Ik kreeg al een minderwaardigheids complex op de Twenot site, maar dit modelletje slaat alles.
Denk dat ik maar postzegels ga sparen i.p.v. modelbouwen............
Kunst met een hoofdletter K.
Wederom wil ik ALLEN bedanken voor de opmerkingen over dit figuur. Misschien dat het iet echt beseft wordt (of misschien wel?) maar het is ondermeer door jullie opmerkingen dat ik veel bij leer. Bedankt mannen!!!
Hoi Ronald,
Ik heb bij dit figuur gewoon voor ogen gehouden dat de Romeinen nog niet kleding konden kleuren zoals wij dat nu doen. Dus felrode kleding was uit den boze. Veel bruin en roze gebruikt met een tikkeltje rood in.
Hoi Eelke,
Dank voor de lovende woorden. De vermering is gewoon gedaan door Sunny Skintone en oranje tinten aan het leder toe te voegen. Da's eigenlijk alles dat eraan is.
Hoi Erik,
Ik denk niet dat je je met die postzegels zo gaat amuseren dan met modelbouw. Gewoon verder doen, en las jeiets wilt weten, dan vraag je het maar.
Groetjes aan uw vrouw. Dat ze hem herkent komt hoofdzakelijk wel door het sublieme sculpteerwerk hoor. ik heb er enkel een laagje verf over gezet.
Hoi Hugo,
Hij komt morgen mee.
Gellatskleur: Begonnen met mix van Light Flesh, Old Rose en een heel klein beetje Black red.
Oplichten met eerst beige toe te voegen, dan meer en meer light flesh dan Titanium wit en uiteindelijk puur titanium wit.
Schaduw door meer Black red toe te voegen, dan royal purple en uiteindelijk Dark Prussian blue.
Stoppelbaard: dun laagje Dark Prussian Blue, dan Payenes Grey en de schaduws gewoon met zwart.
Bedankt voor Uw bijdrage!
Twenot behoudt ten alle tijden het recht om berichten te verwijderen indien de inhoud niet in overeenstemming is met de regels van de TWENOT.