Om een foto hier te kunnen plaatsen zal deze eerst op het web geplaatst moeten worden. Als U dan hier in Uw bericht de VOLLEDIGE URL neerzet verschijnt de foto in Uw bericht. U kunt helaas geen foto's rechtstreeks uploaden. Er zijn diverse websites waar U gratis Uw foto's kunt plaatsen zoals Yahoo photo album.

<< Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  

In progress LRRP figuur

November 23 2003 at 3:51 PM
No score for this post
  (Inloggen G.Takken)
van IP adres 81.71.14.76

Zijn niet de beste foto's maar dan krijgen jullie een idee waarik mee bezig ben, althans 1 van de projecten. Dat Tiger scheme is erg moeilijk als je dit voor de eerste keer toepast. En dan nog verkeerd ook, Ik heb gelukkig nog twee andere LRRp waarbij ik dit cammopatroon dus wel goed ga doen (hoop ik)
Alles is geschilderd in olieverf, de uitrustig moet er nog op zoals M16, veldflessen ed
Aangezien deze persoon door een nogal smerig watertje is gelopen zijn de broekspijpen tamelijk nat en smerig. Zoals gewoonlijk zijn opmerkingen welkom, zolang ze maar positief, hemelprijzend, toejuichend adorerend ed zijn.
Bert

Scoring_Disabled_MsgRespond to this message   
AuthorReply

(no login)
193.172.11.178

Re: In progress LRRP figuur

No score for this post
November 24 2003, 9:31 AM 

Hi Bert,

Een paar opmerkingen:
- het lijkt alsof de verhouding tussen hoofd en de rest van het lichaam niet met elkaar kloppen. Ik vind het hoofd groot ten opzichte van de rest. Ligt dat aan de hoek waarin je de foto hebt gemaakt of ligt het toch aan het figuur of (alweer) aan mij?
- Mooi gezicht! Zijn baard is perfect!
- De rechterhand. De ruimte tussen wijsvinger en duim lijkt een geheel. Klopt dat? De kleur van handen en hoofd verschilt. How come?
- Als de linkerhand zo'n coole handbeschermer heeft waarom dan de rechterhand niet? Lijkt me een beetje vreemd om met slechts 1 zo'n ding rond te lopen of we gaan er vanuit dat 'ie z'n rechter exemplaar kwijt is of nog als los item toegevoegd moet worden.

Zie het hopenlijk niet als gezeur...

Mzzl,
Marcel Jussen

(no login)
145.94.2.204

Heej Bert

No score for this post
November 24 2003, 12:32 PM 

Heej Bert,

Marcel heeft gelijk, het figuurtje ziet er vreemd uit. Door de foto`s lijkt het alsof het mannetje een waterhoofd heeft, zal wel door de jungle komen he, geprikt door een mug.

Het waterhoofd is wel supermooi geschildert! Echt heel knap. Het uniform? Tja... ik heb eerlijk geegd mooiere uniformen van je gezien, maar zoals je zelf al zegt zo`n tijgerpatroon is enorm moeilijk en het is pas de eerste keer dat je dat probeert. Alsnog een hele grote waterhoofdpetje af!

Groeten,
Bouke

(Inloggen G.Takken)
81.71.14.76

Antwoorden op LRRP trol......

No score for this post
November 24 2003, 7:42 PM 

@marcel: Ligt inderdaad aan de foto, want verhoudingen zijn bij het model normaal. Verder is de onbekende ruimte, of beter gezegd, het missen van ruimte wordt veroorzaakt door het magazijn van de M16 die nog gemonteerd moet worden, De handschoen ..ik heb daar geen verklaring voor, maar er zal best een logische gedachtengang achter zitten.
@Bouke: Thanks, het uniform is inderdaad een beetje te egaal, te veel groen. De andere twee worden hopenlijk beter, maar zoals bij Marcel al gezegd, het is geen waterhoofd, echt niet
BErt

Current Topic - In progress LRRP figuur
  << Vorig Onderwerp | Volgend Onderwerp >>Terug naar index  
Create your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement  
Bedankt voor Uw bijdrage! Twenot behoudt ten alle tijden het recht om berichten te verwijderen indien de inhoud niet in overeenstemming is met de regels van de TWENOT.