Advertisement
Home > Discussion Groups > French Language
  << Previous Topic | Next Topic >>  

Inside the Armour Interieur pour la Char B

January 28 2011 at 1:07 AM
No score for this post
Chris Meddings  (Entrer ChrisDM)
Missing-Lynx members
de l'adresse IP 62.30.225.138

Salut!

Certains d'entre vous savent peut-être que je travaille sur un intérieur pour le Char B pendant un certain temps, et en fait son été promissed comme imminente depuis août!

Malheureusement son un de ces kits, où chaque fois que je résoudre un problème un problème de coulée ou quelque chose d'autre se pose et il est encore quelques semaines de la sortie, mais je ne vais pas le sortir jusqu'à ce que ça vaut la peine d'attendre et de «droit».

Cependant, je cherchais à quelques-unes des pièces qui ont été achevés ce soir et j'ai un détail complet de la tourelle avec un intérieur et extérieur corrigé (manque vis à tête fraisée à l'extérieur, la texture exprimés améliorée, coulée marques, 47mm plein de culasse, de l'intérieur du port vision etc détail), ainsi corrigé glacis de conduire et d'éclosion (avec détails intérieurs) qui pourrait être emballé maintenant en kit et libération pour les personnes sans attendre pour un intérieur complet. Essentiellement corrigée avec pièces à > détail

Ma question est: est-ce (potentiellement) un ensemble qui pourrait être d'intérêt pour certains comme un communiqué de presse distinct?

S'il vous plaît, donnez-moi votre avis

Merci

Chris
Inside the Armour
www.insidethearmour.com

Scoring disabled. You must be logged in to score posts.Respond to this message   
AuteurReply
Pascal INTZOPOULOS
(no login)
193.104.162.7

Re: Inside the Armour Interieur pour la Char B

No score for this post
January 28 2011, 11:03 AM 

Hi !
Definitely interested. What will be the price ?
Regards
Pascal

Chris Meddings
(no login)
62.30.225.138

Merci Pascal

No score for this post
February 3 2011, 2:21 PM 

I don't know the cost yet. There is a lot of etch in the full interior kit which is taking some serious work to design. Once that is finished I can get a quote and then calculate the entire kit cost

I would hope to do the smaller version of the kit (turret and driver's glacis only) for around Euros 20

Chris

thomas nollain
(no login)
90.55.68.71

Re: Merci Pascal

No score for this post
February 5 2011, 10:11 PM 

Hi
It's a good idea to make a full interior of B1bis
I'm very interested. All the best.

I try to duplicate my "scratch of démultiplicateur" but I haven't reach. It's too difficult for me and i don't make the etch.

Thomas

Tomy stormshadow prod

these are two pics of my work

[img][linked image][/img]

Chris Meddings
(no login)
62.30.225.138

excuse the english

No score for this post
February 7 2011, 12:06 PM 

but that is beautiful work Thomas!

Looking at the plans, this has struck me as the most diffult part of the whole interior to make a pattern for! I was intending to have some parts etched on mine to make them very uniform and precise and use the etch parts to produce the master. The whole transmission, brakes and differential system on the Char B is so incredibly visually complex, but it will make for a truly beautiful piece of resin wink.gif

Do you have more pictures of this work?

Pascal Intzopoulos
(no login)
193.104.162.7

Re: Merci Pascal

No score for this post
February 8 2011, 2:25 PM 

Howdee,
Up to 30 euros will still be affordable for a full hull. I personnaly don't care about the turret.
Regards
Pascal

Chris Meddings
(no login)
62.30.225.138

Re: Re: Merci Pascal

No score for this post
February 13 2011, 2:24 AM 

Salut Pascal

Je ne suis pas sûr que je peux produire l'intérieur de la coque pour environ 30 euros. Je vais voir, mais il ya BEAUCOUP de laiton photodécoupe dans la coque, y compris le pare-feu, et tous les supports qui maintiennent les différentes plaques ensemble et leurs rivets

Je devrais en savoir plus en un mois

Chris

thomas nollain
(no login)
90.55.64.180

more pictures

No score for this post
February 10 2011, 11:05 AM 

"excuse the english" don't worry, i don't speak english but i have a good dictionnary.

Tomy stormshadow prod

Chris Meddings
(no login)
62.30.225.138

Superbe, trés superbe

No score for this post
February 13 2011, 2:20 AM 

Thomas; c'est vraiment quelque chose de la beauté!

Allez-vous ajouter à l'arrimage des munitions dessus de la transmission?

Chris

thomas nollain
(no login)
92.134.154.176

Re: Superbe, trés superbe

No score for this post
February 15 2011, 4:53 PM 

Thank you very much Chris

Yes I will build a 75 ammunition boxes above the transmission, but I don't know if I will put in ,beacause my B1 bis is destroy.

Tomy stormshadow prod

<< Previous Topic | Next Topic >>  

Terms and Conditions of Use
Report abuse