<< Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till förstasidan  

FSOT Archimede Pilot 42 mm

May 25 2012 at 11:15 PM
  (Login JOKJ)
TimeToTalk medlem

Hallå!

Riktigt fin modell. 42 mm precis så stor som IWC Mark XVI borde vara. Pålitligt ETA 2824-2 som snurrar som det ska. Två synliga "dings" vid 12 och 1, men inte några skador på glaset. Inga lådor eller övriga papper. Jag har haft klockan dagligen under 3 månader och den tickar på precis som den ska och håller tiden. Det sitter ett svart läder Hirsch på som är använt och jag kan skicka med ett grått nato som jag fick när jag köpte klockan.

[linked image]

[linked image]

Byter helst mot rolig klocka i samma prisklass eller över. Vill ha något lite dressigare, kanske en gammal Omega eller en riktigt sliten Breitling eller Rolex DJ (självklart med (mycket) pengar åt ditt håll). Alla förslag är välkomna!

Bytesvärde/försäljningspris 1 500 kr.

//Johan

Respond to this message   
AuthorReply
adde
(Login adde_4)
TimeToTalk medlem

Re: FSOT Archimede Pilot 42 mm

May 25 2012, 11:25 PM 

Klart intresserad! happy.gif har du några fler bilder som du kan maila över?

Respond to this message   

(Login carlmalmberg)
TimeToTalk medlem

Re: FSOT Archimede Pilot 42 mm

May 26 2012, 2:29 AM 

Hej!
Jag är intresserad om inte adde kniper den. Skicka gärna över några närbilder om du har!

//Carl

Respond to this message   

(Login JOKJ)
TimeToTalk medlem

Byte?!

May 26 2012, 8:06 AM 

Stort tack för visat intresse alla, sälja verkar inte vara så svårt, men ingen som har någonting roligt att byta med? Lite dressigare än denna? Komigen nu!

//Johan

Respond to this message   
Adde
(Login adde_4)
TimeToTalk medlem

Re: Byte?!

May 26 2012, 6:26 PM 

Om du framöver får lust och sälja den så är det bara o skicka ett mail med lite bilder så blir du nog av med den happy.gif

Respond to this message   
Current Topic - FSOT Archimede Pilot 42 mm
  << Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till förstasidan  
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement