<< Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till förstasidan  

FSOT: Omega speedmaster

June 2 2012 at 7:20 AM

(Login andyand)
TimeToTalk medlem

Jag har en Omega speedmaster ref 145.0022 (som sedan blev ref 3570.50.00) från 1973, köpt här på forumet till salu. Jag har fått många frågor om vilken size det är, det är alltså Omega moonwatch fullsize 41-42mm. Klockan är i vackert patinerat skick med gulnade index. I allmänt gott skick!

Klockan servades enligt förra ägaren för ca 2 år sedan och kommer utan papper och box, men är garanterat äkta. Klockan går ca -30sek/dygn och har bra powerreserve. Kronografvisaren nollställer inte riktigt exakt kl 12 men det är inget som stör. Klockan kommer på ett chokladbrunt nästan nytt racingstrap med Omega buckle. Två bondnaton (moddade) kan skickas med om det är önskvärt. En originallänk finns med men är rasslig till tusen och ändlänkarna verkar inte riktigt passa.

Jag träffas helst för f2f affär i centrala Göteborg men klockan kan skickas mot förskottsbetalning om så önskas.

Referenser borde finnas på forumet efter ett antal affärer under årens lopp.

Pris: 13700kr + ev frakt.

Bytesförslag: Omega planet ocean, svarta versionen på metallänk. Maila förslag på ev mellanskillnad.

[linked image]

[linked image]

[linked image]

[linked image]

[linked image]

[linked image]

[linked image]

Respond to this message   
Current Topic - FSOT: Omega speedmaster
  << Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till förstasidan  
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement