<< Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till förstasidan  

Benarus Moray 1- billigaste någonsin?

August 28 2012 at 6:32 AM
martin  (Login marolss)
TimeToTalk medlem

Sätter ut en sista gång här för vrakpris. Summan kan mkt väl vara lägsta försäljningspriset hittills för denna kvalitets klocka! Kan rekomenderas starkt!

passa på och gör ett kap...

http://www.network54.com/Forum/140376/thread/1345485279/last-1345492295/FS+Benarus+Moray+2+SAMT+Steinhart+2+ocean+blue

Priset nu INKLUSIVE rekad frakt- 2400:-

Respond to this message   
AuthorReply
Tobbe
(Login DrGlas)
TimeToTalk medlem

Re: Benarus Moray 1- billigaste någonsin?

August 28 2012, 9:39 AM 

Vilken av bilderna är det nu som är aktuell? Är den 44 eller 45 mm? Länk eller gummi?
/Tobbe

Respond to this message   
martin
(Login marolss)
TimeToTalk medlem

August 28 2012, 1:35 PM 

Hej

det är 44 mm. Det ingår en länk i mkt fint skick, ett ljusbrunt läderband samt en i gummi.

Orginal klock "case" ingår givetvis också med verktyg för bandbyte.

Detta är klockan i bildsökandet på google:

http://www.google.se/search?q=benarus+moray+2&hl=sv&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hXYyUO6eG6mm4gSx9oHoDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1093&bih=538

Min är ju då med siffror på tavlan och svart dial. Kul kuriosa är att denna modellen finns i 300 exemplar. Sedan finns då 3 olika färger på dial samt i variation av dart och siffror dessutom vilket gör att kombinationen siffror på svart dial endast finns i 50 exemplar.

Bilder på just min klocka skickar jag gärna på mail! Skicka till min mail eller skriv adressen så fixar jag det ikväll,

Mvh
Martin

Respond to this message   
martin
(Login marolss)
TimeToTalk medlem

August 29 2012, 9:25 PM 

tack för visat intresse-

SÅLD

Respond to this message   

<< Previous Topic | Next Topic >>Tillbaka till förstasidan  
 Copyright © 1999-2014 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement