>From: "KISS Army Norway" <stig@kissarmynorway.com>
>To: fiddiogmarvin@hotmail.com
>Subject: Gene Simmons
>Date: Thu, 18 Dec 2003 12:54:54 +0100
>
>Hei!
>Jeg leser med forundring i Klassekampen at dere påstår at Gene Simmons har en sønn i
>Kvinnherad. >Det er jo en morsom tanke, men hvor tar dere en slik påstand fra?
>Ønsker svar på veiene av den norske KISS-fansen.
>
>mvh
>Stig Karlsen
>General i KISS Army
>www.kissarmynorway.com
----- Original Message -----
From: "Fiddi Marvin"
To: <stig@kissarmynorway.com>
Sent: Friday, January 02, 2004 10:01 AM
Subject: RE: Gene Simmons
Vyrde Stig!
Først av alt: ber om å bli tilgitt for sent svar, for gamle og lojale KISS-fans - fremdeles innehavere av den legendariske KISS-matboksen - er det en ubetinget ære for oss å få post fra dere i KISS Army Norge. Når det er sagt: Dette er en lang historie, for å gi deg noen smakebiter; tidlig på 70-tallet skal Simmons ha vært å se opptil flere ganger på ferjene i Sunnhordaland, dette skal ifølge det vi har hørt ha hatt sammenheng med at han skal ha hatt et intimt forhold til en av landets ledende kvinnelige skuespillere. Sammen med denne kvinnen skal han ha fått en sønn, men det har blitt holdt hemmelig av hensyn til kvinnens karriere og gutten skal ha vokst
opp hos kvinnens kusine. Gutten selv hevder hårdnakket at historien er sann - og får støtte for dette fra sin egen familie. Vi har kontakt med en person i Bergen, opprinnelig fra Kvinnherad, som nok vet mer om denne historien og trolig kan hjelpe deg nok et stykke på vei, prøv denne adressen til xxxx xxxx: xxxxxxxxxx
Et godt nytt KISS-år til dere fra fiddi og marvin i Klassekampen.
Hvis dette var tidlig 70-tall og han skal ha blitt sett på en ferge i Sunnhordaland, så må jo han ha vært i full sminke og kostyme over fjorden...Det var jo ikke så mange som visste hvordan han så ut, ihvertfall ikke på Kvinnherad.....
Ozone
- som fremdeles går og venter på at sønnen skal bli født..
Det er jo allmen kjent at rockestjerner søker tilflukt i Kvinnherad. Særlig på begynnelsen av 70-tallet var jo Kvinnherad en metropol innen rockeverdenen
Jeg må bare si at det er deilig å endelig se at det er noen journalister som har mindre peiling og dårlig forhold til virkligheten enn det Håkon Moslet har...hehe
Hehe, det er noen ganger jeg undrer hvor naivt et menneske kan bli. Noen tror like fanatisk på en slik historie som de fikk med seg fra barnsbena helt inn i voksen alder UTEN å være kritisk til den, akkurat som med bibelen
Men jøss, det var da jaggu fantasifullt, hehe...
Glimrende! Spesiell takk til Ozone som takket være sine antydninger om at Simmons, for i det hele tatt å ha blitt gjennkjent i ferjekøene, måtte ha vært iført fullt arbeidsantrekk i henhold til Kisscompany's klesindex på 70 tallet, skapte artige bilder i mitt hode...Klassekampen høres ut som en førsteklasses avis, dvs en avis en førsteklase på barneskolen kunne ha laget.(Ala: Extra!Extra! Gene Simmons has a cow's tounge!!Read all about it, page 5!) Men fortsetter de slik så kommer jeg før eller siden å begynne å abonnere på avisa. For håpe det er sant da...
Hva med Ragnar Gene i Firehouse nå kunne ta og sette seg på ei ferje til Kvinnherad og ta turen over i fullt anntrekk i nær fremtid, så kan jo noen "tipse" Klassekampen så får vi en fin historie, mens Stig eller noen fra Bergenstraktene står og filmer i skjul mens ei "berte" som er avtalt med for anledningen står og "tar han i mot" på brygga.
Det hadde vært noe det, skulle man tro.
Da hadde bygda fått noe å prate om ei stønd vil jeg tro.
Nesten så jeg får lyst til å gjøre det sjøl og sette meg på ei ferje med full sminke, men nå mangler jeg litt kostyme og slikt, selv om jeg har tunga da.
Hadde vært interessant(i alle fall for moro skyld)å vite mer om hva som stod på trykk i KK. Var det en egen artikkel eller hva slags sammenheng stod det i?
Hvis det virkelig er ment å være seriøs/troverdig artikkel/historie så er det jo interesaant med tanke på hva man kan finne på trykke uten nærmere begrunnelse. På den annen side kan det ha vært humor, men jeg visste ikke at Klassekampen hadde det.
Etter at Ace trakk seg fra KISS og flyttet tilbake til Jendell, så kom han ned hit i romskipet sitt, kidnappet mora mi, og 9 måneder senere ble jeg født.
Synes disse ryktene blir bedre og bedre. Gene $immons på fergetur i et øde avhull i Norge.. Ligner litt på historiene til Se & Hør dette. De har lignende historier de også. det er bare det at de skriver om cowboy Layla og Svenn O. Morro var det likevel
Joda, jeg ble også overrasket da jeg kunne lese om Simmons ukjente sønn i Klassekampen. Fiddi og Marvin er forsåvidt like godt informert som meg, men
de sender vel ballen over til meg fordi jeg ikke behøver å tenke på presseetikken. Det beste er vel å snakke med Simmons jr. selv. Da vi var små visste vi lite, men nå er hele greia etterhvert blitt en relativt kjent sak i lokalmiljøet, og en yndet historie på Tostrupkjelleren. Det er ganske
delikate saker. Imidlertid vet jeg ikke hvor morsomt det er for fosterforeldrene og for skuespilleren selv. Uansett; du skal få navn og nummer så får den bortgjemte sønn selv avgjøre hva han skal legge fram i
offentligheten. Jeg tror imidlertid ikke han kommer til å legge skjul på så mye: Mannen heter XXXXXX XXXXX, tlf.: XXXXXXXXXXX
Aner ikke hva/hvem det er, har hørt den i haisommer, hehe.. Mente bare at den teksten er like høl i huet som den saken til klassekampen. Allikevel så er jeg spent på neste "trekk" i denne saken gitt
Det er sikkert ingen som leser denne tråden lenger, men la meg prøva.
Det er eg som er omtala i denne diskusjonen. Eg har ingen planar om å kommentere saka i dette forumet. Det er berre at Stig kontakta meg slik han planla. Vi prata, og eg ba om... la oss seia betenkningstid, og Stig sendte meg SMS med mobilnummeret sitt.
No har det seg slik at den mobilen er borte, og kontaktinfoen til Stig med den. Eg var oppmerksom på denne tråden, og sidan ein kan vera rimeleg anonym, spør eg her: Har nokon mobilnummer til Stig? Berre svar her.
P.S. Eg er ikkje interessert i å kontakta han på stig.karlsen@kissarmynorway.com, vil gjerne ha mobilnummer.
P.P.S. Okei, eg sa eg ikkje skulle kommentere Saka, men la meg berre slå ein ting fast: At G. Simmons skulle vera observert i Sunnhordland er sjølvsagt det reine sprøyt frå desse kommunistbladsmørarane.
Eventuelle som skulle kjenne mitt nummer, må ikke legge det ut her. Du når meg på stig@kissarmynorway.com
E-post adressen er helt konfidensiel, så det er bare å sende i vei. Ser frem til å høre fra deg.
Hvis du har samme nr. som før kan jeg også sende deg en sms.
Stig:-)
This message has been edited by kissarmynorway on Feb 22, 2004 11:43 PM
Utrolig historie ja;-) hehe. Jeg snakket med Gene sin "angivelige" sønn. Han bekreftet at så var tilfelle men ville ikke ha noen oppmerksomhet rundt det, hehe! ja, ja... De beste historiene er kanskje de man lager selv?
Genes sønn Helge, er ikke fra kvinnherad. Han er fra finnmark, og bosatte seg så på Stord. der startet han (som i sin fars ånd) opp et business-firma basert på Kiss-aviser. Gene var stolt over sin sønns griske og utspekulerte metoder å tjene penger på. Helge manipulerte også foreldrene på 2 til å bistå med svindelen. Helge måtte imidlertid vitte seg med bevismaterialene i et tjern på stord, da Gene ville saksøke ham for salg av Kissprodukter. I dag nekter Gene et hvert kjennskap til helge. Helge er imidlertid så redd for Genes torpedoer og Doc Mc Gee, at han stakk utenlands og skiftet navn.