<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Asylum Remaster'n min stod det utgivelsesår 1983 på...?

April 20 2005 at 9:09 PM

(Login SuperIngrid)

Kan være at dette er blitt bemerka før men, jeg prøvde hvertfall å søke etter svar. Men;
Av alle nerdete aktiviteter jeg har drivi med i det siste er det og skrive inn alle CD'ene mine på dataen det jeg har brukt dagen på. Men så oppdaga jeg noe, når jeg kom til Asylum Remaster'n min stod det utgivelsesår 1983 på den... Noen andre som har denne feilen her ell?

Hilsen Ingrid

This message has been edited by nilzzz on Apr 20, 2005 9:40 PM

Respond to this message   
AuthorReply

(Login SuperIngrid)

Re: Untitled

April 20 2005, 9:09 PM 

Oi, krise, glemte overskrift. Nilzzz?

Hilsen Ingrid

(Login en_gutt)

Re: Asylum Remaster'n min stod det utgivelsesår 1983 på...?

April 20 2005, 10:46 PM 

På CDen min står det 1983.
På dataen (lagt inn) så står det 1985.

--Kim Alex--
http://www.thepioneers.tk / http://www.thefallouts.tk

(Login katttre)

April 21 2005, 11:20 AM 

på cd`n min står det også 1983.

Kjell
(Login SpacemanAce)

April 21 2005, 2:21 PM 

En liten trykkleif altså! Men det er da vel ikke nerdete å skrive samlingen inn på datamaskinen!

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

April 21 2005, 2:31 PM 

Hvis man lagrer oversikten eksternt er det i såfall ikke nerdete den dagen man har innbrudd eller det brenner.

(Login en_gutt)

April 21 2005, 5:54 PM 

Men da kan de jo ta med dataen? Brannen eller tyvene altså..

--Kim Alex--
http://www.thepioneers.tk / http://www.thefallouts.tk

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

April 21 2005, 6:57 PM 

Hjemme hos deg selv regner jeg ikke som 'eksternt'. Man må skaffe seg litt serverplass veit du .

Bent
(Login kewldoode)

April 21 2005, 7:18 PM 

Eller lagre hos foreldre eller kjente

Noe jeg selvfølgelig ikke har gjort . . .men det burde man jo,skal man få det igjen på forsikringen :o/

Bent

(Login SuperIngrid)

April 22 2005, 3:09 PM 

"Hvis man lagrer oversikten eksternt er det i såfall ikke nerdete den dagen man har innbrudd eller det brenner."

Nettopp, den bruka jeg og som "forsvar"! Så kom jeg på at jeg ikke har innboforsikring lenger

Hilsen Ingrid

(Login Haafon)

April 23 2005, 10:15 PM 

Er det nokon som veit om eit bra program som ein kan legga inn CD samlinga si, utan å skriva den inn?

(Login AceNeverShowUp)

August 2 2005, 9:37 AM 

Fant dette på tts, og måtte bare trekke på smilebåndet av dette ironiske innlegget. Spesielt over den siste setningen

Asylum has got to be KISS' second or third best album...EVER! Fuck man, they were truly focused back in those days. I listen to it at LEAST 2 or 3 times a week and I still think it's great. Actually, Asylum is the LP that changed my life. That's when I discovered KISS. They were playing a lot on MTV and just loved the 3 videos off the album.

I remember very clearly how impessed I was with the quality of the videos back then (lotsa girls...) and how the songs kicked ass. I went up to the record store, picked up Asylum went home, put it on and man, I discovered KISS! The songs that stand out are Love's a deadly weapon, I'm Alive and Secretely Cruel.

The lead playing kicks, thanks to Mister Bruce Kulick.

I said it before, and I'll say it again. I'm the only KISS fan who has the balls to have the Asylum cover airbrushed on a leather jacket!

Current Topic - Asylum Remaster'n min stod det utgivelsesår 1983 på...?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement