<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

OT: Motley Crue, Oslo 10062005

June 10 2005 at 10:36 PM

(Login LasseThomas)

Nå legger jeg denne her, så kan alle de som var der skrive hva de syns om konserten

Lasse
-som var hjemme i Tromsø å feiret 2!årsdagen til sin sønn:)

GIBSON LES PAUL , ZAKK WYLDE SIGNATURE!

Respond to this message   
AuthorReply

Silje
(Login Facius)

Re: OT: Motley Crue, Oslo 10062005

June 10 2005, 11:04 PM 

gratulerer med sønnen lasse!

-Silje
som ikke er på konsert i kveld:P

(Login LasseThomas)

June 10 2005, 11:31 PM 

Har hatt ett par telefoner fra Andreas ikveld som er i spektrum, å det hørtes KULT ut

Thanks S.

(Login Oldaker)

June 11 2005, 2:15 AM 

Noen kaller det flaks.. Jeg veit ikke lenger hva jeg skal kalle det...

Sjukt hele greia.. På vei ut huka eksen til kompisen min tak i meg, og det viste seg at hun jobber i ProSec eller hva det heter, altså de som styrer med sikkerheten.. Ble stående å prate med hu og en kollega av henne.. Og spurte om noen av dem hadde et plekter til overs.. Kollegaen gravde i lomma si og dro opp et plakter av Nikki.. Hvorpå jeg presterer å spørre om han har flere.. Ja sier han, men det skulle han beholde selv, før han legger til: Men det ligger jo en knust bass på scenen da!

Jeg må bare summe meg jeg.. Sitter i en form for rus jeg ikke har merka siden Kiss 97.. Konserten var sinnsykt hvertfall!

(Login Oldaker)

June 11 2005, 2:24 AM 

Joa.. Jeg har trygghetsalarm og en gneldrete kjøter!

Alzheimer
(Login Alzheimer)

June 11 2005, 3:26 AM 

Vanvittig artig konsert!!!!! Klump i halsen og ståpels på ryggen.... Dritrått!

CrazyKnight
(Login CrazyKnight)

June 11 2005, 4:24 AM 

En Squier bass? Hmmm... Hvem av de er som spiller med det a??

CK

AceofThunder
(Login AceofThunder)

June 11 2005, 8:04 AM 

Tipper den bassen er dratt frem nettopp for å knuse den, den er nok ikke spilt så lenge på, hehe. Nikki Sixx sverger til Gibson Thunderbird, bassen over alle basser.

(Login LasseThomas)

June 11 2005, 11:43 AM 

Nikki bruker disse BARE til å knuse. Har sett på noen 05 show att han bruker denne type bass.

Håvard, har ikke du litt av Paul sin gitar fra 97 også?
A lucky SOB, det er det du er

(Login Oldaker)

June 11 2005, 12:24 PM 

Hehe.. Kompissen min reagerte også på det. Jeg tror han spilte hele Kickstart My Heart med den, men jeg kan selvsagt ta feil.
Ellers er det jo rimligere å knuse en Squier enn en Gibson Thunderbird

Men nok om det. Jeg synes konserten var knall, til tross for et nedstrippa show i forhold til USA. Ingen motorsykler og ingen trommesolo. MEN, jeg synes konserten var helt sinnsykt bra. Publikum tok av noe helt sinnsykt av, endel pyro, fenomenal set-list, og Nikki Sixx da.. Bare å ta av seg hatten, for tøffere rockestjerne finnes ikke. Tommy og Vince synes jeg også gjorde en kjempejobb på scenen, samt at jeg synes det står stor respekt av Mick som turnerer til tross for sykdommen. Hønsa på scenen var også rimlig kurrante.

Ellers synes jeg The Carburetors var kjempekult live, som på skive.
Mohammed overaska meg postitivt, kanskje fordi gitaristen stilte i Ace sminke, og kostyme.
Ellers må jeg også si jeg synes Nightwish gjorde en brukbar jobb, til tross for at jeg ikke synes noe særlig om bandet. De hadde ikke trengt å spille så lenge, men de fortjener vel tia de fikk og utnytta den bra synes jeg.

SikkiNixx
(Login SikkiNixx)

June 11 2005, 12:32 PM 

Dagbla' kliner til med en 5'er! Ikke dårlig til de å være...

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/06/11/434392.html

(Login stanleyjp)

June 11 2005, 12:36 PM 

Flott konsert Også fikk jeg endelig hilsa på noen fra forumet da:) Deli-Cato, Ingrid, Andreas, hekke og Nilzz (som drakk øl og ikke kaffe!!!! hehe)

tottal
(Login Total13)

June 11 2005, 3:01 PM 

Var det en bra konsert ?

Onanerer Paven ? Var det ekstase å stå to meter fra scenen på Spektrum igår ? Det finnes kun en konge, og han spiller bass på SRF idag.

Var nok en smule KnokkelAnton igår (det var nok ikke et sjakktrekk med CRÜE voirspiel natt til fredag, nei...), og med tanke på møte med brukere av KAN forumet.... alt fallt likevel på plass når det mektige spetakkelet endelig besøkte Oslo.
Det var kort sagt, rundt to timer med MAGI på Spektrum i går kveld.

PS...kult å hilse på bl.a. Andreas og Nils fra forumet! Det hadde kanskje ikke vært så dumt med et mer nyktert møte i en annen anledning ?

Tottal

(Login Oldaker)

June 11 2005, 3:09 PM 

Jeg må også legge til allsangen under Home Sweet Home! Helt sinnsyk!! Tror ikke jeg får oppleve makan igjen!

(Login slemmy)

June 11 2005, 3:47 PM 

syntes motley var helt sjef i går,fuck! trommesoloen og motorsykklene som ikke var der.Syntes bandet leverte som faen! utrolig hvor oppegående vince virka i forhold til hva jeg egentlig forventa,men jeg skjønner ikke hvorfor de droppa "if i die tomorrow",den er tross alt den siste singelen!
Har foresten alltid lurt hvorfor de ikke åpner med "wild side",det hadde vært en perfekt konsertåpner????

Chaim
(Login ZebMcCahan)

June 11 2005, 8:27 PM 

Dette var helt rått, har ikke hatt slik feeling på konsert siden 8.desember 1996. Faen det låt bra, det rocka noe jævlig og Vince gjorde alle mine bekymringer ang hans vokal til skamme. Takk Motley fuckin Crue, det går opp og ned her i livet, men mest i senga....

(Login Deli-Cato)

June 11 2005, 9:09 PM 

Kjære landsmenn! Fyttihælvete detta var stort.Mötley Forever Motherfucker.
Dritkult at vi fikk stabla en gjeng fra forumet før konserten.
Og ikke minst,Ingrid og Stig: Når dere sitter på Grønland Torg og drekker sammen med Deli klokka 8 om mårran,da er`e på tide å søke hjælp,hehehe.

(Login Oldaker)

June 11 2005, 9:18 PM 

"Håvard, har ikke du litt av Paul sin gitar fra 97 også?"

Jeg har gitarhalsen med strenger fra 97 jo

Steinar
(Login Glazzman)

June 11 2005, 11:21 PM 

"#%!!!€*!!!**@$
Fikk ikke dratt i går! Hadde gleda meg så j***i, men det røyk jaggu...
Det svir å lese innlegg som Cato og Chaim sine da... buhuu.

Men, kult at dere hadde det kult, folkens...

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

June 12 2005, 1:29 PM 

Steike for en knallkonsert! En skikkelig kul opplevelse når forventningene ikke var noe høyere enn sånn midt på treet. Ellers var det jo kult å treffe alle fra forumet her som vanlig .

Sliter litt å ta meg inn igjen etter to dager med fyll. Jeg bør nok holde meg til kaffe fremover .

(Login kissarmynorway)
Forum Owner

June 12 2005, 1:35 PM 

Cato, YOU ROCK!!! din manipulerende drittsekk, hehe

(Login Deli-Cato)

June 12 2005, 1:43 PM 

Hehe,bare hyggelig Stig.Se meg inn i øya å si du ikke har lyst.

(Login AceNeverShowUp)

June 12 2005, 2:09 PM 

Det var en mega konsert! Eneste minuset er jeg synes scenen er litt simpel og lite tøff. Det sirkuskonseptet er ikke helt min greie.

Jeg ble meget imponert over Vince i går. Jeg synes han eide Spektrum, og var utrolig aktiv på scenen. Var meget flink til å få publikum med seg. Der vi satt virket det som ganske dødt til tider. Jeg hørte faktisk ikke allsangen på Home Sweet Home, men det sier heller kanskje noe om mine øreganger Ellers synes jeg det var meget bra lyd.

Ellers lurer jeg på hvorfor så mange gikk før ekstranumrene. Trodde de virkelig at konserten var slutt? Virket nesten som halvparten fra tribunene gikk før ekstranumrene. Høydepnuktene for meg var vel To Fast For Love og Wilde Side (da kokte det gitt)!

Ellers var det artig å hilse på traverne fra forumet

Motley fuckin' Crue!!!

(Login Oldaker)

June 12 2005, 2:30 PM 

Noen som husker set-lista i riktig rekkefølge? Jeg hadde nok med å holde meg på beina og svetten unna øya on Nikki Sixx's side of the stage

(Login AceNeverShowUp)

June 12 2005, 2:50 PM 

The Motley Crue Review, heaven and hell

We arrived in good time infront of Oslo Spektrum. We were beered up,
dressed up and ready to rock. We were a bunch of 5 individuals, 4
guys and a girl. While sitting outside the venue we were approach by
NRK (Norwegian TV) asking us for an interview. Obviously they picked the
most crazy looking people there...surprise surprise..us. The TV girl asked us different questions and belive me, I didnt say one damn intelligent thing. She asked me about The Dirt and I told the story about Tommy fucking a homeless girls while the rest of them stole her clothes. I cussed on national television. I also (for some reason) started to talk shit about Big Bang and Madrugada, two rather boring "rock" bands from Norway. Hawkiz (we all know Hawkiz) made it sound like he wanted to act and live like Motley Crue, he just had to get the money first. It came out very wrong. Others (the girl) tried to say something but it all just came out something like "we like everythin about The Crue". I also said that the image of Motley Crue was half of the fun when it's not really what I meant. I will not tell my mother when they will air this. The girl and her boyfriend were also interviewed after the concert.

On with the show then...we ran inside, got up the stage. I was in second row. Pressure low. First band, Mohammed..pretty much rocked. Next band, The Carburators..complete joke. Lame songs. Nightwish next up, damn hot frontman (or frontGIRL) but as some Motley Crue fans said "this is intermission music!". Total boring stuff but the girl was nice to look at. People were starting to chant for The Crue before Nightwish were halfways in their set. Pressure: Medium to High.

"Borewish" finished their set and people tried to get infront to see The Crue. Big, fat 35 year olds were pushing us very hard. I still managed to hold my ground. Hawkiz, right besides me (or infront of me) kept a hold to the rail and were ok. 5 minutes before they got on the pressure was immense. They had already started to bring out several people from the crowd because of the pressure. Then the intro started with the clown saying "you are about to witness the unexpected". People exploded, but I was stuck. I could not move, I was actually lifted from the ground just by pressure from these morons. They did Shout With the Devil 97 but I couldnt jump nor "shout" anything. If the pressure didnt stop I would surely die. Im not a tall or fat bastard so needless to say, people like me suffer more than those with 40 kg's of pure beer gut. "Too Fast For Love" next and I was pressed against Hawkiz's back with another 190cm guy behind me, sandwiching me.

Pressure: Very high.

By this time, the girl we were with had already been pulled out with her boyfriend following. Suddenly the guy behind me takes both his hands on my face like he's trying to walk over me. I try to get away from his hands and suddenly when I gasp for air he sticks one of his fingers right into my right eye. It hurts like fucking hell. I fight his arm off, and I have a feeling I can't see on my right eye. Or at least I think I can't, not sure. One of the guards have seen the entire thing and grabs me litteraly by the neck and pulls me out. I get out infront of Vince and makes an arm movement to the guard to keep his hands off me. I walk to the left where a doctor of some kind checks my eye. My contact lense is gone. Tragedy has struck. I have to watch the rest of the show from the back with one contact lense. I know it's a rock n roll concert, but I expect at least SOME respect for people like us, standing infront there for 3 fucking hours waiting for Motley Crue. Why do we have to give up our hard fought place for old geezers that's not even hardcore (or even close) fans of the band?? Im no saint in moshpits, but I do respect people and give them room or a breather if things get tough. I had a 13-14 year besides and infront of me as well and I would never in a million years try to take his place. These damn people ruined half of my concert experience.

Watching from a little further back I see (with one good eye) Motley Crue being tight as fuck. Vince sounds a bit tweaked. Didnt expect him to be like that, but he CAN sing and he can sing in key and everything. Dont talk shit about Vince, he's really good at what he's doing. Mick looks like death with a guitar strapped around it, but dont worry, he's healthy and good. Tommy had his clown paint and man, Tommy Lee is the best drummer Ive ever witnessed. He's a fantastic perfomer and an entertainer. Nikki Sixx IS Motley Crue, Nikki OWNS the stage. In the first part of the show Nikki had a long talk about how he went to Oslo last year and didnt know if Motley Crue would be back or not. He thanked us for the support, he was overwhelmed.

On With The Show sounded fantastic. The heaviest pop song Ive ever heard...it was pretty surreal hearing that song so powerfull. They did the same set as always, Loud as Hell, Live Wire, Wild Side, Girls... Tommy brought out his tittie cam and girls flashed their tits. Now, who would do that to anyone else but Tommy Lee? Beats me. I hoped for a big screen view, but nahh..Tommy kept the goodies to himself.

An armada of fire, huge explosions, fireworks, chicks, dwarfs, smoke and rock n roll. After watching Motley Crue, nothing will top it. This is the BEST show any band has put on for the last 15 years. Not fucking with any of you here, this is the one you should see. "This is evil entertainment, the loudest show on earth". Everything else is just pure amatuerism, and Ive seen some of the best live acts of today. I dont if some care people find this as "a rock n roll cliche". If this is a cliche, then thank the lord for cliches. This is what you want when you go to see a live show. During Home Sweet Home the audience sang the entire first verse by themselves, (if it wasnt two) before Vince started singing it. Tommy told us that they had been to Germany, Finland and England, but "fucking Oslo is the bomb!" as he put it. He sounded almost choked up. People exploded when they did Dr. Feelgood. Of the new songs they played Sick Love Song and it didnt sound as good as I hoped. It was slower. The album version of very fast, so it sounded a little off. All of the other songs were dead on, right on the spot of perfectionsim. No, Vince did not sing all the words, but it really doesnt matter, not when you hear him live. Besides, he's been doing it for years.

Finishing with Anarchy In The UK and we all got our moneys worth and more than that. Two topless dancers came out during the song as well.

The girl and her boyfriend as I said earlier were interviewed again by NRK. Her boyfriend have never been a Motley Crue fan. Never show even a slight interest even. From what I heard this is what he said to NRK: "This is the best ever, the best right now, and the best that's ever will be".

After the show I found Hawkiz and we went up to Grand Hotel for a little session of stalking The Crue. We heard they were partying there that night so we sat down infront of the hotel looking like we had been raped 5 times that night. After maybe 30-45 minutes outside I saw something in a daze that looked like Vince Neil passing me. He looked at me for a second while walking away. After 5 seconds my brain started to function and I told Hawkiz that Vince Neil might had gone by. He didnt belive me, but we got up and went after him and the 2 bodyguards. He was smaller than we expected and still we wasnt 100% sure. After a few minutes of stalking 10 meters behind him he crossed the road and by then we were sure. It was Vince. Hawkiz yelled out "Vince!" and he turned his head slightly but walked on. By now they had reached the hotel Motley Crue were staying at (we figured) and they had to stop at entrance to be let in. We walked up and I stepped up and said "Mister Neil?". He turned around and I reached out my hand and said "Nice show man!". He said something..I think it was "Thanks, appreciate it", or "glad that you liked it", Im not sure. After handshaking with Vince Neil (muahaha!!) Hawkiz did the same and we walked away. Enough stalking.

Perfect ending to a pretty troublesome night I gotta say. Things could have gone better during the concert, but getting to meet Vince Neil kind of makes up for it, and in my humble opinion, we fucking deserved meeting him after getting into a war during the concert. Hawkiz held his ground a lot longer than me by the way, he had to give up later on and withdrew to row 6, 7 or 8 or something. The third guy in our group almost choked to death after some guy pressed an elbow on his throat. Howewer, if anyone in the crowd deserved to meet Vince Neil of Motley Crue it was us and I mean that 100%. You might have stolen our deserved places infront, but we got to meet Vince so suck my d*ck.

(Login Deli-Cato)

June 12 2005, 2:56 PM 

"Ellers lurer jeg på hvorfor så mange gikk før ekstranumrene. Trodde de virkelig at konserten var slutt? Virket nesten som halvparten fra tribunene gikk før ekstranumrene."

Det reagerte jeg på også.Hadde HELE rad 8 for meg sjøl under ekstranummera,og felt 215 var nærmest tømt.Får håpe det var urutinerte folk som trudde det var slutt,for ingen vel bevarte folk går vel før Mötley er ferdig?Og Hekke:Du lurte ingen da du så at du "bare skulle pisse",hehe. Ingen tar på seg jakka for å gå på dass.
Ellers synes jeg publikum var bra jeg. På tribunen er det jo stort sett alltid tamt,men gølvet synes jeg klarte seg meget bra.
Lighter`n min gikk til hælvete under Home Sweet Home.Angrer på at jeg ikke tok`n med som et godt minne fra konserten.
Wild Side var høydepunktet også for meg.

(Login hi_man)

June 12 2005, 3:03 PM 

setlisten;

1. Shout At The Devil
2. Too Fast For Love
3. Ten Seconds To Love
4. Red Hot
5. On With The Show
6. Looks That Kill
7. Louder Than Hell
- Titty Cam – Tommy Lee
8. Live Wire
9. Girls, Girls, Girls
10. Wild Side
11. Don’t Go Away Mad (Just Go Away)
12. Primal Scream
13. Home Sweet Home
- Nikki Sixx solo
14. Dr. Feelgood
- Tommy speaks
15. Same Ol’ Situation
16. Sick Love Song
17. Kickstart My Heart
-----------------------------------
18. Helter Skelter
19. Anarchy In The U.K.

(Login Oldaker)

June 12 2005, 3:14 PM 

Må også si at pressnivået der jeg sto (ca. andre rad på Nikkis side) var rimelig høyt.. Men jeg hadde ikke akkurat forventa meg noe annet på forhånd heller. Tross alt et "par" år sia de var her sist.
Ellers er det jo alltids en stusselig klut som er så drita at han ikke er helt lett å ha med å gjørra, men det gikk seg til

Ellers må jeg nok en gang si meg strålende fornøyd med The Carburators! Synes det bandet er like heftig som det er harry!

(Login Oldaker)

June 12 2005, 3:18 PM 

Vil foresten gjerne ha en bootleg av denne konserten hvis noen tok den opp/får tak i.

Har en god del Mötley stash i bytte.

(Login Deli-Cato)

June 12 2005, 3:22 PM 

Kult å lese The Motley Crue Review, heaven and hell,hehehe.Noen burde fortalt han at det ikke var faste plasser på gølvet.
Drita folk på 1.90 med ølmaga:De Leve! Hipp hipp hurra!

(Login SuperIngrid)

June 12 2005, 8:07 PM 

"Og ikke minst,Ingrid og Stig: Når dere sitter på Grønland Torg og drekker sammen med Deli klokka 8 om mårran,da er`e på tide å søke hjælp,hehehe. "

Hehehe! Er du frekk eller? Lurer på hvem det var som var initiativtakeren den morran Cato! Vil også takke for dougnuten, lighteren og for at jeg fikk øynene opp for Def Leppard og Joe Elliot! Og jeg som lovte meg sjøl for tre år sida at jeg ikke skulle nærme meg Kahlua igjen, men det løftet tok du knekken på Cato! Men jeg syns det var en riktig koselig storeslem

Veldig koselig å hilse på Andreas og JP, som jeg ikke hadde møtt før

Når det gjelder konserten så er jeg knallfornøyd! Vi klarte å karre oss midt på hvor jeg talte ca seks huer foran, men når det begynte måtte en gi etter og havna lengre bak. Allsangen på Home Sweet Home er jeg enig med var magisk! Syns Vince sang helt greit, men når en holdt seg for ørene hørte man at det var litt surt, særlig når de dro Sick Love Song. Men syns han klarte seg veldig bra på Louder Than Hell! S.O.S og Don't Go Away Mad var jo selvfølgelig knall. Høydepunktet var likevel Kickstart my Heart, nå det begynte å smelle i det "rolige midtpartiet" var helt fantastisk. Fader, da var det frysninger!

Hilsen Ingrid
- ekstremt fornøyd -

(Login Deli-Cato)

June 12 2005, 8:52 PM 

Hehe,Kahlua og Joe Elliot.Stort bedre får`u det ikke.

(Login SuperIngrid)

June 12 2005, 9:04 PM 

Nå bestilte jeg dessuten High 'n' Dry og Pyromania, så nå blir også brodern stolt

Hilsen Ingrid

(Login Deli-Cato)

June 12 2005, 9:31 PM 

Det varmer hjertet mitt at du skaffer deg to av 80-tallets aller beste skiver.
Grattis,jeg er stolt av deg!

(Login Oldaker)

June 12 2005, 9:32 PM 

Var du en av de som flasha Tommy, Ingrid?

(Login SuperIngrid)

June 12 2005, 9:55 PM 

Nei, hehe, jeg klarte å begrense meg

Hilsen I

(Login stanleyjp)

June 12 2005, 10:29 PM 

Vince Neil: Stor i kjeften, ligner på Jan Werner Danielsen og synger som Aqua Lene

Mick Mars virka bedre en jeg hadde forventa, trodde kællen knapt nok klarte å gå. Det var et jævla trøkk forann de ristarten i alle fall! hehe.

JP
- som endelig har blitt kvitt diverse rygg plage rog vonde armer

Og Andreas: er du sikker på at ikke jeg har møtt deg før? Var noe kjent ved deg, akkuratt som en onkel

(Login en_gutt)

June 12 2005, 11:14 PM 

Og JP: Takk for at du sa ifra om gitaristen i Mohammed. Jeg var såpass på fylla og diskuterte bra musikk sammen med CAST og EQUICEZ. Skal si de kom til å føle seg *barnslig så lenge de lever*

--Kim Alex--
http://www.thepioneers.tk

slemmy
(Login slemmy)

June 13 2005, 10:46 AM 

er hypp på å kjøpe bootleg hvis noen får tak i!

(Login Swordandstone)

June 13 2005, 11:38 AM 

Herregud! Feteste konserten siden KISS 96! Dette var rett og slett utrolig! Og for et show! Var så heldig å treffe Mick Mars før konserten, og du verden for en trivelig kar. Mulig jeg legger ut bilder når jeg får fomla meg til det, og klarer det. Jeg er ikke kjent for å klare dette med bilder her

(Login LasseThomas)

June 14 2005, 10:47 AM 

Kan noen tromme-kyndige forklare meg hvorfor Tommy har ett sånt 'snålt' oppsett? Spessielt bass-trommene.. ser helt strange ut.

(Login en_gutt)

June 14 2005, 1:03 PM 

Vel, er nok fordi han føler seg best vel når settet står slik han vil, men han har jo ikke små basstrommer heller da..

--Kim Alex--

(Login LasseThomas)

June 14 2005, 1:06 PM 

En stor og en liten bass-tromme? Det er rart det

Steinar
(Login Glazzman)

June 14 2005, 1:07 PM 

Tommy Lee ER rar...

(Login stanleyjp)

June 15 2005, 11:44 AM 

Tommy Lee er absolutt noe for seg sjøl ja... så et intervju me dhan fra mtv her forleden å da snøvla han fram noe om at "if you don't smoke 100 cigarettes a day, you're not a real rock n roll boy" eller et eller annet sånt no, hehe

men god, det skal jeg faen skrokka mæ neræte si at han er!

(Login AceNeverShowUp)

July 2 2005, 10:32 PM 

Hvor møtte du Mick, Swordandstone? Og hvor blir det av bildene

De som var på både Crue og Maidenkonsertene, hvilket band synes dere hadde best lyd i Spektrum? Jeg synes Motley hadde veldig bra lyd der jeg satt i alle fall. Dessuten så synes jeg at på mange av disse Maiden DVD'ene (boots) jeg har hørt, så er det veldig dårlig lyd (og jeg har ikke hørt få ), mens mange andre band har bedre lyd "på sine boots"

Ikke akkurat meningen å bedømme Maiden sin lyd ut i fra bootlegs, men lurer litt på om Maiden er "kjent" for dårlig lyd på sine konserter?

JP
(Login stanleyjp)

July 13 2005, 1:07 PM 

Jeg vil si at Motley var best! best lyd og mest spille glede! Eneste minuset med motley var synginga til vince, mens maiden hadde et par minus, lyden, tromminga og energien! Syns maiden fra ullevi virka mye bedre en maiden gjorde i spektrum...?

(Login slemmy)

July 13 2005, 11:35 PM 

er helt enig med deg JP!

(Login AceNeverShowUp)

July 26 2005, 10:20 AM 

Tomme Lee på Rockline US FM Show i går:

"One date I have for you, and I am announcing it.
September 5, 2005 and Chicago's Solider's Field....
Motley Crue and the Rolling Stones!
Poison can have Kiss.....
Motley Crue and the Stones is fucking amazing!"

(Login en_gutt)

July 26 2005, 2:10 PM 

Hva menes med det?

--Kim Alex--

(Login AceNeverShowUp)

July 26 2005, 2:35 PM 

Motley skal visst åpne for Stones på et par konserter.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

July 26 2005, 2:40 PM 

Det er jo også et lite skjult sleivspark til Poison og KISS. Men det blir bare dumt når han nesten greier å sette Mötley på 'samme hylle' som Stones.

(Login K.I.S.S.)

July 26 2005, 4:22 PM 

Tenkte jeg skulle briefe med at jeg har Motley fra Spektrum bootleg på dv tape.

(Login Oldaker)

July 26 2005, 7:22 PM 

"Det er jo også et lite skjult sleivspark til Poison og KISS. Men det blir bare dumt når han nesten greier å sette Mötley på 'samme hylle' som Stones."

Såklart. Mötley er jo et knallband!

(Login AceNeverShowUp)

July 26 2005, 7:30 PM 

Jeg tolker det dithen at han ikke setter dem på samme hylle, men at det blir en bra og tøff pakke.

(Login Deli-Cato)

July 26 2005, 7:40 PM 

Ser på det som en ære at han sammelikner Kiss opp imot Stones.
At han setter Mötley opp mot Poisen er vel mere flaut,for Mötley.

Current Topic - OT: Motley Crue, Oslo 10062005  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement