Helt enig. Kuleste nye skiva hittils i år . Synd at de var nødt til å putte på bonus sporet. "The Saga of Jesse Jane" er favoritten hittils. Ingen andre enn Cooper kan komme unna med linja "I'm in jail in a Texas town - I'n my sisters wedding gown".
Da er den store dagen rett foran oss! Jeg må si jeg gleder meg som en unge..
Ikke minst p.g.a av at jeg har fått et par backstage-passes av Ryan Roxie (gitaristen i AC)
Så får vel noen ord med han, og FORHÅPENTLIGVIS fått hilsa på Cooper himself og Eric Singer..
Tøft Tore! Have fun!
Gleder meg noe jævlig til konserten.Trur Alice på Sentrum Scene blir "a perfect match". Bare det at Sentrum Scene åpner for konserter igjen,er jo stort i seg sjøl.Gleder meg til å høre Eric hamre løs på trommene i morra også. Skjer`e ingenting i morra i forbindelse med at et Kiss medlem tross alt er i by`n?
"Steike så bra 'Dirty Diamonds' er. En skive alle som digga 'Trash' sikkert kommer til å hate...hehe"
Hvorfor det egentlig,Nils? Begge er jo dritbra på hver sin måte.
Herregud som jeg digga Trash da den kom.Og jeg blir fortsatt i godt humør når jeg hører låter derfra."Hell Is Living Without You" er godlåt NR.1!
Cato: Nå har jeg vært Cooper fan siden 78/79. Trash er ei Desmond Child skive og ikke ei Cooper skive. Til og med "Pretties..." skiva er bedre. "Hey Stoopid" er også ei Cooper skive jeg ikke har så mye til overs for. Men ellers skal det sies at jeg liker alt Cooper har gitt ut. Selv om jeg ser "Constrictor" og "Raise your fist..." som litt stilmessig feil til å være Alice.
Ellers skal det sies at jeg synes Desmond Child er sammendraget av alt som gjorde hardrocken 'bedriten' på slutten av 80-tallet. Samlebåndslåter med allsangsrefrenger... Den eeste låta jeg synes er dritkul som han har vært med på er "I Was Made...".
Hehe... det kom jo masse bra på 80-tallet. Problemet var at enkelte låtskrivere begynnte å skive låter på samme måter som det ble gjordt for boybands på 90-tallet.
Men jeg er litt på gli igjen med sein 80-talls musikk. Har hørt mye på Honeymoon Suite i det siste. Et band jeg ikke har hørt på siden 91/92.
Gleder meg stort nå, altså! Er det forresten noen som har kjøpt "platina-billetter" (eller hva man kaller det)? Så man solgte slike på Alice's webside... Møte med Alice, bilder osv., i stil med slik Kiss gjorde i Statene ifjor.
Jeg har ikke kjøpt noen platina-billetter, men fått aftershow passes av Roxie...
Hva det egentlig betyr gjenstår å se, men sjansen for å treffe Coopern er nok rimelig smal, selvom jeg får tatt en prat med nevnte Roxie, en av mine store gitar-idoler..
Dette var saker! Herlig konsert! Hadde sitteplass, men det var ikke lett å sitte rolig! Herlig å se Eric Singer in action også, for et fyrverkeri av en trommis.
Når konserten er ferdig forsvinner jeg mot scenekanten og støter på deli-cato som også ivrer på tanken på å komme backstage..Så han henger seg på, men blir om ikke lenge bedt om å gå...hehe..Folk blir bedt om å gå uten oss med backstage pass..vi blir bare bedt om å vente. Etter ca 15min begynner det hele å bli litt frusterende.Vi står nå alle på på det lille podiet på høyre side..Kanskje 20-25 stk av oss inkl. KissArmyNorway gutta. Helt ut av det blå ser jeg Ryan Roxie midt blandt folket, så jeg stakk selvfølgelig bort å takket han for backstage-passa og gratis billettene..Vi prata et par minutter og tok et par bilder..Nice dude..Og for en rocker.
Så kommer Eric Singer ut fra backstage området og opp til oss. Tok bilde med han, og vi prata ganske lenge...Jeg hang meg på KissArmy boysa, og dem kjenner jo Eric godt. Så praten satt løst.Det fantes gode historier om Eric denne dagen, f.eks da han skulle spandere is på alle sammen, men endte med at han ikke hadde penger..hvis jeg ikke husker feil..Correct me if im wrong, cato...hehe..Og ikke minst en kjøretur i Oslo som Eric omtalte som MURDER og ikke DRIVING..hehe
Hilste også på bassisten, en som omtalte seg som hellvis..hehe.
Så alt i alt, så ble dette en total opptur, selvom å møte Coopern selv hadde vært rått..Men sånt skjer vel ikke dagligdags..
Men kjempekoselig å treffe Stig, Cto og Lars Gøran fra KAN. Stas det her gutta! Vi sees på sentrum scene igjen om ikke så lenge..Og en hilsen til Cato-kul fyr du...Selvom du klarte å hisse opp han vakta litt tror jeg...hehe...vi snakkes.
Litt drøyt som det har vært på Dio konserter når soloen kommer etter tredje låta. Men jeg må innrømme at jeg stort sett synes trommesoloer er dritkjedelige... På en annen side gjør det meg heller ingenting.
Jeg trøster meg med at jeg var på Alice Cooper-konsert i 1991, og møtte Eric Singer på Elm Street, som røpet nyheten om at han spilte på nye Kiss-platen (Revenge).