<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

New Orleans 1976

July 7 2005 at 6:55 PM

(Login AceNeverShowUp)

1976, March 12-The Warehouse, New Orleans, LA

Respond to this message   
AuthorReply

(Login acestubb)

Re: New Orleans 1976

July 8 2005, 10:51 PM 

Perfekt! Backstagebilder liker vi godt. Kom gjerne med fler av de!

(Login AceNeverShowUp)

July 9 2005, 4:08 PM 

Fikk denne mailen etter at jeg hadde postet dem på tommythayerboard også

Hey There,

Just curious about something - those pictures you have from the Warehouse 3/12/76 show are part of a group of photos that were never supposed to be distributed to others. Far as I know, just a couple of folks had them and that was it.

This agreement was made prior to the days of posting stuff on the web, so I'm awfully curious to see where you found these.

Any help would be appreciated!

Thanx

Jeg fant dem bare på et annet nettsted, men tydelig at noen ikke har holdt hva dem har lovet her Det eksisterer også CDopptak fra denne konserten, men det er ikke "released" ennå for å si det slik. Altså ikke ute blant samlere. Jeff Suhs fikk lov til å høre igjennom konserten under oppsyn av han som "eier" konserten, da de skulle samle inn info til Kiss Alive Forever boken.

(Login en_gutt)

July 10 2005, 12:58 AM 

Noe så utrolig kult Andreas! Kule bilder iallefall! Og den CDen, hva er planene med den, om det er noen planer med den?

--Kim Alex--
http://www.thepioneers.tk

(Login AceNeverShowUp)

July 10 2005, 2:38 PM 

Ingen anelse hvilke planer det er for det CDopptaket (har spurt om det da, audiofreak som jeg er ), men det var visst ikke denne konserten det var opptak fra, men New Orleans 04.12.76.

(Login AceNeverShowUp)

August 23 2005, 10:53 AM 

Bump!

(Login rassnbar)

August 23 2005, 8:48 PM 

Jeg har alltid lurt på hvorfor kiss brukte 2 forskjellige kostymer i 1976 ? Var de på Alive turne i 1976, ga ut Destroyer samme år, og dro ut på ny turne ? Blir ufattelig hektisk om man sammenligner med de senere år

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

August 23 2005, 8:59 PM 

De var på Alive turneé med Alive kostymene. Destroyer europaturneé med Alive kostymene. Og Destroyer og RRO turneér med Destroyer kostymene.

(Login AceNeverShowUp)

August 24 2005, 12:20 AM 

Før Destroyer Europaturnee hadde de også 12-13 konserter i USA/Canada i Alive! kostymene.

Current Topic - New Orleans 1976  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement