Det finnes faktisk lister for slikt også gadd ikke kopiere mer en de under A
A Box of Fish with Tartar Sauce
A Boy Named Gomer
Above Average Weight Band
A Cat Born In An Oven Isn't a Cake
Accidental Goat Sodomy
Adickdid
Adult Children of Heterosexuals
Afghanistan Banana Stand
Aggressive Crotch Display
Agnes Morehead
Aha, the Attack of the Green Slime Beast
Albino Toilet Boys
Alcoholocaust
Alien Nymphos from Uranus
Alien Sex Fiend
Amberham Lincoln
Amputatoe
Anal Babes
Anal Beard Barbers
Anal Cunt
Anal Sadist
Ancient Chinese Penis
An Emotional Fish
Angry Samoans
Anus the Menace
Apocolypse Hoboken
The Archbishop's Enema Fetish
The Armadildoes
Armageddon Dildos
Armpit
Arthur Loves Plastic
Ashtray Boy
The Ass Baboons of Venus
Ass Ponys
Ass Solvent
Assuck
Attila The Stockbroker
Ole Ivars! Mulig musikken innvirker en del på avgjørelsen her, men alle bandnavn med to fornavn + en s til slutt, får meg til å grøsse.
Ellers måtte jeg jo søke litt på nettet for å finne de helt store blemmene. Fant en kommentar fra et annet forum med samme topic som jeg syns var jævli bra:
And let's not forget "Comets on Fire". When I bought this CD the girl at the register said "...Comets are already on fire........"
OJOJOJ.
Det var nesten verre enn METAL RATZ! HAHAHA!
Mitt første band som jeg starta i 1980 var The SIX PENCE. Men det er det vel noen som heter nå? Og det er jo egentlig ikke så ille faktisk.
Bandnavna jeg har brukt er:
SIX PENCE
METAL RATZ (punk/metalband med covers og egne i 83-85)Vi spillte faktisk på Halv7 i 85.
FLOYD ROSE (puddelheavyband i 86-87, ikke en periode jeg vil skryte for mye av...hehe..)
JAM ROLLERS (hehe.. kom av at vi spillte i et jammeband som spillte på div jams og arangementer. På et av våre første stunts hadde vi ikke navn enda og konfransieren spurte hva vi het. Vi var alltid drita fulle og jeg snøvla ut: The Rolling Stones!, men han mistolka det som The Jam Rollers.. Han var sikkert like drita;-))
BARFLY (Aerosmith/KISS/Guns&Roses insp. En gammal venn av meg og jeg satt og pimpa øl midt i uka og så på filmen Barfly for ørtende gang når vi bestemte oss for å starte bandet. Vant Vestfoldmesterskap i 88 og greier. Midt i Guns&Roses "Apetite For Destruction" tiden så vi hang oss litt på den med en vokalist som sang KLIN likt Axl!..)
SPACEMEN SPIFF (band jeg spillte i Trondheim fra 93-96. Er på KISS Tributen Flaming Youth der vi spiller Strange Ways. Ace i K.I.S.S. spilte sologitar i Spacemen..)
DEADWEIGHT (poprockband fra 99-00 som spillte litt ute men drukna litt i sitt eget spy)http://www.wayout.no/trondheim/musikk/features/deadweight.html
SHIRLEYS TEMPLE (var bare "reserve" for Lund som måtte ta en pause fra bandet noen mnd. Faktisk et veldig bandnavn synes jeg, Catchy, artig ordlek og lett huskbart)
PISS ( forferdelig, grusomt og Paul Stanley-fyren like så)
K.I.S.S. ( Står for Knights In Satan`s Service og har Norges beste solo-gitarist samt at vi andre er erfarne musikere som legger mye sjel i å spille låtene best mulig)
Jeg hadde et ønske om å dra igang et Metal-band for noen år siden som jeg ville skulle hete STEREO STUPID, men det ble aldri noe av. Navnet er heller ikke spest bra og minner mye om et par andre band.
Har jo vært med i en del band med teite bandnavn. Men det er to som navn som jeg synes er litt kule for det. I 1984 spilte jeg i et band som het "Rica Suits". Hva som var tanken bak navnet veit jeg ikke. Men det hadde noe med at gitaristen som startet bandet hadde bodd på et eller annet Rica hotell og hadde en eller annen historie om det. Et annet navn som jeg fant på selv var "Humble Fish" i 1995. Det var bare et ordspill på filmen "Rumble Fish". Men jeg synes det var så absurd at det funka. Synd at bandet bare greide å henge sammen i to år. Det var absolutt det cooleste bandet jeg har spilt i. Etter det var det ikke noe gøy å spille i band. Selv om jeg holdt på til 1998.
Ja du kan jo regne med at du ser meg sammen med JP & Co i "østeuropeisk-transelook". Da må nok de først ha fått med Cato i full sminke og parykk som koredame . Men må vi nok skifte navn til "Moskowich Mascarababes".
Hehe. Før man veit ordet av det erstatter dere JP og Ace i FRC, og blir hata av så og så all fans de har. Er vel ikke lenge før vi har et catoognilzzzsucks.com forum heller
Klein: Loff N' Tannkrem ikke bare HAR eksistert, men lever i beste velgående.
Den nye skiva er snart klar, med opplagte slagere som f.eks:
"Fleik", "Ungarsk rompesyltetøy", "Brukne Buse", "Jenseflenset", "Pompalens nå",
"Krokodille-Ola lå i hi", "Svart promp del 2", "Tante Antasta Slafsa",
"Rompa te du blør"(Kaizer-inspirert), "Petter har rappa spriten te pungen" og "Parkveien Kirkeveien"