Hvor mange dager klarer dere uten å høre Kissmusikk?
Var en uke i Danmark nå, og glemte å ta med noen Kiss cd,er.
Abstinensene meldte seg etter 4 dager, da måtte jeg kjøpe
Kiss Gold + et par andre jeg hadde fra før.
Måtte ha det, bare måtte ha det...
Jeg hører på Kiss hver eneste dag.. Hadde med MP3 spiller når jeg var i Hellas.. La inn Alive III, Unmasked, Love Gun, Revenge og Crazy Crazy Nigth's albummene på den.. La også til no Maiden, Megadeth, U.D.O., Skid Row, Alice Cooper, Wig Wam etc.
Kan gå god stund mellom hver gang jeg og hører på Kiss. Men hvis det plutselig slår meg at jeg vil høre på den og den sangen, så er det gjort. Klarer ikke ignorere det da Sånn som her om dagen hadde jeg fryktelig lyst til å høre Mr. Makebelieve, også hadde jeg ikke tatt med Gene Solo, så da var det bare å laste ned Men det samme gjelder jo andre artister og band og da, nå er det f.eks Dwight Yoakam med It Only Hurts Me When I Cry
Etter det har gått en god stund får jeg kanskje ikke abstinenser, men jeg kjenner et sug i kroppen, som kan sammenlignes med nikotinsug. Men jeg får dette med andre artister også, spesielt når jeg enten har alkohol i kroppen eller andre ting. Da må jeg liksom høre på den og den musikken..
Det går veldig i perioder for meg som jeg hører mye Kiss.Kan sikkert gå noen uker uten,men på by`n maser jeg om Kiss samma hvor jeg er.Hjemme liker jeg å høre høy musikk når jeg er hjemme aleine,og i og med at det nesten er... aldri,så blir`e tel at den musikken jeg hører i løpet av da`n,er den jeg speller i bilen til og fra jobb.Akkurat nå er`e den sjølsvidde "Best of Kiss 74-82" (bare Paul låter ),som går seiersdansen i bilen.
Når det gjelder Nikotinsug,så dunker vel det suget glætt ut alle Kiss skiver.Skjønte løpet var kjørt da jeg en morra for en del år siden,satt blakk,skjælven og skamfull,mens jeg patta villt på siggen Andre Augustine hadde signert et års tid i forveien.
eneste KISS skivene jeg hører på om dagen er Hot In The Shade og Lick It Up... er så utrolig lei av de andre... Går ellers mye i Guns N' Roses, Motley Crue og sånne ting om dagen da.