Den eneste forskjellen er at man må se det som skjer på scenen fra galleriet (god sikt & god lyd), da det selges øl på gulvet. Alle andre KISS "aktiviteter" skjer i området hvor det er fri aldersgrense. Museum, salg av effekter osv.
Ang. salg av KISS merchandise.Hvem er det som skal være der å selge,bare det ikke er overprisa som F er jeg fornøyd...Og bare det er billigere en hos kiss4sale
Cusano;
Vi legger så mye i dette arrangementet at det rett og slett blir med dette for en stund. Jeg har i tillegg lagt så mye tid i CD-hyllesten & KISS Army at en god og lang pause sikkert er bra for å samle ny energi! Andre ikke-KISS-relaterte prosjekter venter! KISS Army lever likevel videre her i cyberspace, arrangementer og andre KISS-prosjekter senere...
Uansett, vi står ovenfor KISS Army's mest aktive og spennende høst!
Nå lades kanonene med masse krutt for de neste to månedene og vi forventer at alle norges KISS-fans vil være med å feire KISS Army's 30 års party med CD-utgivelse, releasefestival & KISS Expo!! Denne gangen forventer vi å se ALLE der! Vi forventer oss ikke mindre enn at KISS-fans fra alle landets kriker og kroker legger turen til Oslo lørdag 10.september! DONT'T MISS OUT !!
Glem heller ikke at det bare er fire uker til "Gods Of Thunder - A Norwegian Tribute To KISS" slippes.
Mr Speed;
Dealere fra USA, Nederland, Sverige & Norge. Prisene vil helt sikkert variere fra selger til selger! Vet det skal selges både "nye" og eldre KISS "merchandises"
For dere som er 18 så kan dere komme 9 sept på Sentrum og se K.I.S.S. og DIRTY DEEDS rocke livskiten ut av KISS og AC/DC. Billettene mener jeg er ute for salg nu.
takk for den linken, er ute etter overnatting jeg også (billetten ble bestilt samme dag som de ble lagt ut:P)
gleder meg!! (og jeg får nesten 10 000 i lønn neste lørdag, så pengene er i boks også:D)
Liker Fits Like A Glove jeg Tony, men ikke så mye i live sammenheng. Men du har kanskje fått inntrykk av at jeg ikke liker den fordi jeg ofte har trukket den frem når det har vært snakk om beste ballade osv
noen som vet om en pub/bar i nærheten av sentrum scene som ikke er så strenge på aldersgrensene. slik at de som fyller år om noen måneder åsså kansjke kan få tatt seg en øl før expo'n!! :p
Nå har Gunnar brått fått seg masse penger igjen (salg av skolebøker å diverse) så nå blir det expo på meg å. Blir 18 10 dager før, så passer bra
Og ikke bare det, Deli, jeg har bestilt meg tatoveringstime 31 august (bursdagen min å greier) nå. Så når vi endelig møtes på expoen har jeg en frekk liten Duff McKagan tattovering på armen å skryte av