OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005 at 9:34 PM
MrSpeed
(Login Lydmund )
Her er asså meg på avslutnings-festen på Lyd & Musikkproduksjon i Bergen.
Det var en kveld med mye Cold Gin,konjakk og faenskap!
Jeg måtte ha sykkelhjelm...omtrent like beinstø som Ace til tider
Webmaster Nils er dommer
Cato: Du får legge inn "sigg-og-tunge-opp-i-nesa bildet"! Hehe...
Author Reply
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:01 PM
MrSpeed (Login Lydmund ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:03 PM
Hehehe...lekkert
Joe The King
(Login joeboy2020 ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:14 PM
Ace (Login spAce_ACE ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:33 PM
Aldri trodd at jeg eller NOEN kunne se så jævlig ut
(Meg til venstre
)
Ace
(Login spAce_ACE ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:35 PM
Tar alt annet enn seier som et helvetes nederlag nå! Skal slå møkka ut av dere her
Bildet er forresten tatt av TV2 Nettavisen, med min godeste venn Ole ved siden av der (fra Øya)
MrSpeed (Login Lydmund ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:40 PM
Bildet var PENT jo
MrSpeed (Login Lydmund ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:42 PM
Hva sier du Nils, hvordan ligger det an hittil?
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:48 PM
Jeg synes den dårlig sminka jenta har vært styggest hittil
Genestanley
(Login TheSondrMan ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:53 PM
Slå denne:
Hehe!
Genestanley
(Login TheSondrMan ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 18 2005, 10:58 PM
Har en til på lur:
Dette bildet er fra en musikkvideo jeg og noen kompiser lagde!
Ace (Login spAce_ACE ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 4:02 PM
"Jeg synes den dårlig sminka jenta har vært styggest hittil
"
Ja visst faen har det det
Anser meg sjøl som vinner'n her foreløpig
snoopy (Login rassnbar ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 4:18 PM
Den dårlig sminkede jenta er absolutt den styggeste ja.
Vanskelig å slå den.
Kim Alex
(Login en_gutt ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 5:32 PM
snoopy
(Login rassnbar ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 9:37 PM
Så ut som en skikkelig utlending fra "Toyen" med de øyenbryna
Men den dårlig sminkede jenta er noen hakk verre.
snoopy
(Login rassnbar ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 9:38 PM
Så ut som en skikkelig utlending fra "Toyen" med de øyenbryna
Men den dårlig sminkede jenta er noen hakk verre.
Cusano
(Login cusano ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 10:46 PM
Flauere enn detta får det vel ikke blitt! Meg til høyre... Og nei, jeg bruker IKKE kjole nå lenger..
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 11:16 PM
Hehe...ønsket forelderne dine seg ei jente?
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 11:21 PM
Ser ut som jeg har bodd i et solarium
. Slutten av 80-tallet var BAD!
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 11:44 PM
Hehe,veit ikke hvorfor,Nils,men nå fikk jeg en utrolig trang tel å høre "Shady Lady" med DRAMA.
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 19 2005, 11:47 PM
Bare å sette den på det veit du. Ikke noe å være flau over
.
JP
(Login stanleyjp ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 20 2005, 12:44 AM
Nilzz: Bilde av deg var utrolig fett! (skremmende at jeg syns det kansje?,hehe)
og jeg syns nok enten den dårlig sminka jenTA (HEHEHEHE) eller Deli-Cato fortjene rå vinne her grunnet vanvittige bilder
Klein
(Login K.I.S.S. ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 20 2005, 4:49 PM
Klein
(Login K.I.S.S. ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 20 2005, 4:50 PM
Nilzz du er jo helt lik!
Bortsett fra den fjonge sveisen da
Klein
(Login K.I.S.S. ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 20 2005, 4:51 PM
CUSANO:
HAHAHAHAHA
Å
HAHAHAHAHAHA
ååå
HAHAHAHAHAHA...h.hh...hh...
Å fytterakker`n! Det var moro!
Og jeg som var flau over dåpsbildet mitt
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 20 2005, 4:51 PM
Måkke si sånt om 'søtnosen' (Cato)
.
This message has been edited by nilzzz on Aug 20, 2005 4:51 PM
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 20 2005, 4:57 PM
Klein: Har alltid sett rimelig lik ut. Glad i mat har jeg også alltid vært
snoopy (Login rassnbar ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 20 2005, 6:25 PM
Og der var vel Nils 1 år
snoopy
(Login rassnbar ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 21 2005, 2:22 PM
Når skal vinneren kåres ? Blir tøft å se
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 21 2005, 2:45 PM
Sleng ut et bilde av deg a,Rassn. Hvem veit,kanskje du vinner.
andreas
(Login AceNeverShowUp ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 21 2005, 3:18 PM
Fy fader Nilzzz
Synes det 80-talls bildet av deg er det beste, for det er samtidig ufrivillig stygt (sveisen selvfølgelig)
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 21 2005, 3:21 PM
Hehe... har gjordt mye rart med håret opp igjennom tidene jeg. Men siden jeg skal være dommer så er jeg vel diksvalifisert i utgangspunktet.
snoopy
(Login rassnbar ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 21 2005, 5:38 PM
Jeg har ingen bilder tilgjengelig cato, men du kunne kanskje lagt ut ditt bilde med flekker på buksa og rød undik ?
Truls
(Login Trulsemann ) Deltagelse August 23 2005, 10:45 AM
Schnuppa
(Login Schnuppa ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 23 2005, 2:37 PM
Bent (Login kewldoode ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 23 2005, 6:51 PM
hehe . . .se på han i bakgrunnen
Bent
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 23 2005, 7:18 PM
Jævlig bra Truls! Synes du var FLOTT!!!
RoyHS (Login RoyHS ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 24 2005, 3:39 PM
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 24 2005, 5:37 PM
Nå kommer jeg i såfall ikke til å få sove!!!!
Kjell (Login SpacemanAce ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 24 2005, 6:25 PM
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 24 2005, 7:30 PM
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 24 2005, 7:39 PM
Dette bildet minnet meg om 'Night of Living Deadboys Who Like Boys"
.
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 24 2005, 9:29 PM
.....klorin---må vaske øynene..
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 24 2005, 10:18 PM
Hehe... det minner meg om denne:
"I always wash my private parts with bleach. It tingles and keeps me totaly clean"
.
Kiss-veteran
(Login turboharestua ) Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 25 2005, 9:45 PM
Sklir vel litt ut av topic'en her. Da det styggeste bilde av meg antakelig ville blitt sensurert, legger jeg istedet inn et bilde av den styggeste bilen jeg noen gang har hatt.
Et kvarter etter at dette bilde ble tatt, kjørte jeg bilen til høgger'n med hodet ut av sideviduet. Dårlig sikt gjennom frontruta.
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: OT: KONKURANSE! Det styggeste bilder av deg selv! August 25 2005, 9:47 PM
Den hadde i såfall sjel
.