<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Faen....

August 22 2005 at 7:20 PM

(Login Deli-Cato)

Etter 2 1/2 måneds venting,delte jeg i går ut min første negative feedback på eBay.Kontakta selger`n underveis,og alt han sa var:" DUDE,I shipped that a month ago!" I løpet av dissa månedene,har`e dessuten kommi flere negeative til samma mann,så jeg la sammen to og to og klinte tel på barnslig Deli vis. Trur`u faen ikke jeg fikk skiva i dag,etter 2 mnd. på rundreise....FUCK!!
Av og til lurer jeg på om det finnes en Gud,som med jevne mellomrom sitter og flirer,men han pisser meg ned i nakken.

Respond to this message   
AuthorReply

Tony
(Login TheStarchild)

Re: Faen....

August 22 2005, 8:02 PM 

Slik går det når man hører på kiss sanger baklengs på lp i følge prester hehe.

Neida, jeg har samma problemer selv Deli.

acestubb
(Login acestubb)

August 22 2005, 9:28 PM 

Uff, den er kjip. Det er dårlig når feedback systemet er garantien din. Jeg var så dum at jeg sendte penger rekommandert i en konvolutt, noe som aldri kom frem. Karen ble pottesur, og jeg ble liggende på kne.Prosenten din blir ikke så fin med 7 feedbacks fra før. Postvesenet har en ikke styring over, sov godt i natt du cato. 2 mnd er lang tid. Det går vel an å kontakte ebay også og få til en greie mellom partene tror du ikke?

(Login kewldoode)

August 22 2005, 9:49 PM 

Hvis man forklarer situasjonen så kan vel ebay fikse den,de er jo avhengige av at handler og feedback fungerer.
Hvis ikke kan jo folk komme til å slutte å bruke det . .(?)

Bent

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

August 22 2005, 9:55 PM 

Ebay gjør ingenting med feedbacken hvis ikke selger og kjøper er enige om å trekke den tilbake. Ellers synes jeg to måneder fortjener negativ feedback, hvis ikke selger tok mer enn nesten ikke tok noe i porto.

(Login Deli-Cato)

August 22 2005, 10:07 PM 

Han fortjener jo ikke negativ feedback når jeg ser på pakka at han sendte den 25 Juni. Får sende han en mail å slå av en angrende påskepreik, så får vi se hva vi kan få fiksa.Fant regla her:

http://pages.ebay.com/help/feedback/feedback-disputes.html

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

August 22 2005, 10:38 PM 

Hadde han brukt det samme i porto som han krevde av deg da?
Jeg har gitt folk 'neutral' før for å ha snytt meg på portoen .

This message has been edited by nilzzz on Aug 22, 2005 10:39 PM

(Login Deli-Cato)

August 22 2005, 10:53 PM 

Hehe,joa han skyller meg 3.40 USD sånn sett.Trukke jeg skal kreve inn dem nå.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

August 22 2005, 10:55 PM 

Noe betaler du jo for embalasje også. Så det var jo ikke så ille. Jeg tenker mer på en $15-20 .

(Login NicoN)

August 23 2005, 5:55 AM 

Noen selger vil ha USD 8,99 for den første CDen og USD 5,99 for hver følgende. En av mine kompiser bestilte der 21 CDer, så han betalte mer enn USD 120 i porto. Selgeren ville ikke gjøre annerledes, men prisene til CDene var så bra at kompisen min bestilte uansett...

(Login cusano)

August 23 2005, 11:50 AM 

Er en første gang for alt, også å bli lurt på ebay! Har blitt det ett par ganger nå virker det som. Det som er surt er jo at moneyback garantien Ebay stiller gjelder jo for verdier over 25 dollarser, ikke medregna portoen du betaler..

Posta en bad feedback til feil person her om dagen, litt surt.. Sendte han en mail med en gang hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd, men i stedet for å svare meg på den, ga han meg dårlig feedback tilbake, fant på noe om at jeg hadde bedt de sende pakka til Mexico (!?) og at de hadde kvittering...

Er 4 sendinger jeg har venta på i over to mnd nå, og har posta dårlig feedback til samtlige.. Egentlig er det bare dumt å gjøre det, for det eneste som skjer er at du får dårlig feed tilbake, og da synker jo karakteren din også..

Uansett, stort sett er det seriøse folk jeg har handla av, hender jo også rett som det er at de slenger med no ekstra til deg, så alt i alt er jeg fornøyd med Ebay.

Men for all del, styr unna "Ronron1h"!!

(Login BjornG)

August 23 2005, 12:09 PM 

Har utelukkende gode erfaringer med ebay, har blitt en god del kjøp de siste åra. Men det slår meg hvor ofte jeg får beskjed av selger (USA) etter et kjøp at han må ha $129 i frakt (UPS) for å sende en LP-plate til Norge.

Jeg ber de alltid om å sjekke på nytt og vi ender somregel opp på en tiendedel av fraktprisen!

Current Topic - Faen....  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement