Er helt enig i at Second Comming er den klart beste (Hvem sier at tommy thayer ikke er genial?:p).... er utrolig at et band som KISS kan prestere å gi ut så mye møl på dvd/vhs.
Den beste KISS video utgivelsen vil jeg si at er Animalize konserten... får inderlig håpe at rock the nation dvd'ene blir mye bedre enn alive 4 i alle fall
Animalize live, har jeg sett over 100 ganger. Så den så ofte da jeg var yngre at jeg ikke orker å se på den. "War machine" versonen er sinnssykt bra Bass-soloen var også konge.
hehe, er en stund siden jeg har sett animalize konserten også, blir lissom ganske lei. Det som hadde vert vanvittig kult hadde vert en proffesjonelt filma konsert fra Asylum turneen og en fra HITS turneen!
Las Vegas dvd`en ja. Nok et innkjøp jeg angrer på.
Lurer på om det i det hele tatt er NOE som er "live". Alt høres jo som om det er spillt inn i studio i ettertid?
Coverbandet, med han svarte Paul var veldig bra da. Selv om Gene-fyren er NOE overvektig, hehe.. Paul fyren synger jo veldig likt Paul Stanley..
Las Vegas DVD'en er jo singback/playback. Etter sigende er det Tommy som spiller ikke Ace. Fra Kiss sin side var det jo aldri ment at dette skulle utgis. Men de sitter ikke på rettighetene så de kan vel ikke gjøre noe med det så lenge det blir betalt royalties.