Faen, har du fått mail av meg KLEIN? begynner å tvile nå se, for fant ut at det var 2 forskjellige adresser som driver å verserer rundt her... sendte en til hotmail adressa, å en til den andre, men gikk ikke an å sende til den andre.. Fikk den i retur.
For dere som digger Bluegras så spiller også Hayseed Dixie ikveld. De covrer AC/DC, KISS og Motorhead i bluegras-stil.
Det er helt konge!
De har gitt ut ei skive med KISS sanger og en med AC/DC som er å få kjøpe i platesjapper.
Helt genialt, rett og slett.
"Hmmm, har ikke hørt annet en de møkka kiss country låtene, men de er sikkert bra bortsett fra det "
Nå blir jeg nesten irritert her, men smak og behag kan jo som kjent ikke diskuteres.. Nå syns jo jeg bluegrass kan være ganske kult i utgangspunktet også da, på en harry måte. Digger soundtracket til Brother where are though!
Men Ac låtene til Hayseed er bedre en Kiss låtene! Du hører snutter av begge her:
Takker Cato.
Etter showet var ferdige fikk vi 30 min på å komme oss ut, siden alt forskøv seg ca 30 min på tiden. Derfor ble det i kaoset stress og jeg fikk aldri sjansen til å få deg inn backstage som vi avtalte.
Det var et ubesvart anrop på mob min, men så det ikke før vi var ute desverre.
Was that you?
Håper uansett at dere hadde en god opplevelse selv om vi fucka opp Detroit på starten Den sitter som støpt ellers men akkurat igår ramla den helt sammen, men vi redda det sånn passe i land da, høhø..
Jo (tidligere Gene i K.I.S.S.) filma oss og vi legger ut noen snutter på hjemmesia etterhvert. Takk til deg Jo. Du er en bra kar
Takk til alle dere KISSfans som rocka villt foran scenen! Dere gjorde det hele til " A Night To Remember!"
Dirty Deeds var sinnsykt bra, selv om de spillte utover de avtalte 45 min.
Idag er det KISS expo og jeg gleder meg til å se FIREHOUSE for første gang live!
Frank Thunder: Jeg har en DVD fra Bodøjobben til deg hvis du kommer på Sentrum idag (lør)
Vi spiller i Drammen neste helg (17.9)