Signering av Gods Of Thunder? September 7 2005 at 11:03 PM
Kiss-veteran
(Login turboharestua )
Har tenkt å kjøpe den på Expo. Og da hadde det vært kult å få den signert av
f.eks Wig Wam.
Hvis ikke dette lar seg gjøre, tar jeg gjerne i mot signaturer fra "forum-folket" og jeg
Kanskje Deli-Cato blir en kjent Stand-up komiker en gang.
Andreas og Total13 er jo allrede habile forfattere.
Silje får snart sitt eget galleri.
Kjell åpner Kiss-museum.
KissStarChild blir å se på cat-walken.
Kim Alex blir trommisen til Alice Cooper
Etc, etc,
Author Reply
Vegard
(Login BareEnGutt ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 7 2005, 11:10 PM
Vegard fixer studio og blir solo stjerne..
Er vel kansje Artistene som er på plata, og selvfølgelig Stig Army som burde signere CD'en din?
Signatur er for tapere!
andreas
(Login AceNeverShowUp ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 7 2005, 11:12 PM
"Andreas og Total13 er jo allrede habile forfattere"
- Signerer til nød, og bare om du ikke legger den ut for salg på ebay
Signerer du min, signerer jeg din
Ellers har jeg trykket opp Kissavisen og Heavy Metal avisen, og de selges signert på min stand på expoen. Line up!
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 7 2005, 11:19 PM
Kiss-veteran (Login turboharestua ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 8 2005, 9:55 AM
Cato, jeg må få originalen. Plasseres på høyde med Ace sin!!!
Andreas, håper du kan skrive med liten skrift, ellers blir det ikke plass.....
Kenneth
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: Signering av Gods Of Thunder? September 8 2005, 10:17 AM
Joda. Han kan gjøre som Vinnie og signere over alle andre sine signaturer. Og er det et sted på skiva som ikke bør dekkes til så skriver han der også
.
JP
(Login stanleyjp ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 8 2005, 10:34 AM
Vinnie Vincent har mange likhets-trekk i sin væremåte som en viss Axl Rose og Yngwie Malmsteen har jeg funnet ut!
Steinar (Login Glazzman ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 8 2005, 8:39 PM
Alle de tre er egentlig samme Alien...
Bare bytter fjes etter anledningen...
Tony (Login TheStarchild ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 8 2005, 9:48 PM
Jeg har lenge hatt planer om å prøve å få autografen til Stig på plata
Visst det er ok for generalen da?
Stig, KISS Army (Login kissarmynorway ) Forum Owner Re: Signering av Gods Of Thunder? September 8 2005, 10:10 PM
hehe, ja. Har allerede signert flere. Men husk det er ett vakkert cover & jeg skriver grisestygt
Kissomania (Login Kissomania ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 8 2005, 10:23 PM
Har du funnet utdrikningslagsalbumet mitt, Stig?
Steinar (Login Glazzman ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 8 2005, 10:24 PM
Stig, KISS Army
(Login kissarmynorway ) Forum Owner Re: Signering av Gods Of Thunder? September 8 2005, 10:30 PM
Hei Arild! Bedre å prate ett annet sted enn her, men for å svare på spørsmålet ditt, så har jeg knapt hatt tid til å sove & spise den siste måneden. Ting ser bedre ut i slutten av neste uke. Skal sjekke da!
Håper du har det bra, send meg heller en mail neste gang;-)
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 9 2005, 12:29 AM
"Cato, jeg må få originalen."
Tar`n med på Lørdag.
Stig Larsen
(Login -vinnie- ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 9 2005, 1:49 AM
Ser ikke ut til at jeg får tatt meg turen på lørdag gitt!! men hadde vært fett å få signert plata! he he...
Anonymous
(Login Zerathul ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 9 2005, 8:24 AM
Jeg tenker på det samme om å få kjøpt og signert Gods of Thunder selv på expoen... Dæven.. er i oslo nå sitter i bibloteket på en kristen skole ting.... æsj..
andreas
(Login AceNeverShowUp ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 9 2005, 6:11 PM
Kjøpte forresten noen analkuler i dag som jeg tenkte å få signert av Wendy Moore.
Kiss-veteran (Login turboharestua ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 9 2005, 6:35 PM
Andreas, nå blei jeg litt småkvalm!
Kenneth
Tony (Login TheStarchild ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 9 2005, 6:43 PM
"Kjøpte forresten noen analkuler i dag som jeg tenkte å få signert av Wendy Moore"
Ikke glem den signerte dildoen du fikk av Gene der det sto Fis Like A Glove da Andreas
Tony (Login TheStarchild ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 9 2005, 6:45 PM
Det kalles kvalmt kenneth
hehe
kim
(Login svedala ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 9 2005, 7:18 PM
Hur kan jag få tag på skivan ?
bor i sverige och skulle gärna ha den .
Floyd
(Login Zerathul ) Re: Signering av Gods Of Thunder? September 11 2005, 8:18 PM
Fikk plata signert av glam=) über hyggeli kis=) Håper han og resten av Wig Wam ikke blir sånne arrogante musikere i fremmtiden..