He he, samme her! Blir dårlig med handling av stæsj der.. Men var på polet i sta og kjøpte ei halv ei med Jameson og noen øl, så den biten er ihvertfall dekka opp!
Tenkte det samme jeg også, så jeg gikk inn her og skulle legge ut en post om det samme emnet, for faktisk så må jeg si det at NÅ så gleder jeg meg. Vi ses folkens.
Blir ikke mye handling på meg heller, Steinar. Er helt blakk. Mulig jeg selger Dum Dum billetten min, men det får man nå se. Hehe!
Dette blir kult, gleder meg som f! Lite penger her også, men makaroni og ketchup kan man jo spise ei stund før man blr lei Blir nok ei øl på meg i kveld også, men det blikke krabbing tilbake til Hamar Sees på expo'n kara!
Har sovet ca fem timer de siste 48 timer, men denne gang kan jeg ikke skylde på fylla eller uansvarlig livsstil. Har skaffa billett også, men kommer jeg meg til byen ? En kveld på Sentrum må jo bare bli mega denne lørdagen.
I hvert fall ikke beltespenne. Hadde jeg sett den Rock And Roll Over spenna som ble stjålet før den ble det, så hadde jeg nok tatt den ja. Og jeg hadde betalt. Kjøpte Wendy Moore boka. Det var det jeg fikk med meg.
Var svært koslig å hilse på deg Andreas. Har jo erklært deg for en soulmate når det gjelder å ha meninger med Kiss før en gang husker jeg, og selv i samtale så var det også svært interessent å snakke med deg og høre hva du likte, men så har jeg alltid hatt et godt forhold til bergensere, selv om jeg er vokst opp på tjukkeste hedemarken lissom. På Hedemarken er det bare to ting. Bønder og brautende tullinger, så kan man jo lure på hva som er hva. Hehe! Stolt av bygda mi? Kanskje litt slik som Bill Hicks kødder med sørstatene hvor han kom i fra. Hehe!