Dette var dessverre til de grader misslykket folkens.
Snakk om å lure uskyldige mennesker for penger! Det er større underoldning å drite mens maling tørker, enn å se drittunger stig og kiss fan klubb lokke mennesker til Oslo under så dårlige forhold. Til de som reise fra andre land, dette var ikke veldig bra. Beklager norske kiss fans. Første og siste gang.
Selv en gammel grinebiter som jeg koste meg, hehehe
The carburrators rocket som faen - snakk om å gi alt !! De var jo gærne, skulle tro noen hadde kjørt en rakket i ræva på dem - de var jo helt ville ! Slik skal det være !
Synes også det var hyggelig å møte så mange fans, man blir jo gradvis kjent. Det blir nesten som et slektstreff.
Alle har jo rett til sin mening. Men det blir litt dustete å bare komme å slenge drit. Kom heller med litt konstruktiv kritikk. Hva var det evnt. du synes var dårlig og hvorfor. Jeg for min del hadde det kjempegøy i går. Det eneste problemet er at det blir alt for mange kule mennesker å prate med og alt for kort tid. All honnør til Stig og Cato som hadde holdt på hele dagen. Når jeg var dritsliten rundt klokka tolv så kan jeg bare tenke hvordan dere hadde det.
Det ble en litt kjapp exit på slutten i går, så alle jeg ikke fikk sagt 'natta' til sorry. Men jeg fikk i såfall møtt mange folk her på forumet og brukt litt penger.
Jeg hadde det dritfett i går. Koste meg glugg i hjel foran scenen og det var morsomt å selge kisspryler og hilse på de som kom for å titte, kjøpe, eller bare kom for å si hei
Vil takke Firehouse for gitarbiten jeg fikk, og si at de hadde et knallshow, syntes de sang og spillte utrolig bra, hadde et energisk show og pyro effektene gav meg gåsehud. Carburetors var opplagt i knallhumør sammen med Wig Wam og det spres raskt til publikum. Ingen tvil om at nesten alle hadde det gøy.
Vil gi KISSarmy gutta skryt for kjempebra opplegg.
Er det ikke typisk? Noen skal alltid slenge med leppa.
Er vel heller du som er drittungen her!
Stig og kiss army har gjort en kjempeinnsats.
Keep up the good work.
Det er selvfølgelig lov til å komme med sin egen mening, men noen blir aldri fornøyd og noen har ingen forståelse for hvor enorm stor jobb som ligger bak ett slik arrangement. Noen har dessverre ikke karrakter nok til å vise noen form for takknemelighet og ordbruken som er brukt i første post syntes jeg er lite oppegående. Vi fikk så mange fantastiske tilbakemeldinger i går og det var jo bare å ta en titt ut i publikum for å få en bekreftelse på at de aller fleste folk koste seg stort! Det er naturlig at ikke alt er for alle, men det er dere; folket som har en positiv og kul holdning til livet vi gjør dette for, ingen andre!!
This message has been edited by kissarmynorway on Sep 11, 2005 1:38 PM
Jeg hadde det kjempekoselig jeg, mitt første kiss-arrangement kjempekoselig å møte folk her fra forumet. Hilste på Steinar, Nico, Cato, Stig og Kim Alex, og så tror jeg kanskje det var Nilzzz jeg gikk forbi på Karl Johan, men det gikk først opp for meg senere, hehe. Synes jeg så Jøran der også. Gleder meg til neste gang det skjer noe, hadde det virkelig flott
Og så slipper vi jo den utakknemlige sure padda, som sa det var siste gang. Makan til smakløs kritikk.
"Hahaha, husker du ho lille feite som skulle ha deg kasta ut fordi du fyra opp en sigg inne cusano?"
For ei purke!! Hu blei ikke mindre irritert da jeg vippa av a den dumme capsen hu hadde på hue heller da Stumpa røyken jeg, men hu bare fortsatte å mase.. Tenkte jeg skulle legge ut Shirleys temple plektret på ebay, utrop 100 dollarser, very rare, must have item
Ja det å, haha. Kline med 8 folk i løpet av en røkepause var faen ikke dårlig Cato
Men Cato har også mye snacks inne på det engangskamera sitt, selv om han sikkert glemte å trekke det opp halvparten av gangene Litt sånn påskepreik-bilder med Wendy Moore å sånn
Kult å møte mange fra forumet. Fremmende folk kom å sa: "Hei Aina!" Hehehe!
Jeg hadde da ikke peil på hvem dere var først, mange sa jo bare forum nicket sitt eller bare vanlige navnet!! :D Kan dere gi dere til kjenne? (å er jeg virkelig så lett å kjenne igjen??)
Jeg hadde det kjempe gøy i går! Rocka det der ja! Yeah! \m/
Sov ikke mye i natt,så da er det strax ZZZzzzZzZzZz!! tjihi,I like..
Er det noen som tok bilder som de kan legge ut?
ROCK N' ROLL!! \m/ \m/ Aina er happy happy happy nå! Wohoo!! ;D
Ps. KIM ALEX: så deg jeg da ute å røyka, skulle til å si hei,men du gikk plutselig over gata med en fyr og jeg så deg ikke no mer! Det var litt synd! Men du var jo på galleriet for det meste du??!..hehe! ;D
For en hælvetes kul helaften detta blei.Eplekjekken som starta denna trå`n burde vært sendt rett i dusjen! Og da snakker vi ikke sparedusj.Synes alle banda leverte sinnsykt bra.Høydepunktet var klemmen jeg fikk av Frank,under settet til Shirleys Temple. Faen som det svinger av Shirleys Temple live.I love it! Fantastisk morro å preike med så mange folk jeg traff i går. Deli`s utlevering av seg sjæl på forumet har satt sine spor.Snart kommer OT:"Sydenliv" Trur jeg var relativt høflig mot de fleste.Når det gjelder bildene,så er dem sendt til Svalbard for framkalling. Fy faen,det blir med blanda følelser jeg spretter den påsan.Skal foresten aldri skrive no`dritt om Wendy Moore mere. I likhet med mange andre her,var hu en jævel tel å kline.
I tip my hat to KAN! Denna kvelden glemmes ikke med det første.
Syntes det var bra/kjempegøy i går, men dumt at det stengte så tidlig.
Og hvor ble det av deg etter kebabsjappa, Cusano, du var jo litt i farta kan man si, vimset du deg bort? :D
Må også påstå at uansett hva man måtte mene om WigWams stil og musikk, GP o.l, så er det helt tydelig at de gutta der kan yrket sitt til fingerspissene... Amen.
"Dette var dessverre til de grader misslykket folkens.
Snakk om å lure uskyldige mennesker for penger! Det er større underoldning å drite mens maling tørker, enn å se drittunger stig og kiss fan klubb lokke mennesker til Oslo under så dårlige forhold. Til de som reise fra andre land, dette var ikke veldig bra. Beklager norske kiss fans. Første og siste gang."
DUST!!!
Takk for en veldig trivelig kveld folkens! Det var skikkelig moro å treffe forumfolket! Penger ble brukt, øl ble drikki og Sword storkoste seg
Til Stig: Tusen takk for et kjempefint arrangement, og en fantastisk innsats!!! Trist at du skal slutte, men jeg skjønner begrunnelsen. Enig i at det er en verdig avslutning
(Forhåpentligvis dukker du vel opp på ett og annet KISS-arrangement selv om du skal slutte i ledelsen???)
Drit i Apple, vedkommende er tydeligvis en av de som ser det som sin livsoppgave å skape dårlig stemning og slenge dritt.
Til Apple: SOD OFF, vi ønsker ikke slik edder og galle her. Hvis man skal kritisere, bør man formulere seg på en litt mer voksen måte. Du må vel skjønne at dette kan være sårende for de ildsjelene som har jobba r*** av seg for å få til noe gøy for oss andre dødelige med mindre guts og initiativ. GROW UP!!!
Veldig gøy i går! Hyggelig å hilse på "slekta" som mr. T kalte det.
Tiden gikk fryktelig fort, så jeg fikk ikke snakket med så mange jeg hadde håpet på.
Enig i at Carburtors var knall! Kult å komme så nært på. Wig Wam leverte varene. Tøffest når de spiller Kiss-låter.
Gleder meg til å se kline-bildene! Gjør du også, Bent?
Ellers var det jo litt kult med signert Mandy Moore bok. Fikk kyss også, men bare på boka
Havna på Tut og Kjør på natta, men det var litt nedtur, så jeg prøvde Elm. Var vel en smule drita og skjønte at senga var neste stopp. Kl. 04.30 var det natta.
Takk til Stig, Nils og resten av KAN for et vellykka arr. Lykke til med andre prosjekt Stig og gratulerer med flere vinkler General Nils!!
Samtlige bilder av ikke-expo/konsert relatert materiale må godkjennes av alle involverte parter før de legges ut noe sted som helst. Så er det sagt
Takk for en skikkelig kul kveld. Firehouse rocka så sinnsykt! Vi beklager at de måtte posere på så mange bilder med oss, men det er prisen man må betale for ære og berømmelse
Fruen og jeg takker for en hyggelig aften med hyggelige mennesker! Artig å hilse på en god del av forum-folket, bl.a. Cato som er minst like gal som jeg trodde han skulle være. Vet ikke helt om vi gleder oss til å se de omtalte bildene...
Kiss-veteran: Hehe... vi får se på det da. Jeg nøyer meg nok med å være webmaster. Så får vi se hva vi greier av nyrekrutering og 'omgrupperinger'. Skal i såfall sørge for at vi fremdeles kan 'møtes' her på webben en stund fremover .
This message has been edited by nilzzz on Sep 11, 2005 5:50 PM This message has been edited by nilzzz on Sep 11, 2005 5:55 PM
fy faen så konge!!!!! all aplaus til de stig og cato som har jobbe med detta. hadde vært konge om dere hadde fått til noe nytt om ikke så lenge. hadde bare ett lite problem å det var at vi som var under 18 måtte stå på galeri, noe så laymt(ikke noe liv der før wig wam kom), skulle gjort d litt anderledes etter min mening, men dagen var drit bra.....
ps. du så ut til og koze deg med pilsen i går cato
At man setter et band som Firehouse på scenen er jo helt utrolig. Ikke hadde de stem gitarene, ikke kunne de synge, f.eks. under Black Dimond, vor trommisen sang nesten like surt som Vlgerd på klassefesten.
Nei, hvis Dere skal ha et KISS kopi band, så find et som har lært sånne små detaljer som steming av gitar.
Jeg er heller ikke gla i tribute bands, og selv om de musikalske kvalitetene var så som så synes jeg Firehouse gjorde en god jobb! De lagde show, og det var moro!!
Ingen bør værra redd for at det dukker opp bilder av seg sjøl på forumet som man ikke ønsker å se.Jeg hakke behov for å henge ut andre enn meg sjæl. Wendy derimot ligger i faresona.
BTW: Firehouse låt fett som faen!!!
Takk til Jarle og co. som velvillig poserte på bilder.En flott gjeng!
Slengjer meg på for å seie at det var faen te ein flott kveld!! Hadde det superflott!! Det hadde veninna mi og, selv om ho var i ferd med å stuppe fleire ganger før Wig Wam!! Fantastisk flott alt sammen, har ikkje ein negativ ting å si
Og takk for sist alle kjente og ukjente!! Har ikkje heilt oversikta over alle jeg gnåla til men hyggelig var det
Trur ho vanskelige kjerringa var ho samme som ba meg og veninna mi om å ta en laaaang gåttur før me prøva å bestille mer drikke igjen :P Men det var ikke noe litt solpudder på og psykisk oppbacking på do ikke kunne fikse!
firehouse gjorde en knall jobb.skulle tenkt meg en av de gitar delene som ble gitt ut men, jg kom jo selvfølgelig ikke inn..... kjipt.... faen for et trøkk d var på carbureators(ikke helt sikker på hvordan d skrives), sikker på at jg sprengte trommehinnene på første sangen.. men som sagt all respekt til stig som fikk ordnet d her.....
TAKK FOR EN FANTASTISK KVELD=) Firehouse kickte noe sykt med sjefs låter og pyro(fikk noen råbra bilder),Shirleys temple lyste bra opp med sirenene og låta asshole.. Carburators var d megatrøkk i og Wig Wam fikk jeg kun med starten og slutten(måtte rekke en trikk som dro fra meg, så jeg gikk tilbake og heldivis til extra nummerene), men de var skikkeli rå tiltross for at jeg egentli ikke har store sansen for de..
Var en dødskul expo og jeg fikk hamstret inn mye bra saker og truffet skikkeli kule folk=)
Kvelden var helt rå. Supert arrangement, og stemningen blant de som var der gjorde dette til en uforglemmelig kveld.
Kult å møte enda flere fra forumet, får håpe det ikke er siste gangen vi treffes på et kult arrangement. (Nye planer, Stig )
Og neste gang kan du ta deg en øl, StarChild...
hadde det SJOV igår :D
gikk litt rundt å sulla, hilste ikke på så mange, var så opptatt av å kjøpe ting jeg og så begynte plutselig konsertene...hehe. men jeg fikk da hilst på noen!
fikk tatt bilde med glam og :D hehehe. en meget koselig fyr, det må en si. konsertene var meget bra, må si jeg falt totalt for shirleys temple, går rett til platebutikken når jeg får penger carburetors var bra, mista selvfølgelig øreproppene mine før på dagen, så jeg tror jeg kommer til å høre litt dårlig, hehe. Firehouse rocka, synes de er veldig bra, de var bedre igår enn den andre konserten jeg har sett med dem. skulle meget gjerne ha stått nede, det ble litt dødt på galleriet, og ingen jeg kjente utenom kim alex en liten stund...hehe. men neste gang er jeg 18!!! :D
wig wam var utrolig fett, må si jeg gleda meg til det, hehe. ellers en mega kveld, idag er jeg altfor trøtt til å skrive mer! :P
Har akkurat matet jukeboxen med den ene singelen jeg kjøpte. Detroit Rock City og Beth. To ting var litt overraskende. Først at Beth var på A-siden. Muligens presset etter at denne "tok av". For det andre var DRC i en litt annen verson som jeg ikke husker å ha hørt. Alt er likt bortsett fra noen litt rare overganger og slutten. Like før bilen krasjer, begynner refrenget igjen os så fader det ut.
Noen som har hørt dette før?
Neste gang er antagelig også jeg 18, så da blir det øl! Oh yeah! Måtte gå før Wig Wam, det var litt trist, men men, det var kjempe gøy likevel. Satt på galleriet vi da, og vi prøvde å skape litt show der oppe også, men det er neimen ikke lett. Ble sittende ved siden av en gjeng med jenter som satt med mobilene sine hele tiden...
Gleder meg til neste gang, får håpe jeg får hilse på flere
Vi var meget fornøyd med begge dagene i helga på Sentrum.
Det er helt klart at hvis man ikke har et nettverk rundt seg så er neppe dette rett sted. Vi storkosa oss i alle fall og vi har reist langt! Prima spredning og kvalitet på innslagene.
Stig og co. har gjort en god jobb. Takk for valget av intro på plata
"Neste gang er antagelig også jeg 18, så da blir det øl!"
Neste gang har jeg forhåpentli vis klart å rasjonere mer penger og spanderer gjerne en øll=)
Dæven så dyrt øllet var på sentrum scene!! 49kr halvliteren!!! lamt nokk var det at vannet kosta 29.. likeså godt å løpe inn på dassen og fylle det tomme øllglasset med vann... sparer en 29 spenn..
Noen kan si at ølet var dyrt, men jeg må si jeg likte ølet utrolig godt. Nam.
Hyggelig å møte gamle og nye bekjente fra forumet i går! Ingrid, Cato, Tony, Gunnar, Nils, Stig +++: Storkoste meg! Spesielt når jeg fikk gitarhalsen til Paul i Firehouse. Det var morro!
Ellers TUSEN TAKK Kiss Army Norway, for en helvetes rå happening! Thanks!
Nå må jeg nesten snart komme meg til sengs etter lite søvn denne natten.
Den første jeg traff på, var en sliten Cato som prøvde å reparere "baksmellen" fra gårsdagen med et par-tre øl!
Så traff jeg Nils, det var altså jeg som spurte om tips ang. Love Gun turne` programmet. Jeg traff også Robert, og til slutt Silje...Ellers var det mange kjente fjes rundt om kring! Dama mi var også knallfornøyd!
Firehouse rocka som juling, ble imponert over Shirley`s Temple, knallband!!
Det ble også kjøpt en del KISS-stæsj også...nå er lommeboka tom,så da er det bare å vente på lønning! Ebay neste...ikke sant Cato
Dette var en fantastisk kveld, takk til Stig, Nils, KAN ++
Fikk jo møte en del fra forumet også: Cato, Sondre og kompisen, Kim Alex, Erika, Nils, Stig, Lars (som skriver på forumet vært skuddår i følge Cato) og så videre.
"Som JP sa de som er under 18år får gleden av å røyke med selveste Deli-Cato"
JP det gjorde jeg
Mye stasj på expo'n, føyk noen tusen. Hehe.
Dette var som sagt de beste 8-9 timene dette året.
Jeg var i himmelen i noen timer som Reidar sa
PS: Deli-Cato har en fin tatto på høyre arm, lønner seg å sitte i t-skjorte på skole møter Cato
Yeah yeah! Trur ikke jeg og han som starta denna tråden var på samme sted. Jeg hadde en helt supergenial aften in the name of rock`n roll som endte med at vi kjørte sykkeltaxi rundt i Oslo for hvor mange penger jeg ikke vil huske..
Det er faktisk Floyd da.. men okay.. det var ok pris for øllet, men dyrt med tanke på at lommeboka var blitt temmeli tom.. Men jeg har sett mye billigere og mye dyrere.. antar prisen ligger rundt 50 lappen uansett hvor en er i Norge.. Får ha expo i Sverrige eller Danmark da=)
Synes det var en knall kveld. Helt utrolig at jeg var der fra 1700 til etter Wig Wam konserten, 9 timer. Føltes som max 3-4 timer. Veldig hyggelig å hilse på folk som jeg aldri hadde hilst på før, som Bent, Kjell og samboeren, Nico og broren, Steinar, Cusano, Kim Alex, Gunnar og Robert +++, pluss de som jeg hadde hilst på tidligere. Når man møter så mange nye fjes på en gang, så blir det dessverre altfor lite prat med den enkelte. Tips til neste happening: alle har på seg navneskilt (forumbrukernavnskilt)
Kim Alex ble forresten den nye eieren av den "sagnombuste" t-skjorten min. Føler ikke noe tomrom etter den
Jeg synes Firehouse var utrolig kul, både visuelt og musikalskt. Et av de bedre coverbandene jeg har sett. Synd de ikke var satt opp med dobbel så lang tid til disposisjon Utrolig bra kopier av Kiss synes jeg.
Ble det forresten noe av det naschspillet det gikk rykter om? Så Cato hoppet inn i en taxi alene etter at det var ferdig på Sentrum Scene, men halv syv om morgenen fikk jeg en sms av deg Cato "Kommer dere snart eller?"
Hei igjen, Andreas! Hyggelig å hilse på deg på lørdag! Synes tida gikk så altfor fort på Expoet, man rekker ikke det man skal alltid! Men den t-skjorten din kommer til å bli legendarisk! Den var styggere i virkeligheten enn på bilde, og det sier ikke rent lite!
"Men den t-skjorten din kommer til å bli legendarisk! Den var styggere i virkeligheten enn på bilde, og det sier ikke rent lite!"
- hehe, ja den har vel fått legendestatus etterhvert. Kanskje vi skulle hatt den som en "vandrepokal" eller noe slikt blant forumbrukerne Jeg var sinnsyk i gjerningsøyeblikket en gang rundt 92-94 når jeg kjøpte den.
I alle fall bra at smaken er som baken også når det gjelder Kiss t-skjorter og ikke bare Kissmusikk, ellers hadde jeg aldri blitt kvitt den!
Megarå kveld!!! Megaråe band!!! Og megarått nachspiel (ikke sant Cato? Hehehehe).....
Det ble en kveld jeg kommer til å leve leeeenge på!!! Takk til Stig & co!!!
You rock guys!!!!
Må føye meg inn i rekka av fornøyde jeg også. Dette var min debut på KISS Expo, så jeg har ikke så mye å sammenligne med men dette syntes jeg gikk "smooth".
Jeg må innrømme at jeg trodde det skulle flomme over av KISSboder med stash, men det som var der var kult nok egentlig. Gikk til til innkjøp av en button til.
Så nå har jeg 2!!!!
Jeg kjente ikke igjen en kjeft av folka her fra KAN, men oppfatta DeliCato når Frank ble øm mot han under konserten da ;-)Men jeg var scenetekniker under konserten deres så jeg fikk aldri surra meg til å finne han etter konserten for å slå av en prat...
Jeg var ganske sliten etter Jokke-festen på Rockefeller på Torsdag, Pondusfesten Fredag og så Expo`n Lørdag så oppfattelsesevnen min var ganske svekket mot kveldinga Lørdag.
Carborators var sinnsykt fett!
Stig og KISSArmyNorway har vært veldig flinke synes vi i K.I.S.S. som var der alle mann.
navneskilt må vi ha andreas
(spesielt med sånne som suller rundt og ikke vet hvem noen er ) men jeg fikk nå hilst på Gunnar, Kim Alex,Erika, mr.t, amund og nils (såvidt:P).
var også trivelig å møte stig igjen!
Da va jeg hjemme i trondheim igjen. Har hatt det utrolig gøy, så tusen takk KAN for et strålende party.... Hadde tatt turen til Oslo sammen med 2 kompiser, vi kunne jo ikke gå glipp av noe slikt.
Kom til expo kl 5 og der ble vi til klokken halv 2!!! Har ikke hatt d så gøy på lenge.
Bruken av penger ble vell kanskje litt høy også, men steike det var verd vær krone!
Kosertene var også konge, spesielt Shirleys temple. Var oppe på galeriet, men sto like vell oppreist under hele konserten. Dumt det ble litt lite liv dær oppe, bare jeg og en kompis som sto under Shirleys temple, prøvd alt for å lage liv dær. Men hadde det kjæmpe kjekkt læl:D
TUSEN TAKK Stig og resten av KAN.... IT WAS ONE HELL OF A PARTY.
YOU GUY'S AND DOLL'S ROCK BIG TIME!!!
Uten dere intet party!
Jeg fikk vel sagt "hei" til de fleste men der stoppet det også desverre får liksom aldri sagt mer en hei går det bra? kult du tok deg turen etc.....
"Det eneste problemet er at det blir alt for mange kule mennesker å prate med og alt for kort tid."
Helt enig med Nilzzz her! Jeg hadde en kjempehyggelig kveld også, og skulle ha begynt klokka 5 istedenfor 8. Det var altfor mye folk som jeg (nesten) ikke snakket med pga konsertene og altfor kort tid. Håper jeg kan snakke lengre med enhver neste gang noe ble organisert.
Det var utrolig kult å møte alle fra forumet! Første gang jeg møtte Andreas, KissStarChild og Total13. Så veldig kult at dere var der ! Håper jeg ikke glemte noen nå...
Andreas fortjener stor respekt fordi han kom 'all the way from Tromsø to Oslo'!! Ikke glem at det er dyrere og lengre fra Tromsø til Oslo enn fra Amsterdam til Oslo .
Synd at jeg ikke møtte flere som jeg ikke hadde møtt før. Så Kim Alex og Gunnar forsvinne i mørket da Firehouse nesten begynte å spille, så jeg fikk ikke hilse på dem dessverre.
Takk til Stig og KAN for en kjempestor arrangement som vi aldri skal ha i Nederland. Norske Kiss-fans, dere er heldige!!! Så utrolig synd at Stig kom til å slutte med det nå, men det er forståelig.
Hadde gjerne blitt med til nachspillet, men jeg ble altfor redd da Cato begynte å snakke om kykkeliky igjen, hehehe . Neida, hadde det kjempegøy etterhvert i byen uansett .
Ingrid: er alle Amstel-blikkene drukket tom allerede, hehe ?
Nico: Hehehe, bare den ene pakningen, den gikk før Pondusfesten Resten skal jeg prøve å ikke bruke opp på fylla, det er 'perler for svin' Koselig å se deg igjen! Ps: Ble det Last Train på torsdagen?
Kjempe bra Kim Alex. Bra at du er fornøyd! Heldig for deg at vedkommende som egentlig skulle ha den aldri dukket opp eller tok kontakt!
Hehe takk Nico. Kan jo også takke meg selv for at flybilletten min ble så dyr, siden jeg var så sen med å bestille (onsdag) flyreise. Kunne fått den til halvparten av prisen, hadde jeg bestillt for eks. en måned i forveien. But what the heck!
Hils så masse til din bror. Veldig artig å hilse på ham også. Han var veldig hyggelig han også. Jeg traff også Kiss-veteran og Firehouse Jarle for første gang. Veldig kjekt
Nei, det ble "Muddy Waters" og etterpå "Elm Street". På "Elm Street" spilte et kinesisk punkband, som jeg syntes ikke var bra i det hele tatt . Så det var et feil valg til å gå dit... På fredag ble det "Last Train" og må si jeg likte den puben. Musikken var ikke bra hele tiden, men de spilte jo "Strutter", "Nothin' to lose", "Firehouse", "Kissin' time" og "I stole your love", hvis jeg ikke husker feil. Rart å høre Kiss på en vanlig pub. Vi har det ikke i Nederland (kanskje "I was made for lovin' you" noen ganger). Og de spilte noen bra sanger av Thin Lizzy's "Jailbreak"!