Jeg kjøpte boka til Wendy Moore (Aces personlige assistent i 1998) på Sentrum Scene lørdag. Boka i seg selv er kort fortalt dop-historier om og med Ace, men hun kommer med påstander om Paul som er en smule interessante og spekulative. Jeg har hørt om homse-påstandene før, men hva skal en tro om dette her?
Spekulasjoner, takk!!
Sitat: "Ace said that it was impossible to get close to Paul. Ace also told me about some skeletons in Paul's closet. They were so private, and so huge... Supposedly Paul's psychiatrist leaked this information to the rest of the band years ago. I still wonder about the truth of these stories.
Ace also told me that the band once walked in on Paul getting a blowjob from a young male fan. He thinks the only reason Paul got married was so that he would seem normal.... ...So anyway, it appeared that Paul had some deep-"seeded" problems"
Oooh! Veldi vanskeli å si noe egentli.. De fleste spekulerer jo rundt Paul sine tendenser.. men detta var litt for direkte.. Tviler egentli sterkt på at han var homofil.. Men bifil kan jeg tro..
Så enig, så enig Andreas. Har ikke lest mer enn 25 sider, men det slår meg at den er utrolig "lett-lest". Regnet med at det var endel ord jeg ikke forsto, men foreløpig er det relativt lett engelsk. Tror ikke ordforrådet er størst hos Ms. Moore (or Less.... )
Hehe,sikrere bevis på at hu ikke har en dritt på Paul,enn at de historiene ikke står i boka hennes,trenger i hvertfall ikke jeg.
Man MÅ ikke værra soper sjøl om man er kjekk.
Bare se på Michael Landon og Terence Hill.
Jeg spurte henne hva den store "hemligheten" med Paul var. Svaret
jeg fikk var så oppsiktsvekkene att det ikke kan ligge noe sannhet i det,enten bullshita hu meg eller Ace henne.I allefall egner det seg ikke på trykk siden det spekuleres alt for mye i slike syke rykter.
Tok Ace Paul på fersken i grisebingen??? Dersom Paul stod med snabben inni en av åpninga på snyteskaftet tel purka da Ace kom,regner jeg med det ikke tok lang tid før`a måtte åpne gapet for å få luft i det hele tatt.Detta er jo ikke oppsiktsvekkende.Ække detta noe som skjer på alle bondegårder? Sjøl nøyer jeg meg med å kjøre anal på en hest,og synge Vål`Enga er best!
Egentlig tror jeg ikke Wendy eller Ace vet så mye om hva de prater om. At det er et eller annet som 'ligger og skurrer' er helt klart. Men jeg tviler på at det er noe som har med seksualitet i det hele tatt. Paul har rett og slett hatt en skikkelig bedriten barndom etter hva jeg har forstått. Dermed har sikkert behovet for å gå til psykolog vært der. Ken Sharp er den eneste som jeg kan huske har fått Paul til å prate om det i et av Goldmine bladene. Når han kom inn på barndommen til Paul virker det som han hadde hatt det rimelig jævlig. Jeg husker ikke akkurat Paul sine ord ordrett. Men det kan jeg jo alltid finne ut når jeg får tid.
Ja, dette vil jeg gjerne vite mer om. Har alltid lurt fælt på hva som var så bedritten med barndommen hans. Det eneste jeg vet som han har sagt er at han var småfeit og ikke hadde så mange venner, men hva mer??
Det å ikke ha noe særlig venner, dårlig hørsel, 'blomkåløre' og litt overvektig kan jo ha vært traumatisk nok det. Etter hva jeg husker går han ikke inn på noen detaljer. Men han er veldig tydlig på at han IKKE hadde det bra og det var en tid han godt kunne være for uten.
Ellers er jo det at han er en såpass 'kontrollert' person et godt tegn på at han har opplevd tøffe saker IMO.
This message has been edited by nilzzz on Sep 13, 2005 10:15 AM
Utifra rykter og personlighet til mr. Stanley, så blir
jeg alt annet enn overrasket hvis han har ekstreme og til dels
groteske sexvaner. På den annen side så er dette på alle måter
en privat sak, og Paulern må gjerne ha sine bizarre sider for seg
selv. Jeg tror imidlertid at de fleste KISS fans må innse at denne
mannen ikke har det vi vil kalle for en heterofil, normal omgang
med andre mennesker.
Jeg er likevel såpass glad i Kordemomme loven at jeg vil si:
så lenge han ikke skader andre, så har ingen rett til å hverken fordømme eller fortelle Stanley hva han bør gjøre i bingen.
Det viktigste er tross alt at om han fortsatt kan levere musikalsk.
Den ganske hypa solo disc utgivelsen vil fortelle det meste akkurat det,
og IMO så blir jeg positivt overrasket hvis det finnes baller i denne
utgivelsen...jeg har imidlerid fått positive overraskelser før, så dette
er en utgivelse som har potensiale til å bli veldig, veldig bra.
Hvor ble det av groupies.com da? De som satte Paul Stanley under kategorien, "Why doesn't they just admit it?" Hvor de la ut historier, om at Paul var 75% homofil, og spurte etter gutter, o.l. Pluss at det stod om penisstørrelsen til Kiss-gutta, hvordan de var i senga, etc.
Current Topic - Påstander i Wendy Moores bok om Paul Stanley