Har fått med meg alle jeg også , men på forhåndslyttinga sto det at det var
28 melodier, men jeg vet at det er 29!!!
Ville-Brille, skriv opp de DU har funnet da'vel!!
Den komplette lista er det nok ingen utenom Stig og han duden:) som har....
Hadde vært gøy om det kunne vært noe man fikk om man gjetta alle riktig innen
en viss dato, eller no' sånt!!!
Tror dette skulle oppsummere. Merk at jeg har listet opp låtene i rekkefølgen de kommer, uansett om de gjentas mange ganger eller ei. Snedige kombinasjoner av låter oppå hverandre (adskilt med skråstreker). Enjoy ! Tar gjerne imot kommentarer dersom det er noen som er uenige i noe.
C:)
1. All american man - Alive II 2. Deuce - Kiss 3. Cold Gin - Kiss 4. Deuce - Kiss 5. Cold gin - Kiss 6. Deuce - Kiss 7. COld gin - Kiss 8. Deuce - Kiss 9. Cold gin - Kiss 10. Deuce - Kiss 11. Love gun - Love gun 12. I want you/Spit - Rock and roll over/Revenge 13. Lick it up - Lick it up 14. Heaven's on fire - Animalize 15. Lick it up - Lick it up 16. Heaven's on fire - Animalize 17. (You make me) Rock hard - Smashes, thrashes & Hits 18. Hide your heart - Hot in the shade 19. Tomorrow and tonight - Love Gun 20. Cold gin - Kiss 21. Deuce - Kiss 22. Cold gin - Kiss 23. Deuce - Kiss 24. Cold gin - Kiss 25. Deuce/Cold Gin - Kiss 26. Cold gin - Kiss 27. Deuce - Kiss 28. Black diamond (gitar solo) - Kiss 29. War machine - Creatures 30. Tears are falling - Asylum 31. Thrills in the night - Animalize 32. Tears are falling/Silverspoon - Asylum/Hot in the shade 33. Silverspoon - Hot in the shade 33. Shandi - Unmasked 34. Rip it out - Ace Frehley 35. Almost human(Gong)/Overture/Watching you - Love Gun/The Elder/Kiss 36. Strutter/Unholy/Black diamond/Nowhere to run - Kiss/Revenge/Kiss/Killers 37. Strutter/Unholy/Black diamond/Nowhere to run - Kiss/Revenge/Kiss/Killers 38. Unholy - Revenge 39. Strutter/Nowhere to run/I still love you - Kiss/Killers/Creatures 40. Firehouse - Kiss 41. King of the night time world - Alive II 42. Ace guitar solo - Alive II
Watching you hører jeg riffet på i "strykerne" (les: dårlig synth-strykere) i bakgrunnen rett etter gongslaget, samtidig som fanfare-temaet kommer i "obo" (les: dårlig synth-obo). "Overture" er bare å beklage. Tenkte litt galt.
Tok i samme slengen og telte over antallet låter og kom til: 30
1. All american man - Alive II 2. Anyway you slice it - Asylum 3. Deuce - Kiss 4. Cold Gin - Kiss 5. Deuce - Kiss 6. Cold gin - Kiss 7. Deuce - Kiss 8. Cold gin - Kiss 9. Deuce - Kiss 10. Cold gin - Kiss 11. Deuce - Kiss 12. Love gun - Love gun 13. I want you/Spit - Rock and roll over/Revenge 14. Lick it up - Lick it up 15. Heaven's on fire - Animalize 16. Lick it up - Lick it up 17. Heaven's on fire - Animalize 18. (You make me) Rock hard - Smashes, thrashes & Hits 19. Hide your heart - Hot in the shade 20. Tomorrow and tonight - Love Gun 21. Cold gin - Kiss 22. Deuce - Kiss 23. Cold gin - Kiss 24. Deuce - Kiss 25. Cold gin - Kiss 26. Deuce/Cold Gin - Kiss 27. Cold gin - Kiss 28. Deuce - Kiss 29. Black diamond (gitar solo) - Kiss 30. War machine - Creatures 31. Tears are falling - Asylum 32. Thrills in the night - Animalize 33. Tears are falling/Silverspoon - Asylum/Hot in the shade 34. Silverspoon - Hot in the shade 35. Shandi - Unmasked 36. Rip it out - Ace Frehley 37. Almost human(Gong)/Fanfare/Watching you - Love Gun/The Elder/Kiss 38. Strutter/Unholy/Black diamond/Nowhere to run - Kiss/Revenge/Kiss/Killers 39. Strutter/Unholy/Black diamond/Nowhere to run - Kiss/Revenge/Kiss/Killers 40. Unholy - Revenge 41. Strutter/Nowhere to run/I still love you - Kiss/Killers/Creatures 42. Firehouse - Kiss 43. King of the night time world - Alive II 44. Ace guitar solo - Alive II
Tenkte tanken, men ville gjerne sjekke. Kan jo da benytte anledningen til å si at jeg er "impressed" tilbake. Skulle det være noe inspirasjon fra Farmers Market inne i bildet her ? Har selv skrevet et arrangement av deres "Tails of the unexpected", og det er jo litt av et puslespill.....