|
|
| Author | Reply |

(Login AceNeverShowUp) | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 9:43 AM |
Jeg synes oppsettet ser ennå bedre ut. Good work! Kul den lesningen ang. Fritz! Takker acestubb! |
|

(Login nilzzz) KAN administrasjon | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 9:47 AM |
Synes mailene var såpass kule at de fortjente noe mer enn å 'forsvinne' på et BB. |
|

(Login Deli-Cato) | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 9:55 AM |
Kult!  |
|
 Kjell (Login SpacemanAce) | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 12:22 PM |
Svært interessant dette. Takker og bukker! |
|

(Login LasseThomas) | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 12:30 PM |
Nå mangler det bare en på 'We are the KISS army'!!
You know who you are  GIBSON LES PAUL , ZAKK WYLDE SIGNATURE! |
|

(Login K.I.S.S.) | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 3:08 PM |
Noen som kan bekrefte at det er Cher som snakker i tlf på: Livin`In Sin? |
|

(Login nilzzz) KAN administrasjon | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 3:38 PM |
Jepp. Det skal nok være mulig å høre Chastity i bakgrunnen også. Uten at jeg har lagt merke til det. |
|
 Swordandstone (Login Swordandstone) | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 4:34 PM |
Nils: Jeg synes godt du kan lage overskriftene litt fetere, så det blir lettere å se dem  |
|

(Login nilzzz) KAN administrasjon | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 4:44 PM |
Nå har jeg justert det littegrann for oss gamlingene i 'blindeforbundet'  . |
|

(Login Swordandstone) | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 6:00 PM |
hehe, nice Nils  Spørs om briller er tingen gitt... |
|

(Login nilzzz) KAN administrasjon | Re: 21 september - www.kissarmynorway.com oppdatert | September 22 2005, 6:12 PM |
Har postet noen nyheter til på forsiden. Men det meste har jo vært postet er før. | |
|
|
|