Jobber og kjører i Oslo og omegn og prater med folk over alt. Fotball er temaet stort sett, men dette er jeg lei.. skjønner jeg folk er i rette alderen, tar jeg en liten "Kissmanøver" og leder de inn på dette.. fungerer hver gang!! De fleste kan mye om Kiss fra før og frem til nå, men resten kan jeg takke dere her på forumet at jeg kan svare på.
Nevner man Kiss, er de helt med... man har alltid en samtale som gir en noe...
Fotball. For min del prøver jeg å unngå å snakke om kamper og sånt. Tror jeg er en av de få gutta som misliker sporten fotball. Hadde forresten nynorsk tentamen på skolen, og da skrev jeg "eit kåseri om sportsidiotar"!
Paul Stanley: "Jeg skjønner ikke at folk ser på at noen prøver å få en skinnlerve mellom stenger! Kiss blåser, i det minste stedet i lufta! Og, vinner hver gang!"
Fotball er ikke gøy! Masse folk som selges rund om kring for flere summer, som løper i lang tid på en gigastor bane etter en bitteliten ball... Amerikansk fotball funker, men KISS er alltid best=)
hadde engelsk prøve på skolen i dag, og der var stil oppgaven, enten og skrive om fotballe eller yndlings artist.. å da sa jo svaret seg selv at jeg skrev om ace frehley.. skrec 2,5 sider om kor kul ace var....