<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

OT:OKEJ

September 27 2005 at 7:17 PM
:firejudas  (Login firejudas)

har nettopp skaffet meg komplett årgang 1986, samt nesten hele 84 og 85 årgangene av värdens beste tidning..
vi snakker over 70 OKEJ blader i strøken kvalitet og posters inntakt...

nå blir det herlig nostalgiske dager med lesning, og KUN lick it up, animalize og asylum på anlegget...

topp stemning,

Respond to this message   
AuthorReply

(Login AceNeverShowUp)

Re: OT:OKEJ

September 27 2005, 7:18 PM 

Gratulerer! Sinnsykt bra!

:firejudas
(Login firejudas)

September 27 2005, 7:22 PM 

jepp, kom over en kar på www.tradera.com som solgte hele 86 årgangen, og jammen klarte jeg og deale 84 og 85 blader ut av han også...

kjøpte mine første okej's i '84, så nå er sirkelen sluttet og nostalgi-trippen igang gitt

(Login Deli-Cato)

September 27 2005, 7:25 PM 

Jævla kult,:firejudas ! Husker nesten alle de forsidene. Samantha Fox i Liverpool drakt RULER!!!

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

September 27 2005, 7:38 PM 

Gratulerer . Har ca. 95% av OKEJ fra 1980 til 1985 selv.

(Login cusano)

September 27 2005, 7:43 PM 

Jævlig bra!!! Litt misunnelig nå ja!

(Login KissStarChild)

September 27 2005, 9:37 PM 

masse kiss uten sminke fra 80 - tallet....masse rå klær og bra frisyrer, I envy you...

Kiss-veteran
(Login turboharestua)

September 27 2005, 10:10 PM 

Helt sjef! Var fast kunde på div. Narvesen-kiosker hver gang et nytt OKEJ kom ut. Det begynte jo med POSTER for min del da. Og det var selvfølgelig bare Kiss relatert stoff som var aktuelt. Resten ble kasta. I dag er det litt synd å tenke på, men hvem 14 åring tenker på framtida?
Heldigvis har noen POSTER og OKEJ-plakater overlevd nesten 30 år med tegnestifter, tape o.l. på diverse gutterom, kjellere og loft.

Nilzzz, hadde latt meg sjekke opp jeg, hvis du hadde kommet med følgende replikk: - Bli'ru med hjem å ser på POSTER-samlinga mi eller?
Puppy 2

Kenneth

(Login Zerathul)

September 27 2005, 10:41 PM 

"nå blir det herlig nostalgiske dager med lesning, og KUN lick it up, animalize og asylum på anlegget..."

Dæven nå kjenner jeg en liten følelse av misunnelse her.. Du får kose deg skikkeli mye me varene=) Må finne noen stramme slitte leopardmønster bukser i samme sleng... (var såå nær me å skaffe en..til jeg så prislappen...)

Current Topic - OT:OKEJ  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement