tja, hva skal man si... hmm Paul Stanley er en av de aller beste, og kansje en av de mest undervurderte mens Sebastian Bach er en av de verste og en av de mest oppskrytte så IMO så blir det helt klart Paul Stanley
- T.O.M Vince Neil på en dårlig dag synger bedre en Bach!
Enig Andreas! Så Skid Row varme opp for Mötley i 89,pluss en gang i Spektrum.
Mener å huske de spelte nesten 3 timer den gangen.Det var i hvertfall jævla gøy begge gangene. Bach var en dritkul frontmann.Om han fortsatt synger bra har jeg ikke peiling på.Jeg datt av lasset da de kom med den grusomme tredje skiva si.Dagens Skid Row har jeg ikke no`forhold til,men kjører dem en reunion er jeg mer enn klar.(For alt jeg veit kan det godt hende dem er venner igjen?)
Sebastian var konge i Skid Row. Men han er ikke i nærheten av Paul. Hvordan du greier å blande Vince med to som kan synge skjønner jeg ikke JP. Vince er mer i David Lee Roth og Donald Duck kategorien. "Jeg kan egentlig ikke synge men det høres jævlig kult ut".
Jeg sa jo at Vince låt kult Håvard. Van Halen med David er et band jeg setter ti ganger høyere enn Mötley. Jeg synes jo ikke akkurat at David er noen stor vokalist for det. Men vokalen hans passet sinnsykt bra i Van Halen.
"Nei det synes jeg ikke. Hverken Vince Neil eller Gene Simmons er noen Pavarotti, men hvor mange skiver har du av sistnevnte?"
- Jeezes Håvard, hva har skjedd med deg den siste tiden? Dette blir bare værre og værre. Kan det være at de tilhører to ulike sjangre, og at jeg liker rock/heavy, men ikke opera Men har ikke noe vanskelig for å si at Pavarotti har en bedre stemme enn Gene
Hehe. Jeg er enig. Heller et shabby band med gitar'n så langt nede som mulig, enn et velorganisert orkester med gitar'n under haka
Men for å si det jeg har sagt hundre ganger før så synes jeg teknisk dyktige folk er kjedelig. Vinnie Vincent er et eksempel, og han DT fyren er et annet. Gi meg noe med melodi! Om man høres "Shabby" ut på en og annen bootleg, for så være.
Håvard
-Som synes stemmen til Vince er noe av det desidert viktigste i Crüe
Paul Stanley helt klart! Liker faktisk de to første skivene til Skid Row, men siden jeg så Sebastian Bach i en eller annen talkshow, synes jeg han er en veldig barnslig og dum person. Og etter det kan jeg bare tenke på oppførelsen hans i det showet når jeg hører på Skid Row...ikke bra...ikke bra...
Andreas: jaja, han er en kul frontman, men han synger jo jævlig! hehe, syns det høres helt jævlig ut når han synger i alle fall... er utrolig glad Velvet Revolver ikke valgte han som vokalist for å si det sånn..., hehe.
"Som bloddigger vokalen til Vince - US Festival 83!!"
---- Tror Vince hadde røka no farlig der Håvard! hehe. Han sang drit fett, men ser (og kansje høres for en som ikke er die hard vince neil fan) ganske så jævlig ut, hehe
Jeg blei helt på trynet etter Skid Row når 'Youth Gone Wild' kom og var
i 7'ende himmel i Skedsmohallen '89 da jeg fikk Motley og skid på
et og samme sted..
Selv om jeg bare var en sneip med Skid Row trøya nede på leggene !!!
Men, da Moscow-festivalen gikk på 'Super Channel' ble jeg helt
sjokkert over hvor ræva Bach sang live!!! Mista litt respekt...
Sånt hører man jo ikke lett på en kul konsert.....
Men, å ta en VS against 'Stan the man' er ikke mulig for min del...
Pottit-stemmen til Stanley er jeg bare rett og slett avhengig av!!!!
For meg er det Stanley, 'Jovi & Sambora' og Matijevic(Steelheart) som
er tingen