<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Edru Ace

October 12 2005 at 1:37 PM
martin  (Login blekkis1)

Fra Blabbermouth:

ACE FREHLEY To Visit SOBER TEENS FESTIVAL This Weekend

According to The Journal News, original KISS guitarist Ace Frehley will be one of the celebrities at hand at the third annual Sober Teens Festival, set to take place from 1 p.m. to 5 p.m. Sunday (Oct. 16) at Carmel High School in Carmel, New York. The goal of the festival is for students to sign contracts pledging to stay sober until the age of 21, and then the contracts will be co-signed by celebrities.

Early last year, Kiss Kollector Online reported that the former KISS axe slinger had seriously started focusing on getting and staying clean and sober again — and that he had already stayed away from the party scene at that point for over half a year. Frehley has now reportedly managed to stay sober for about two years and has kept a low profile for all that time. He only popped up once in a while here and there — including jamming with PEARL JAM very recently.

Respond to this message   
AuthorReply

(Login NicoN)

Re: Edru Ace

October 19 2005, 7:24 AM 

(Login AceNeverShowUp)

October 19 2005, 9:02 AM 

Takk for bildet Nico. Kult!

Mr.Blackwell
(Login Mr.Blackwell)

October 19 2005, 12:00 PM 

Det er så jævlig bra å se Ace slik

og ikke slik

(Login acestubb)

October 19 2005, 1:56 PM 

Jøss, har ikke sett slike bilder ved siden av hverandre. Utrolig hva dop og faanskap gjør med en. Det er godt å se Ace i tilstanden han er i nå. Takker!!!

(Login stanleyjp)

October 19 2005, 3:44 PM 

skjegget + brunfarge + naturlig hårfarge + litt ekstra søvn har gjor tutsalget for Ace! Håpe rmannen blir å se i KISS igjen!!

(Login cusano)

October 19 2005, 3:46 PM 

Ønsker mannen all lykke videre, håper han klarer å holde seg på den tørre siden. Gjorde godt å se mannen i såpass bra form!

(Login Oldaker)

October 19 2005, 5:34 PM 

Ved siden av soloskiva til Paul er Ace den eneste med tilknyttning til Kiss logoen som er verdt og følge med på.

(Login cusano)

October 19 2005, 6:06 PM 

"Ved siden av soloskiva til Paul er Ace den eneste med tilknyttning til Kiss logoen som er verdt og følge med på."

Hva med Gene og Peters bidrag i Kiss? Det virker som du syns de ikke har gjort no bra noensinne!?

(Login Facius)

October 19 2005, 6:15 PM 

det nederste bildet var rett og slett skummelt!! hehe. men nå ser han jo bra ut, får håpe det holder

(Login Oldaker)

October 19 2005, 6:58 PM 

"Hva med Gene og Peters bidrag i Kiss? Det virker som du syns de ikke har gjort no bra noensinne!?"

Det var da. Peter har jeg egentlig aldri hatt noen spesiell interesse for, men om det kommer en skive, bok eller et livstegn er da det bare kult.

Gene's DVD fabrikker osv tar jeg renna fart og gir totalt faen i.

Ellers er det jo artig at Ace sin opptreden med Pearl Jam fikk det til å krible mer enn det jeg tror hele Rock The Nation DVDen får til. Men, man kan jo ta feil.

Håvard
-Fyrer opp igjen

(Login cusano)

October 19 2005, 7:01 PM 

He he, litt av en Kiss fan du Håvard!

Bent
(Login kewldoode)

October 19 2005, 7:08 PM 

Man får jo nesten litt fred i sjelen av å se Ace sunn og frisk.
Om han blir med i kiss igjen eller er ikke så nøye,bare mannen består sunn og frisk.
Han tilførte kiss så mye på 70 tallet og tusen takk for reunion Ace

Sikkert ikke bare bare å turnere rundt med en haug med folk rundt en som skal spandere alt mulig med alkohol heller,er han svak på det så er best om han holder seg i ro.
Men ett nytt album kan jeg jo tenke meg

Bent

(Login Deli-Cato)

October 20 2005, 2:15 AM 

Flotters Ace! Detta fikser`u!

(Login Oldaker)

October 20 2005, 4:46 PM 

"He he, litt av en Kiss fan du Håvard!"

He3he. Når det viktigste medlemmet for min del er ute blir det liksom ikke det helt store. Hvertfall ikke når han er erstattet på måten han er

Blir som en kaffekopp uten kaffe. Fin og se på, men det er det.

(Login cusano)

October 20 2005, 7:18 PM 

"He3he. Når det viktigste medlemmet for min del er ute blir det liksom ikke det helt store. Hvertfall ikke når han er erstattet på måten han er
Blir som en kaffekopp uten kaffe. Fin og se på, men det er det. "

Går det ann!? Gene&Paul er Kiss, og har altid vært det.. Sier ikke at jeg digger dagens Kiss som jeg gjorde før, men kommer ALDRIG til å drite i noe som kommer fra Gene sin kant, for å si det sånn! THE MAN, THE MACHINE, THE GENE...

Current Topic - Edru Ace  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement