Har hatt denna liggende i "Watch This Item" ei stønn nå.
Er jævla sugen på`n,men nå begynner`n virkelig å dra seg tel i pris.
Kan ikke si jeg har sett den så ofte.
Noen som veit om den er "Ultra Rare" og "verdt" penga på en måte?
Eller har noen sett den gå betydelig lavere før?
Hehehe,ja jeg må innrømme at jeg hadde forventa mer: "Ingen poster er verdt så mye......"osv,men kvelden er enda ung. Min økonomiske sans står jo mer i stil med "Nudel" teorien også,bare så det er sagt.
Men hvis jeg ser en tilsvarende gå for 50 USD om ei uke,ville nok bygene presse på.
For å sprite opp nudlene litt anbefaler jeg tunfisk i sur/søt saus på boks som tilbehør....høres kanskje jævlig ut, men det er undervurdert! OG billig!
Mr T: Det er jo de samme 'bildene' som er inne i Double Platinum som igjen er hentet fra Love Gun turneprogrammet. Men det stemmer at soloalbum bildene er basert på disse. Bortsett fra Ace sitt cover.
Unmasked posteren er nok den av de han skal selge som er mest skjelden. Double Platinum posteren har jeg sett en 5-6 ganger opp igjennom årene. Unmasked posteren har jeg aldri sett før. Bortsett at jeg har lest om den i boka til Ingo.
Det er den faktisk ikke . Promoposters fra før 82 er vanskelig å få tak i. Double Platinum er også en 'foil' poster som er sinnsykt vanskelig å få pen. Bare Destroyer og Love Gun 'foil' posterne går stort sett for rundt $75-80 i bra stand og de burde det jo finnes mange av siden man kunne bestille dem fra skivene. Men det er ikke ofte de dukker opp siden de ble så fort stygge. Så de fleste har sikkert blitt kastet. Har Love Gun foil posteren med avklipte kanter. Den ga jeg $30 for. Men selve posteren er heldigvis veldig pen. De overgår Mylar posterne IMO.
Hehe... jeg hadde ikke forventa å få den da. Fikk ikke en dritt av det andre jeg bøy på heller. Men det var The Elder posteren som var viktig. Og den fikk jeg jo på lørdan .
Det er denne du mener Cato? FYYYY FAEN 3780 kr for litt papir!!!
Nils: Det er ikke du som heter nikkisicc på ebay vel?
I tilfelle...sjekk stausen din på Love Gun poster`n....Jeg driver å byr på en selv og er redd det er samme blekka vi driver å byr på
MrSpeed: Har bud på en som går ut i morgen også jeg . Men vinner jeg ikke den så ligger du tynt ann...hehe. Hvor mye jeg er villig til å by...? Som om jeg ville sagt det .
Nils: Hehehe...det var selvfølgelig en spøk, skulle bare se om du beit på kroken.
Uff, kjipt å by på samme ting...men den posteren dukker jo opp med jevne mellimrom, så det er jo ikke krise om jeg vinner heller! Men om du vinner den andre, leave this one for ME!
Jaja...var på Obs i sted å kjøpte rammer til Dynasty,Sort/Hvitt Destroyer og Empire posterne i sted. Med "sølvramme", plexiglass og hele pakka. Det ble riktigt så fint, nå ser posterne litt mer ekslusive ut liksom Da gjenstår det å se hvor mye jeg må gi for Løvv Gønn poster`n...
Jaja...var på Obs i sted å kjøpte rammer til Dynasty,Sort/Hvitt Destroyer og Empire posterne i sted. Med "sølvramme", plexiglass og hele pakka. Det ble riktigt så fint, nå ser posterne litt mer ekslusive ut liksom Da gjenstår det å se hvor mye jeg må gi for Løvv Gønn poster`n...