Tommy Lee skadet seg også i New Haven i 1990, da han skulle fire seg ned fra taket etter trommesoloen sin. Ble kjørt rett til sykehus og konserten ble dermed avlyst etter 40 minutter.
Andreas er inne på noe her, mener det var et gig under DR.FEELGOOD
turne i 1990, Tommy Lee skulle heises fra sitt trommesett til scenen,
under opplegget med "linen" mellom settet og scenen, ble det en alvorlig feil og Tommy Lee landa med hue, i fritt fall fra ukjent mange meter, på scenegulvet. Det ble sjukehus for mannen den gang, men fortsatte likefullt
utover turne med samme stunt, MEN ikke helt uten frykt for å tryne
nok en gang uten sikkerhetsnett. It's only RNR...and/or MONEY.
Så lenge spillegleden lever og man får 2000+ tallets største show,
kan Tommy & co sanke inn så mye bucks de bare klarer.
LONG LIVE THE F CRÜE....det har forresten blitt en del veledighet fra dette
bandet i det siste (New Orlenans tragedy, Bush og myndigheter har nok en gang vist seg å være ubrukelige)...er det mulig å vri ut noe spenn fra gnukke jewish SIMMONS i denne anleding ?
Det vakke før 'Theater Of Pain' Cato. Man hører det jo godt på skiva også. En total mangel av sjefslåter . Glemmer ikke alle artiklene om mannen i Kerrang. Blei det noen rettsak noen gang?
Ja, pokker... det der hadde jeg helt glemt.
Hva var det snakk om igjen...?
At han der hadde vært "stand in" eller noe sånt??
Ble ikke det bare avfeid som kødd a?
1988 also found Sixx embroiled in a rather bizarre lawsuit in which one Matthew Trippe claimed to have been enlisted by McGhee Entertainment to replace the real Nikki Sixx following a car crash in 1983. Trippe claimed to have toured, written and recorded as Nikki Sixx. His lawsuit against the band centered around unpaid royalties following his alleged sacking from the band in 1985 in order to bring the original back following Trippe's arrest in Florida for his incarceration for an involvement in an armed robbery.
The story generated massive press exposure, especially in Europe, but the whole thing was put to bed when Trippe dropped his case in December 1993 and disappeared back into obscurity after attempting an extra run for his money with the formation of a short-lived outfit called SIXX PACK.
"Det vakke før 'Theater Of Pain' Cato."
Hehe,stemmer det.Huska ikke helt hendelsesforløpet.Men faen som den saken fikk oppmerksomhet.
"1988 also found Sixx embroiled in a rather bizarre lawsuit in which one Matthew Trippe claimed to have been enlisted by McGhee Entertainment to replace the real Nikki Sixx following a car crash in 1983. Trippe claimed to have toured, written and recorded as Nikki Sixx."
"Hehe,stemmer det.Huska ikke helt hendelsesforløpet.Men faen som den saken fikk oppmerksomhet."
Det var rart... Aldri hørt om denne saken. Kanskje Mötley Crüe var ikke populær nok lenger i Nederland. Men jeg husker ikke å ha lest noe om det i de nederlandske fagbladene også...
Skal ikke si sikkert,men jeg mener denna saken til og med var "mye" omtalt i Norske aviser? Men jeg kjøpte jo også alltid Kerrang og Metal Hammer den gangen,så mulig det er der jeg har det fra.
1988 also found Sixx embroiled in a rather bizarre lawsuit in which one Matthew Trippe claimed to have been enlisted by McGhee Entertainment to replace the real Nikki Sixx following a car crash in 1983. Trippe claimed to have toured, written and recorded as Nikki Sixx."
- er det fra dette Doc har ideen om et Kiss uten Gene og Paul