Det finnes en hel rekke bootopptak der Kiss spiller uvanlige låter. Det meste selvfølgelig på audio, men noen godbiter på VHS/DVD også.
Her kommer noen eks. på konserter på audio som er å oppdrive, med ymse kvalitet selvfølgelig:
Europa Tour 76, Miami 76: Falming Youth
Little Rock, Arkansas 85: Anyway You Slice It, King Of The Mountain. Kiss spilte disse låtene et par ganger på Asylum Tour, og de finnes også på flere bootopptak.
På Crazy Nights turneen spilte de noen steder Hell Or High Water og When Your Walls Come Down, men jeg husker ikke i farten hvilke konserter de gjorde det på. I alle fall første på turneen, i Pensacola, Florida.
I Brighton 84 spilte de for eks. Burn Bitch Burn og Get All You Can Take.
På Reseda Country Club 1990 spilte de blant annet Betrayed og Little Caeser etter det jeg kan huske. Også Hell Or High Water.
I Rockford og Sioux City 1982, spilte de Keep Me Comin'. Det skjedde vel ca. 3 ganger på Creatures turneen at de spilte denne låten.
Fra 2004 har vi jo flere låter som ble fremført en gang eller sjelden, slik som I Pledge Allegiance... (Australia) og All The Way et par ganger i USA.
En annen liten godbit er jo Santiago soundcheck 1994, hvor gutta drar en god del covers. Ikke hele låter akkurat, men dog! Radioopptak, av en eller annen merkelig grunn!
Acrobat/You're much to young fra steinalderen er også verdt å få med seg.
"I Rockford og Sioux City 1982, spilte de Keep Me Comin'. Det skjedde vel ca. 3 ganger på Creatures turneen at de spilte denne låten."
- Swordandstone, you got me. Jeg mente Rock And Roll Hell i Rockford. Kvelden i forveien i Sioux City, spilte de både Keep Me Comin' og Rock And Roll Hell. Begge eksisterer på audiobootleg. Sioux City har veldig dårlig lyd.
Hehe, hører burn bitch burn fra Brighton 84 nå, den enste gangen de spilte låta. Nei og nei og NEI så forferdelig det er å høre Gene synge her. Spillinga går så de suser, men det er som en varulv som blir tatt hardt bakfra av en okse hengende fast i et piggtrådgjerde, jeezes!
får vel knapt noe thightere KISS en midt-80 KISS med Bruce og Carr.... Syns det virka som de dabba litt av spillemessig på Crazy Nights turneen for så å komme sterkere tilbake på HITS turneen... noen som har noen meninger om det? andreas?
92-95 lineupen er min favoritt musikalskt. Ellers så synes jeg HITS turneen er hakket vassere en CN turneen spillemessig. Låt litt råere enn på CN turneen synes jeg.