Bare coveret i seg selv er grunn nok til å mislike skiva!
Vant en sminkekonkuranse i Kiss center sweden når jeg var mindre, og hva var premien? Kiss Azylum t-shirt... Jippi...
KISS Asylum er et album som kunne ha vert veldig bra... Asylum turneen røske rjo skikkelig balle-skjegg! Jeg vil si at King Of The Mountain, Who Wants To Be Lonley og Tears Are Falling er 3 kanon låter, I'm Alive er en ok låt og Gene låtene suger heste-lem! Asylum skiva som en helhet er IMO. svak, men de 3 konge låtene gjør at jeg alikevel ofte spiller skiva, riktignokk bare de 3 låtene... Hadde de sammla Paul låtene fra Animalize, Asylum, Crazy Nights og HITS på 2 skiver så ville det vert 2 av de beste skivene i historien, men synes Gene ødellegger mye..., Untaket er IMO Crazy Nights som jeg faktisk ser på som den jevneste KISS skiva, og den eneste sammen med Dynasty og Psycho Circus hvor det ikke finnes en dårlig låt.
Jeg synes heller ikke skiva er så ille. Frontcoveret suger men innholdet var i såfall mye bedre enn på Animalize. Live virker det også som de var på hugget. 'Uh All Nite' synes jeg blandt annet funker bra live. Selv om det var en superuptemo versjon de serverte. Imagen var derimot skummelt jævlig. Men hvem så ikke ille ut i 1986?
Hehe... kommer ann på hvem av gutta du mener det. Axl har jo alltid sett snål ut. Men de andre gutta så jo kule nok ut. Selv om jeg aldri har hatt helt sansen for 'flossen' til Slash.
takk Murmansk-hore-utrykket kom fra en eller annen forumdeltager i forbindelse med en Fredrikstad Rock City photo session (og bildene er forresten å se på http://www.fredrikstadrockcity.tk )