Carburettors gjør en av de beste Kiss coverlåtene noensinne. Og det Wig Wam har gjort med kompet på IWMFLY er bare helt genialt. Tenk å få en så i utgangspunktet "døll" låt til å svinge såpass! Jeg tar av meg hatten for Trond Holter.
Ellers har Kvikksølvguttene gjort et jævlig heftig komp på I Love It Loud. Bare så forbanna synd med den engelsken til Ass Geir!
Paradoksalt at de som er annerkjente artister ikke klarer å markere seg på denne skiva?
Klart at Kurt, Lind og Stage Dolls gjør "proffe" versjoner men de tilfører ikke så mye energi som de banda jeg har nevnt over og kunne IMO fint vært utelatt fra skiva. Men kjendiser skaper medieblæst og medieblæst selger så....
Men det bare beviser at selv om man er kjendis og etablert musiker så er det ikke dermed sagt at man er "best".
Ihvertfall ikke som KISS cover-acts.
Helt enig med macoman. Diesel Dahl kan jobben sin. Resultatet av "I love it loud" ble bra. Litt minus for Asgeirs Engelsk, men greit nok. Getaway var knall. Wigwam gjorde det faktisk utrolig bra med "I was made". Fikk skikkelig Kiss-feeling Espen Lind overrasket med "Shure know something". Bra gjort. Stage dolls, gjorde selvsagt en god jobb med "Beth" (hadde ikke ventet noe annet fra Flakne og Co.). "God of thunder" likte jeg ikke i det hele tatt. "Shout it out loud" var en skikkelig stinker. "Mr. Blackwell" var bra. Kiss medleyen imponerte meg. Dette var morsomme greier. Kissettes var originale greier. Dette ble en bra party låt (I just wanna forget you- - - I just wanna fuck with you).. Husker ikke de andre sangene i huet akkurat nu. Har fortsatt problemer med det manipulerte punker bildet mitt.
så enig så enig hal......
det er litt rart ja at det er de mindre kjente banda som har gjort det best og blir likt best på plata.. syns også kurt nilsen sin versjon var fin. men fin holder bare ikke i lengden... hadde håpet på en litt sterker versjon, men den var fin alikavell