Hei igjen. Hadde egentlig ikke tenkt å kaste bort mer verdifull tid på dette forumet siden Kiss er borte forever. Uansett så er det litt greit med de off topic diskusjonene. Kanskje ikke like populære de med svartinger og stygge heavy/punker/freaker kjerringene, men what the fuck !
Denne topiken går ut på en person jeg har savnet på tv ruten en stund. nemmelig Jarle fra "Åpen post". Denne slitne narkomanen som hadde sine egne paranoide oppfatninger av dagliglivet. husker den episoden han skulle reparere et lite stue bord med en stor spiker og murstein. mursteinen hadde han hatt siden 1 mai på 80 tallet. Den vakte gamle minner for jarle. Han tenkte selvfølgelig på de faste opptøyene i Oslos gater natt til 1 mai. Det ble den gangen brukt brostein som kaste redskap mot politiets hester.
Jeg vil bare si at jeg nå melder meg ut av dette forumet etter å ha blitt kalt nazist. Jeg har ingenting med nazisme å gjøre, så jeg gidder ikke høre all dritten fra den tosken Cusano. Jeg ser heller ingen vits med å være her siden kiss er ferdig for godt. det vil aldri komme noe nytt fra den fronten. Å melke markedet med massevis av gamle konserter og "best of plater" er bare tåpelig. Paul sin solo tror jeg også blir en flopp, med masse sviskelåter og klisjeer. Tror neppe det er noe marked for det. Kiss er slutt !
Noen som husker denna?
Folk kommer å går... litt etter som...om de har mensen eller gud vet hva...
Hehe, meget bra jonnyman. Noen operer med ulike navn her inne og tar farvel med det ene brukernavnet sitt og poster videre med et annet, og greier ikke helt å stokke tankene eller å holde sin egentlige identitet skjult. Noen tar høytidlig farvel for så å dukke opp et par uker senere. Hehe, må bare le.
Husker Klein kritiserte Total sterkt da han skrev et inlegg etter "avskjedsmeldingen" sin. Merkelig at ingen dro frem det og "avskjedmeldingen" til Klein i posten hans.. Men som Kiss fans blir man vel automatisk dobbeltmoralist. Er det selv
"Husker Klein kritiserte Total sterkt da han skrev et inlegg etter "avskjedsmeldingen" sin. Merkelig at ingen dro frem det og "avskjedmeldingen" til Klein i posten hans.. Men som Kiss fans blir man vel automatisk dobbeltmoralist. Er det selv "
Spørs hva du har kommet med for idioti før det. Noen får hva de fortjener
"Spørs hva du har kommet med for idioti før det. Noen får hva de fortjener"
Nå er det vel få her som har kommet med så mye uggen kvalme som Klein, så han og Rassnbar bør ikke sammenliknes. Rassn er etter min mening Mor Theresa i forhold.
"Nå er det vel få her som har kommet med så mye uggen kvalme som Klein, så han og Rassnbar bør ikke sammenliknes. Rassn er etter min mening Mor Theresa i forhold."
Vel, så lenge det ligger litt intelligens bak provoserende komentarer, så er det helt greit for meg. Det er når du er en uintelligent etter-aper at ting begynner å bli for dumt! Men for all del; velkommen tilbake snuppa!
Nå er det vel få her som har kommet med så mye uggen kvalme som Klein, så han og Rassnbar bør ikke sammenliknes. Rassn er etter min mening Mor Theresa i forhold.
Nå synes jeg heller ikke Rassn har vært så ille. At han ikke tåler å få høre at andre mener ting om meningene hans er en annen sak. Navnekallinga kan jeg derimot styre meg for. Men det gjelder ikke bare ham.
Ellers synes jeg ikke Klein har vært så ille at det gjør noe heller...
Vel vel Nils ! Du likte ikke mitt navn, så jeg tar til meg kritikken. Nå blir det tassnbar en periode Jeg takker og bukker for at fansen her på forumet tydeligvis "satte pris" på at jeg var tilbake. Når det gjelder å returnere tilbake til forumet etter å ha sagt farvell noen dager før er vel ikke noe nytt her i verden. Kiss gjorde nøyaktig det samme. Derfor må nok det være et greit stunt
Cato lurte på hvilken diskusjon jeg henviste til. Jeg mente da tema og ikke diskusjon. Rassn er en primitiv pervo som ikke alltid følger så godt med i detaljer Jeg har uansett skjønt at løpet er kjørt for KISS, og det er ikke verst. Jeg har tenkt å holde en litt lavere profil her inne heretter for å unngå overoppheting. Jeg har uansett lagt merke til at det er en stor framgang i "Off topics" på forumet. Det er positivt. jeg kommer nok med nye innlegg, men skal sile ut litt i bunken min. Jeg skal la våre nye landsmenn være i fred. Jeg skal la stygge urenslige, svartmalte, piersete, naglete heavy/punk - damer være i fred. Gene som blir avsugd på bakrommet,Ace's blowjob på Peter, osv. osv. Jeg får tenke igjennom saken en stund tror jeg. Klein kommer meg sikkert i forkjøpet..