OK. I dag har vært den store "nilzzz er slem og i slettehumør" dagen.
Kan dere være så snill å tenke dere om to ganger før dere poster? Navnekalling osv hører hjemme i barnehagen, ikke her. Andre temaer som ikke hører hjemme her bør heller taes via mail eller i andre foraer. OT diskusjoner er helt greit. Men som sagt tenk dere om to ganger om det passer på forumet.
Ikke gått glipp av annet enn at jeg har "driti meg ut" ifølge en person her på forumet. Min mening er jo at denne andre har "driti seg ut", men meg om det.
I motsetning til endel andre kommer jeg ikke til å takke for meg her, finner jeg det for godt så tar jeg turen innom.
Nope Cathrine, ikke driti deg ut:) Det jeg ser når jeg leser er en frustrert jente som ikke helt vet hvordan hun skal takle situasjonen hun er i. Min livsfilosofi er "alt ordner seg", og i følge den kommer det til å ordne seg for deg også
Siktet ikke spesiellt til deg, men denne personen det gjelder skal altså ha fått endel mails fra folk på forumet. Selvfølgelig med elleville støtteerklæringer og negativt snakk om meg. Alt ifølge NN.
Men nå skal jeg holde tunga rett i munnen her så jeg ikke sier mer en jeg burde. Ha en strålende kveld!