<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Hvor lenge skal jeg vente........

November 12 2005 at 9:55 PM

(Login les-paulsen)

Hvor lenge skal jeg vente før jeg gir negativ feedback på ebay tru?
Er rimelig fersk på ebay, og har et par ting jeg venter på som ble betalt ca.20. okt.
Har tom. fått positiv feedback tilbake av en av dem.
Har prøvd å sende e-post men ingen respons.
Frustrert!!!!!!!!!

Respond to this message   
AuthorReply

(Login cusano)

Re: Hvor lenge skal jeg vente........

November 12 2005, 9:58 PM 

Bør nok vente litt til, men pass på så ikke frista for å legge feedback går ut! Jeg opplevde det samme, fikk positiv feedback med en gang jeg hadde paya, men aldrig no svar på mailer, og heller ikke det jeg hadde betalt for..

Haakon
www.templeheads.com
www.network54.com/Forum/440544

(Login les-paulsen)

November 12 2005, 10:24 PM 

Thanks!
Får se det an litt da.

(Login AceNeverShowUp)

November 13 2005, 5:47 PM 

Er det store og tungre greier du har kjøpt? I så fall blir det sikkert ikke sendt som flypost, og da kan det godt ta over en måned før du har sakene. Men det er jo rart at han ikke svarer på emailene dine. Har du ikke hørt fra ham siden 20 okt?

(Login Deli-Cato)

November 13 2005, 8:20 PM 

Syns vel ikke 20 okt. virker så skremmende enda,men det er jo dårlig av selger`n og ikke svare deg på mail.Har`n høy feedback score a? Er ofte de som selger jævla mye er de treigeste,dersom de driver butikken aleine.
Går og venter på Strike og Kiss Crazy bladene mine.Dro iland dem 28 Sep...
Fikk i hvertfall svar på mailen jeg sendte på Torsdag,men vakke helt fornøyd med svaret....

Hi,
Yes your items were shipped according to our shipping department. We are in the process of moving to a new location and evrything is a little chaotic.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

November 13 2005, 8:58 PM 

Jeg går selv å venter på saker fra 10 og 13 oktober. Det som er litt småirriterende er at jeg får mailer fra den ene sjappa som minner meg på å gi feedback hele tiden.

Cato/KAN
(Login gapp99)

November 13 2005, 9:23 PM 

Rundt 4 uker er ikke uvanlig, fra USA kommer helt an på hvordan selger velger og sende varene! eks. har fått varer fra USA uten og vente lengre enn 7 dager! men har også måtte vente inntil 5 uker på andre pakker!

Mange er flinke til og gi feedback straks de har mottatt betaling fra deg. Du gir feedback når du mottar pakka di.......

Happy Ebaying!!!!!!!!!!!!

Cato/KAN
Listen at: http://www.soundclick.com/atomicplayboyz

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

November 13 2005, 9:49 PM 

Problemet er jo stort sett folk som tar rimelig mye i porto og ikke bruker halvparten på å sende. Betaler jeg $5-6 så regner jeg med at det tar lang tid. Men betaler man $15 så bør det ikke ta mer enn ei uke eller to. Selv om det kommer ann på pakka.

les-paulsen
(Login les-paulsen)

November 19 2005, 8:43 PM 

Har endelig fått mail fra de to savnede selgerne på ebay!!
Varene er på vei så det gjelder nok å være litt tålmodig ja.

Current Topic - Hvor lenge skal jeg vente........  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement