Legger inn anmeldelsen din her også
Buenos aires 10.4.99
Blir vel aldri imponert over måten kiss spiller på denne tiden. Men jammen er det sjarmerende også. Hele SHOUT OUT LOUD ble ødelagt for meg etter at Gene bommer noe så inni granskauen på tonene i starten, jeg lo så jeg vrei meg i stolen. En ting som gniser i ørene er Paul mellom låtene, det skjærer verre enn en stukket gris. Vel, vel det er ikke bare negativt her. Lyden her er bra, og en hører de forskjellige. Veldig mye publikumsstøy til å begynne med. Synes det rusler og går helt greit musikalsk sett. Paul prøver å snakke Argentinsk, og ber publikum ta på seg brillene og inn i DO YOU LOVE ME, veldig tam versjon i min e ører. FIREHOUSE er kul, selv om de tar et par "snarveier" når de spiller, kan høres på bassgangen. Det er ganske slapt over hele linja egentlig, så dette opptaket hadde blitt skubba lett av veien av et dårligere opptak fra 75 for eks, uten tvil. På SHOCK ME virker det nesten som de ikke gidder kore, om ikke riktig, vondt å høre på. DR: LOVE er en av de bedre her, litt baller i så fall. Ace synger tøft på INTO THE VOID. Paul snakker til publikum som en lærer, ikke rockestjerne og det høres slik når han introduserer KOTNTW , "The first song on the album, "DRC", the second song on the album iiiiss:....."
Det er egentlig ikke så mye mer å si enn at det er bra lyd på opptaket, men veldig slapt spilt til tider. Beste låter er PSYCHO CIRCUS, DR:LOVE
Verste øyeblikk: Når Paul roper "letme hear you people!! over bassintroen på 100 000 years, får frysninger!"
Ikke løp, men gå å kjøp kan en vel si om det her.