Jeg vet om iallefall et par tre stykker som poster under forskjellige logins.
Utenom de åpenlyse selvsagt, f.eks. Klein som er tøff nok til å si det han mener uansett. Lurer bare på hva poenget er jeg, bortsett fra å få utløp for sine " Dr. Jekyll & Mr. Hyde sider " .
Noen som tør stå frem?
For ordens skyld kan jeg si at jeg har bare ett. Men kanskje jeg skulle begynne å komme med de mindre aksepterte innleggene under et annet navn jeg og? Hehe
Jeg har Klein som "Mr Asshole" og gjør det jeg kan noen ganger for å få frem temperatur og snakke i "tabu" form. Det er slik jeg oppfatter Gene.Det er et par som har skjønt at jeg prøver å kopiere Gene på den måten her, hehe..
Han er en som IMO elsker å bruke tabuemner for å se hvilke reaksjoner han får. Jeg vet av erfaring at tabuer er noe vi Nordmenn med Janteloven trykket til vårt bryst ikke har et spesiellt godt forhold til. Derfor kjører jeg på. Greia er at når jeg gjør det får jeg pryl, men når annerkjente humorister gjør det er det godkjent. Det \kalles stereotypisk, noe det også er mye av men kanskje er like utbredt i resten av verden som i Norge.
Som KongHarald er jeg litt mer rolig der, hehe.. Men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke KongHarald noe særlig mer, siden det ble fort kjedelig.
Det skjer mer som Klein rett og slett.
Synes det er ganske interessant at andre mener andre ting enn meg selv, kommer med nye vinklinger på ting osv.
Synd at noen tar det direkte ille opp hvis man er uenige om noe, og misliker deg for det, men jeg synes ikke at det er noen grunn til å slutte å si hva man mener. Det kommer iallefall ikke jeg til å gjøre.
Vi bor faktisk i et land med ytringsfrihet.
Synes også at det er ganske merkelig at enkelte folk som digger Kiss er så uptight. Litt selvmotsigende IMO.
"Har jo forressten fått endel tyn i det siste, sletta innlegg osv, og det er som du sier Klein, mye mer spennende!"
Hvis du mener det at jeg sletter et innlegg som har null på forumet her å gjøre. Og samtidig mailer deg for å si at det ikke er vondt ment er mye tyn, så lurer jeg litt på hvor tynnhudet du egentlig er. Særlig kontroversiell eller provoserende er du jo ikke akkurat.
"Kansje være litt mer laidback når man kun har deltatt på forumet en måneds tid?"
JP: Hvor lenge må jeg være her på dette "brukernavnet" for å få lov til ikke å være laidback a? Og btw, hvordan vet du at jeg har vært her en måned?
Med tanke på innleggets overskrift så... Oh well
"Hvis du mener det at jeg sletter et innlegg som har null på forumet her å gjøre. Og samtidig mailer deg for å si at det ikke er vondt ment er mye tyn, så lurer jeg litt på hvor tynnhudet du egentlig er. Særlig kontroversiell eller provoserende er du jo ikke akkurat. "
Nils: Nå var det jo ikke først og fremst det jeg siktet til da Nils.
Har vel påpekt i flere sammenhenger at jeg skjønner hvorfor du i egenskap av webmaster slettet innlegget. Men takker for karakterestikken! :-/
Tilbake til temaet da, grunnen til at jeg starta tråden var rett og slett at jeg vet om endel her som bruker forskjellige brukernavn. Kult å se at de ikke tør titte frem i lyset
Jeg mener, hvorfor ikke si det man har å si under ett og samme navn, i stedet for i motsetning til Klein, å stå for det man mener/sier uansett?
Det var poenget!
"Nils: Nå var det jo ikke først og fremst det jeg siktet til da Nils.
Har vel påpekt i flere sammenhenger at jeg skjønner hvorfor du i egenskap av webmaster slettet innlegget. Men takker for karakterestikken! :-/"
Det er jo helt greit . Det var bare at du virket som du plutselig følte at du var litt badass uten at jeg skjønte helt hvorfor...hehe
Det er jo det eneste inlegget som forvant. Så det måtte nesten være det du henviste til .
Neida, innbiler meg ikke at jeg har vært helt råskinn på forumet akkurat, men blir generellt provosert over folk som henger seg opp i andres kontroversielle meninger. Og synsing meg her og der, og at folk på død og liv må si noe som har vært sagt ørten ganger før.
Muligens fordi jeg er litt kontroversiell selv, uten at jeg nødvendigvis er det på en exhibisjonistisk måte. Blablabla...
Nå er jeg litt usikker på hva du tenker på som kontroversiellt da. Det er jo ikke noe galt i ha andre meninger enn andre. Generaliseringer synes jeg derimot bare er lavpannet og dumt...
Greia tror jeg er at jeg ved et par anledninger har innrømmet at jeg har dratt det vel langt og på den måten gått tilbake på enkelte uttalelser.
Jeg er egenltig motstander av klisjeen "stå for det jeg har sagt" osv. Det er IMO en noe hoven holdning til seg selv og sine uttalelser. Alle kan ta feil og alle kan ha evnen til å si ting de i ettertid ikke klarer å stå inne for. At man skal klistre alle utsagn til seg på død og liv for å vedlikeholde klisjeen "står for det" så ender man fort opp med at man liksom aldri gjør feil, hvis dere skjønner? Jeg vet om folk som er slik og de møter nok veggen før eller seinere.
Jesus ville at vi skulle tilgi, noe jeg mener er en av de viktigste egenskapene et menneske kan ha.
Jeg står for 98% av det jeg har skrevet her inne.De resterende 2 % har vært fordi jeg ikke har skjønt at enkelte svin har kødda med meg på samme måten jeg har kødda med de.
DET står jeg for, hehe..
her skjer det ting gitt!! må bare si at jeg har vel kanskje 3 brukernavn, men det har seg slik at jeg glemmer veldig fort passord! hehe... Men har vel brukt Vinnie eller Stig som navn hele tiden... så det så..
Synes det er litt gøy at det skjer ting her jeg, men det er noen ganger det går litt over styr kanskje...
Stå for det man sier er et ganske utslitt uttrykk riktignok, men brukte det i mangel på noe bedre.
Det som ligger i uttrykket for min del er at man sier det man mener, driter i om det er politisk korrekt eller ei, ikke tenker på å gjøre alle fornøyde og om man tar feil så er ikke det noen krise akkurat.
Veldig mange av de forumene jeg har sett igjennom er egentlig bare en masse folk som sitter å nikker og er så enige at det er helt sprøtt.
Er vel noe med tilhørighetsfølelse of alt det der, men jeg synes det er ganske uinteressant. Du foreksempel Klein, er et motstykke til det og det digger jeg deg for
De fleste av dere her er jo mannfolk og det skal dere være glade for på mange måter. Uendelig mye svadaforumer og sånt som vi jenter liksom skal holde oss til. Blæh!
Sjøl har jeg hengt med gutta og digga heavy siden jeg var lita da, og det er vel ikke normen akkurat. Er vel jeg som er unormal tenker jeg, de fleste virker veldig fornøyde med sånt.
Ikke misforstå, er ikke noen traktorlesbe fra bygda alstå. Er jålete og fnisete til tusen, men synes bare det blir litt drøyt med kooooz og klems i hytt og pine bare fordi noen har posta et eller annet innlegg.
Litt sånn Big Brother aktig, alle driver og koser og er så glade i hverandre etter å ha "kjent" hverandre i 10 minutter osv.
Jeje, nå har jeg prata meg bort igjen
Og jeg bare... Og han bare... Og da sa jeg bare... Og hu bare.. Og han bare...
*En typisk fjortissamtale på bussen etc*
Jeg har holdt meg laaaangt unna fjortis forums, men når jeg tenker etter kanskje jeg skulle innvolvert meg i et av de som er verst? Bare for å støre litt rundt der? Hehe..
Gi meg noen linker da Cath
The Klein Web Tour 2005 is about to begin, hehe..
Current Topic - OT: Forskjellige brukernavn anyone?