<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

medlemsblad til kan?

November 17 2005 at 9:44 PM

(Login tace)

hvorfor har egentlig ikke kan et eget army blad, sånn som ksa har??? har lurt på det ei lita stund!! vet at jeg hadde vell vært en av de første som hadde kommet til og melde meg inn... hadde vært rå tøft om dere hadde fått ordnet noe sånt

---------------------------ace 4life----------------------------------------

Respond to this message   
AuthorReply

(Login tace)

medlemsblad til kan?

November 17 2005, 9:45 PM 

skulle stå kas

(Login en_gutt)

Re: medlemsblad til kan?

November 17 2005, 10:02 PM 

kas har da Destroyer?

--Kim Alex--
http://www.thepioneers.tk - Ny side!

(Login en_gutt)

November 17 2005, 10:04 PM 

Ahh, jeg henger med

--Kim Alex--
http://www.thepioneers.tk - Ny side!

(Login Ozone75)

November 17 2005, 10:22 PM 

KAN ga ut medlemsblader tidligere...

(Login AceNeverShowUp)

November 17 2005, 10:24 PM 

At KAN ikke har et blad nå har sikkert med tid og ressurser å gjøre.

Cato/KAN
(Login gapp99)

November 17 2005, 10:41 PM 

Dette har jo også vi tidligere praktisert, vi utga i perioden 1995-1999 totalt 9 stk medlemsblader. Dette er en tidkrevende affære og vi valgte og offre bladugivelser mot happeninger som Partyturneen rundt i norge, Kisspub i Oslo, Expo's og andre arr. Synes egentlig at vi prioriterte helt riktig da vi valgte og stoppe utgivelsen av bladet og heller offre mer tid til andre KAN aktiviteter. Nyheter får man på nett, nye intervjuer lanseres på nett omtrent "on the hour". Jeg mener en slik utgivelse er helt unødvendig samtidig som at den er tidkrevende og kostbart!
KAN er 3-4 ildsjeler.
KAS er 5 pluss faste skribenter.

Ut ifra dette har vel egentlig KAN en enestående historie med happenings og et aktivitets nivå milevis fra KAS!

Cato/KAN

Cato/KAN
Listen at: http://www.soundclick.com/atomicplayboyz

Mr T
(Login terjem)

November 18 2005, 8:27 AM 

Enig med Cato, blader har sin sjarm, men etter internet er det ikke hensiktsmessig - man sitter og leser nyheter som er 2 måneder gamle F.eks
Synes allikevel KAS-bladene er fete, håper de fortsetter

(Login K.I.S.S.)

November 18 2005, 9:58 AM 

Skjønner lett at siden staben i KAN ikke er så stor at det blir overkill med ei blekke, selv om det hadde vært kult. Det er såpass mye updates fra KANs brukere og KANs befal osv at det egentlig ikke trengs lenger IMO.

(Login AceNeverShowUp)

November 18 2005, 10:02 AM 

Selvfølgelig er det ikke noe poeng i å gi ut blader for å formidle nyheter nå pga internett. Men slik bladene til KAS har tatt form, så er de meget interessant etter min mening. Utrolig mye bra lesestoff der, alt fra turneerapporter, både gamle og nye, og masse forskjellig lesestoff fra Kisstory med ulike innfallsvinkler. Det er mye spennende som blir tatt for seg i disse bladene. Men å utgi slike blader med et nyhetsperspektiv i bunn er lite hensiktmessig. KAS sin fordel her er at de har veldig mange skribenter som bidrar. Og jeg forstår veldig godt at KAN nedproriterte dette og la det på hyllen, med tanke på alle deres andre prosjekter.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

November 18 2005, 10:19 AM 

Kiss Kollector sine blader må også nevnes. Hvis man får Destroyer, Kiss Kollector og Kiss Official Magazine så er det jo ikke så mye mer som kan dekkes egentlig. Da må det jo evnt være i bokform. Vi får heller se om vi får gjordt ferdig boka noen gang . Ellers vet jeg jo at svenskene (John Falk) jobber med en bok om Kiss i Sverige så det kan jo bli spennende også.

This message has been edited by nilzzz on Nov 18, 2005 10:25 AM

(Login K.I.S.S.)

November 18 2005, 11:47 AM 

En dokumentar om KISS fans kunne kanskje vært en idè? Hehe
Skal leite lenge etter mer loonies av fanskare tror jeg

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

November 18 2005, 1:53 PM 

Du får ta å kikke på "Kiss Loves You" dokumentaren. I forhold til de folka som blir presentert der ville de fleste her fått medlemskap i Mensa.

(Login cusano)

November 18 2005, 2:01 PM 

Mye rare kiss fans ja! Så et talkshow (Conan O`Brian?) hvor de har sendt ut en fyr til et Kiss expo, og han spør en fyr om hvorfor han liker Kiss. Han babler og babler og får ikke sagt en dritt egentlig, og han avslutter det hele med å si: Actually, they suck!

Slå den, he he..

Haakon
www.templeheads.com
www.network54.com/Forum/440544

(Login Ozone75)

November 18 2005, 3:04 PM 

Jeg og lurte fælt på det utsagnet, Cusano. Etter å ha sett det flere ganger og prøvd å forstå hva han mener kom jeg frem til at det er Stones som suger

(Login SpacemanAce)

November 18 2005, 5:20 PM 

hvorfor har egentlig ikke kan et eget army blad, sånn som ksa har??? har lurt på det ei lita stund!! vet at jeg hadde vell vært en av de første som hadde kommet til og melde meg inn... hadde vært rå tøft om dere hadde fått ordnet noe sånt

Jeg har ett eks. av KAN fanzine nr. 1 til overs, hvis det skulle være av interesse.

(Login K.I.S.S.)

November 18 2005, 5:29 PM 

Ehh. Been there?

(Login K.I.S.S.)

November 18 2005, 5:30 PM 

Ops. Sorry. Var litt kjapp der, hehe.. Så ikke at du hadde "pastet" det fra topicen.

(Login SpacemanAce)

November 18 2005, 6:02 PM 

(Login cusano)

November 18 2005, 6:49 PM 

jeg er interessert kjell!!!

Haakon
www.templeheads.com

tace
(Login tace)

medlemsblad til kan?

November 18 2005, 9:08 PM 

jeg er veldig interisert kjell!!

og cusano, hvor blei d av den autografen da?? hehe

(Login cusano)

November 18 2005, 9:13 PM 

Har du ikke fått postern Tace!?

Haakon
www.templeheads.com

Current Topic - medlemsblad til kan?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement