Hvem av medlemmene i kiss ville Dere sett på scenen under en evt. siste kiss-turne ? Jeg har vurdert alternativet Gene, Paul, Toomy og Eric. Jeg har imidlertid problemer med å se toomy. Han passer uansett ikke inn. Jeg har kommet fram til at Gene, Paul, Ace og peter burde stå på¨den scenen. Om det blir noen små feil her og der, spiller ingen rolle. De gutta er original besetningen. De burde avslutte dette sammen.
Hadde j også foretrukket originalbesetningen selv om det ikke hadde vært så veldig bra musikalsk. Men jeg hadde heller ikke hatt noen problemer med dagens besetning.
Jeg sliter imidlertid med dette. Å se Toomy etterligne ace på en så teit måte blir for jævlig. Vil høre Beth og Black diamond igjen. "2000 man, shock me, NY groove osv.
Jeg ville helt klart sett the original four en gang til, selv med det musikalske tatt i betraktning. Besetningen som er i dag er den bestningen jeg minst ville sett av alle besetningene som Kiss har hatt. Men hadde selvfølgelig dratt for å se den også.
For å banne litt i kirken: Jeg tror jeg helst ville sett Ace, Paul, Gene og Eric Singer. Syns det ble ufattelig mye mer driv over det hele da Singer'n kom inn i 2001. Ace virket mye mer seriøs også, og Gene har jo selv skrevet at det hele fungerte veldig bra med Ace og Eric i samme band.
Gene , Paul, Eric og Bruce uten sminke hadde vært tøft. Syns vel at de siste sminke-turneene har virket veldig sterile...særlig når gulvet må støvsuges før gamlekara entrer scenen....
jeg må faktisk også si idag at jeg kunne ønske meg mest å opplevd en konsert med Gene, Paul, Bruce og Eric S, feks en konsert som var en delvis improvisert jam-session med utallige godbiter fra hele historien (siden bruce og eric kan håndtere det uten problemer) og ekstranummer i ubegrenset antall, hehehe..
men dette er idag, men hvis jeg hadde hatt en tidsmaskin ville jeg vel dratt tilbake til Coventry '74 eller noe, men det blir en helt annen topic
en siste turnee: Uten tvil Paul Stanley, Ace Frehley, Gene Simmons og Peter Criss..., men den utgaven av KISS jeg alle rhelst ville sett er Paul Stanley, Gene Simmons, Eric Carr og Bruce Kulick, men det er klin umulig, desverre.
Jeg ville sett gamlegutta samla igjen, men på et mindre sted enn Spektrum. Hadde de dratt på veien med 75-showet sitt på f.eks Sentrum eller Rockefeller så hadde det tilta for meg.
At enkelte ikke digger Tommy blir for teit. Hvem hadde sagt nei til å være Ace i KISS?