<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Litt OT: Mötley Kïss

November 24 2005 at 5:24 PM

2side  (Login 2sidesofthecoin)

Sett sammen et band med 4 medlemmer, der du kan velge fra alle lineup'ene til Kiss og Mötley. Det er ikke lov å bare plukke medlemmer fra et bandene, men det er lov med f.eks et band med 2 trommiser og 2 vokalister. Og gjerne med en begrunnelse og et par låter fra en tenkt setliste

2side

Respond to this message   
AuthorReply

(Login Oldaker)

Re: Litt OT: Mötley Kïss

November 24 2005, 6:09 PM 

Paul Stanley, Nikki Sixx, Ace Frehley og Tommy Lee

Grunnen er at disse er de viktigste og flinkeste folka i sine respektive band. Kunne ikke blitt annet enn velkykket. Vince kunne også vært med, men ser helst at han bare har noen gjesteopptredner på skive, og live en gang nå og da.

Prøvde meg på en set-liste, men det ble altfor vannskelig gitt. Må nok la meg innspirere av noen andre før den kommer.

(Login Deli-Cato)

November 24 2005, 6:14 PM 

Paul-Gene-Ace-Peter, m/Vince som kordame.

Anonymous
(Login cusano)

November 24 2005, 6:21 PM 

Nikki, Mick, Ace, og Peter med Paul, Vince, Tommy, og Gene som lettkledde strippe/kor damer!

Haakon
www.templeheads.com
www.network54.com/Forum/440544

2side
(Login 2sidesofthecoin)

November 24 2005, 6:21 PM 

Ikke verst lineup det der, Håvard ! Tror Paul sin vokal hadde passet perfekt til låter som Too Fast For Love og Girls, Girls, Girls ... men kanskje ikke like bra på Shout At The Devil.

Peter Criss tror jeg hadde gjort en bra jobb på Home Sweet Home, men ville kanskje ikke dratt han inn i lineup'en for det. Tommy Lee på trommer hadde vært fantastisk på I Love It Loud, men ville Nikki sin vokal holdt ?

2side

(Login Oldaker)

November 24 2005, 6:27 PM 

Hadde det vært opp til meg skulle Nikki fått lov til å holde kjeft, og bare nøyd seg med å preike litt innemellom.
Ellers tror jeg Ace sin vokal hadde passa låter som Public Enemy #1 og Smokin' In The Boys Room ganske bra! Og Paul hadde nok mestra det meste på 94 skiva dems, samt låtene du nevner.

Hadde blitt tidenes band!

(Login stanleyjp)

November 24 2005, 10:35 PM 

Paul Stanley: En av verdens beste låtskrivere, god vokalist og kansje en av verdens beste frontmen

Nikki Sixx: En av verdens beste låtskrivere og en fantastisk frontmann

Mick Mars: En av verdens feitaste gitarister:)

Eric Carr: Tidenes beste trommis.

knerken
(Login knerken)

November 26 2005, 11:27 AM 

Haha, JP! Mick Mars! Uten tvil verdens kjipeste gitarist!

Trur vi sier: Sixx på bass, Stanley på vokal og rytmegitar, Frehley på leadgitar og Lee på trommer...
Og ikke minst, Gene Simmons som manager!

(Login stanleyjp)

November 26 2005, 3:45 PM 

Gene som manager var genialt! Doc McGhee og Gene hadde vert det ultimate manager paret:)

Current Topic - Litt OT: Mötley Kïss  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement