Danko hart jo spilt i oslo ved flere annledninger, uten at jeg har klart å få med meg det. Er det noe jeg har hatt lyst å se live LENGE, så er det Danko Jones! I`m there!
Jones recalls a seminal moment: “When I was six, I joined the KISS Army. I had begged my mom to get KISS Alive for me. On the back of the album was an address for the fan club. I sent this letter and I got a package from KISS with all this free stuff. They were superheroes to me, and, as an only child, I pretended they were my brothers. I’ve only seen them once. I got to the show late because I was working that night. Right when I walked in, they started playing ‘Deuce,’ which is the first song on KISS Alive. I almost cried.”
Truls, du sjokker meg bare mer og mer, over hva slags musikk du hører på. Danko Jones var helt ville på Quarten for en tid tilbake, og jeg gleder meg sinnsykt mye til Rockefeller!
Tusen Takk Kim Alex. Danko er en artist jeg digger vildt. Da jeg var på Sweden Rock i 2003 så spilte Danko og Motorhead samtidig, og jeg hadde planlagt å se begge. Det ble jeg som dro på Danko konsert og etter det var det slutt:
Ser nå at den siste posten her ble noe misvisende. Mulig det har med at jeg skrev den i natt og var litt for trøtt da det skjedde. Jaja! Rock on, folkens.