<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

OT: Danko Jones

November 27 2005 at 2:32 PM

Truls  (Login Trulsemann)

Søndag 19. mars på Rockefeller spiller Danko Jones, og dette er noe dere bør få med dere, eller hva sier du Stig?

Personlig så har jeg gledet meg lenge til å se en konsertannonse med han, og i går i Dagbladet var det fett oppslag.

Respond to this message   
AuthorReply

(Login cusano)

Re: OT: Danko Jones

November 27 2005, 2:59 PM 

Danko hart jo spilt i oslo ved flere annledninger, uten at jeg har klart å få med meg det. Er det noe jeg har hatt lyst å se live LENGE, så er det Danko Jones! I`m there!

Haakon
www.templeheads.com
www.network54.com/Forum/440544

(Login cusano)

November 27 2005, 3:05 PM 

(Login cusano)

November 27 2005, 3:09 PM 

(Login cusano)

November 27 2005, 3:38 PM 

Danko om Kiss:

Jones recalls a seminal moment: “When I was six, I joined the KISS Army. I had begged my mom to get KISS Alive for me. On the back of the album was an address for the fan club. I sent this letter and I got a package from KISS with all this free stuff. They were superheroes to me, and, as an only child, I pretended they were my brothers. I’ve only seen them once. I got to the show late because I was working that night. Right when I walked in, they started playing ‘Deuce,’ which is the first song on KISS Alive. I almost cried.”

Haakon
www.templeheads.com
www.network54.com/Forum/440544

(Login en_gutt)

November 27 2005, 7:51 PM 

Truls, du sjokker meg bare mer og mer, over hva slags musikk du hører på. Danko Jones var helt ville på Quarten for en tid tilbake, og jeg gleder meg sinnsykt mye til Rockefeller!

--Kim Alex--
http://www.thepioneers.tk - We got to save the world from listepop!

Truls
(Login Trulsemann)

Danko....

November 29 2005, 2:59 AM 

Tusen Takk Kim Alex. Danko er en artist jeg digger vildt. Da jeg var på Sweden Rock i 2003 så spilte Danko og Motorhead samtidig, og jeg hadde planlagt å se begge. Det ble jeg som dro på Danko konsert og etter det var det slutt:

Truls
(Login Trulsemann)

Siste post....

November 29 2005, 9:38 AM 

Ser nå at den siste posten her ble noe misvisende. Mulig det har med at jeg skrev den i natt og var litt for trøtt da det skjedde. Jaja! Rock on, folkens.

Current Topic - OT: Danko Jones  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement