Cusano, jeg samler på Kiss audio og visuelt, dvs alt fra konsertopptak på CD og DVD, dokumentarer og i ulike andre anledninger de har vært på TV osv. Jeg samler også på blader med Kiss, helst Kiss i hele bladet. Men jeg samler ikke systematisk på blader for å si det slik. Samler også på ekte photos og på turneebøker. Har tenkt å begynne så smått å samle på promokits.
Ang. denne Marvel så har jeg aldri vært fasinert av den, og aldri vært fasinert av Kiss som tegneseriefigurer, og da også som dukker, Kiss på lunchbokser, termoser osv. Kiss som band blir for meg litt for mye "tegneserieband" alle disse tingene tatt i betraktning, så det styrer jeg unna. Elsket jo tegneserier når jeg var liten for eks., så jeg burde jo absolutt like dette Marvelopplegget, men pga av at det faktisk er Kiss og litt sånn science-fiction som jeg ikke har noe til overs for, så gir det meg faktisk ikke noe som helst
Jeg skjønner godt hva du mener Andreas. For meg så blir det litt at det kult å ha pga det er hva det er. Marvel tegneseriene har i mine øyne samme kvalitet som KMTPOTP filmen. Til å være tegneserie er det relativt labre saker.
Skjønte det Andreas. Jeg husker å ha sett bilder av marvelen da jeg var liten, og da kunne jeg jo bare drømme om å få tak i den. Så når jeg endelig har fått den i hus, har den mye større verdi enn regnet i krone verdi
Har faktisk ikke lest den heller, bare bladd gjennom for så å ramme inn og henge opp
Marvel 2 er selvsagt interessant, Cusano! Men nå har jeg fått regning fra elektriker på kr 23.000,-. Tenkte å arrangere kronerulling, samt selge kroppen min, men ingen vil kjøpe den.