Jævli fett! Dette kan hun bare vinne på, hehe.. Hadde det vært et seriøst metallband e.l. så hadde det nok ikke vært så kult, men å se Craig i rullestol er jo bare humor.
Hahaha, jeg må le.. Spest at "alle" flytta seg... Kanskje Craig burde ta av noen kilo?
Men fy faen, tafatt dame da Husker i go'e gamle dager, når Pål Pot Pamparius drev med stagedives, de første konsertene jeg var på så var jeg den første han så i øya når han kom seg opp igjen, hahahahah, øya trilla rundt som klinkekuler begge gangene
Men når vi er inne på "artister ute i publikum" så husker jeg på Turboneger konserten jeg var på i et sirkustelt i Larvik i begynnelesen av mai en gang om jeg ikke husker feil, på midtparti på prince of the rodeo der, når det bare er trommer, så dro Euroboy det trikset Paul drar i slutten av Crazy Nights video'n, gikk utover publikum, å sto midt uti mølja der resta av låta, UTROOOOOLIG fett å se i levende live! Har sett at'n har gjort det på et par konserter i USA, men ikke noen andre som jeg har vært på... Var mye heftig klåing fra meg og et dusin av fjortisdamene rundt meg da ja
Minner meg om Lage Fosheim fra Monroes som gjorde det samme på en bygdefest på slutten av 80-tallet... Lange herr Fosheim skulle surfe på sitt dedikerte publikum, som trakk unna. Dermed gikk lange herr Fosheim rett på snørra. Skikkelig Spinal Tap-moment.