Detroit Rock City
Cold Gin
Creatures Of The Night
Fits Like A Glove
Heaven's On Fire
Under The Gun
War Machine
Drum Solo
Young And Wasted
I Love It Loud
I Still Love You
Love Gun
Black Diamond
Oh Susannah
Lick It Up
Rock And Roll All Nite
2. I hvilket land har Kiss spilt med Destroyer/Rock And
Roll Over kostymene på Love Gun scenen?
3. Hvilket band turnerte sammen med Kiss og Aerosmith
i 2003?
4. Til hvilken plate hadde Kiss en promoturnee i Europa,
der de spilte på noen TV-show, men uten at det ble noen
turnee i Europa til denne platen?
Kategori 2:
5. "Everyone did their best to observe the requisite
solemmnity, despite being jammed elbow to elbow inside
a smallish room. Staffers were sitting on the credenzas
and leaning against the walls next to the large speaker
cabinets. This was to be an occasion for seriousnness of
the highest order."
Hva snakkes det om?
6. "The Super Kiss image of four superhero cartoon fantasy
characters was furhter solidified with.........
Kategori 3:
7. Hvilken låt ble spilt i forkant av Kiss sin intro på
Rock The Nation turneen?
8. Hvem pleide ofte å gjøre Ace sine soundchecks på 70-tallet,
når Ace var for full til å gjøre dem selv?
Da er det flere svar på nummer 3. Fant dette også...
"Veteran rock and roll giants Aerosmith and KISS will perform at The Palace on Sunday, November 30 at 7 p.m. Special guest Porch Ghouls will serve as the opener."
Hvor fant du det Nilzzz? Om det gjaldt bare den ene konserten så blir det ikke godkjent. Jeg skulle ha bandet som gjennomgående spilte sammen med Kiss og Aerosmith på den turneen.
Irriterer meg noe grønnjævlig at jeg ikke svarte det jeg tenkte på nummer 8, nemlig McAdams Istedenfor å ta innpå Nilzzz, så tapte jeg enda mer terreng. Det er for jævlig
Du skulle jo selvfølgelig ha poeng om det varmet opp gjennomgående på turneen, men jeg var altså ute etter Saliva som vel turneerte sammen med dem på hele turneen
"Dere to får vel begge 3 poeng, Ozone..."
hmm, stemmer vel kanskje det. Har alltid hatt det for meg at nr.8 gir 1 poeng mer enn nr.7, men du har vel rett..
"After playing the Who's "Won't Get Fooled Again," prior to the curtain drop, the songs which immediately preceeded the band taking the stage were "Rock The Nation", and parts of "Bad Motor Scooter", from the first Montrose album."
Så det var vel sangen "Rock the nation", og ikke "Bad motor scooter"...?
""Bad Motor Scooter", from the first Montrose album, rather than "Rock The Nation" (same album), is played immediately prior to the introduction to the show."
QUICK STATS:
"Bad Motor Scooter", from the first Montrose album, rather than "Rock The Nation" (same album), is played immediately prior to the introduction to the show. Some venues have a camera following the band to the stage entry.
Kveldens poengfangst: Nico 2 poeng (rett på 1 og 3). GimmeMore 4 poeng (rett på 2, 4 og 5). Nilzzz 3 poeng (rett på 8). Ozone 3 poeng (rett på 7) og Cato 2 poeng (rett på 6).
Dødt løp mellom Ozone og Nilzzz i dag, det samme gjelder knivingen mellom Nico og Cato, som også kjemper mot GimmeMore om tredjeplassen. GimmeMore kan bli en hard nøtt å tukte om denne plassen. Håkon ser ut til å ha mistet grepet helt. Omgang nummer 6 uten poeng. Takk for flott innsats folkens! Ny quiz på søndag om det passer, mellom 22.30 og 22.45. Be there
Jeg sa før Vol 7 begynte, at det gjaldt å komme først til 100 poeng. Slik det ligger an nå, så kan faktisk både Ozone og Nilzzz vinne i samme runde. Det betyr at den som først når 100 poengsgrensen vinner, selv om nummer 2 faktisk får flere poeng, men ikke når 100 grensen først. Høres det fornuftig ut?
Du tenker på alt, Andreas . synes det er en kjempebra forslag! Faren min fyller 74 år på søndag, så er ikke helt sikker om jeg er hjemme klokka halv 11, men tror det nok.
Ja,det høres fornuftig ut. Sånn jeg hadde tenkt det også da jeg har dratt Quiz`en.Men det har aldri vært så gjevnt som nå,og derfor ikke aktuelt å ta det opp.
Du kunne ha hatt det hvis du begynte tidligere å samle poeng, GimmeMore! Er veldig imponert over kunnskapen din! Det samme gjelder Ozone, Nilzzz, Cato og Håkon selvfølgelig .
"Håkon ser ut til å ha mistet grepet helt. Omgang nummer 6 uten poeng."
Rettelse: Eg har "prøvd" å vera med på 5 omganger, den sjette var eg ikkje med på.
Eg har møtt veggen. Berre sjefen kjem seg heimatt, så eg kan få litt fri igjen...