<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Hjelp. Får ikke betalt på Pay Pal!

December 10 2005 at 4:07 PM
  (Login Makoman)

Har fått et lite problem. Pay Pal har satt en øvre grense for hva man kan handle for til USD 1000.- Denne har jeg nå nådd og får derfor ikke betalt mer.
Først fikk jeg beskjed om å høyne grensen. For å få til det måtte jeg bruke et "4 digit number" som jeg skal ha mottat fra Pay Pal når jeg registrerte meg for fire år siden (om jeg har forstått rett).
Dette nummeret skal være å finne under "history", men den går bare 1 eller 2 år tilbake.

Jeg har sendt de mail 3 ganger for å få hjelp. En gang fikk jeg mail med beskjed om å ringe. Det gjorde jeg, men etter å hørt på en telefonsvarer fra USA med Pay Pal reklame i 10 minutter la jeg på, og sendte en ny mail. Denne har jeg heller ikke fått svar på.

Når jeg forsøker å betale nå, så får jeg ikke lenger beskjed om å høyne grensen min, men følgende beskjed:
"To complete this payment, please add a Mastercard, American Express, or Discover card". Ikke et ord om Visa som er et av alternativene lenger ned på siden, og som jeg har brukt hele tiden.

Vel jeg forsøker å legge inn Visa`n min igjen, som jeg har brukt hele tiden. Svaret jeg får da er at dette kortet allerede er registrert! (Utgår Okt 2007)

HVORFOR FÅR JEG DA BESKJED OM Å LEGGE INN ET NYTT KORT ??

Kan noen hjelpe meg?
Må jeg ringe Skandiabanken og annullere konto og kort jeg har, for å starte et nytt kundeforhold ??

Respond to this message   
AuthorReply

(Login cusano)

Re: Hjelp. Får ikke betalt på Pay Pal!

December 10 2005, 4:39 PM 

Jeg fikk ikke den 4 sifra koden før jeg nådde grensa, så den skal du da altså nettopp ha fått. Den er på bankutskriften din. Jeg hadde ikke tid til å vente på utskriften, og ringte kort selskapet mitt. Han skjønte hva det gjaldt og fant lett frem til hvilke 4 sifre jeg trengte, så du kan jo evt prøve det.

Dessuten så går det vel ann å registrere flere kreditkort? Uten at jeg selv har prøvd..

Haakon
www.templeheads.com
www.network54.com/Forum/440544

(Login cusano)

Re: Hjelp. Får ikke betalt på Pay Pal!

December 10 2005, 4:40 PM 

Men det viktigste du kan gjøre er å si ifra til selgern (hvis det haster med å få betalt no) at du har problemer med dette, og at det derfor kan ta litt tid.

Haakon
www.templeheads.com
www.network54.com/Forum/440544

Makoman
(Login Makoman)

Re: Hjelp

December 12 2005, 9:11 PM 

Selgeren har fått penga sine cash i konvolutt, så den saken bør være grei.

Jeg har ikke nådd grensa på 1000 US $ enda. Jeg kan fortsatt handle for 33 USD. Problemet var at jeg skulle betale ca 40 US $ og derfor ikke fikk betalt.
Men når får jeg de 4 nummerne mine da? Det blir vanskelig å handle for akkurat 33 $ for å gå helt i null på konton!

Current Topic - Hjelp. Får ikke betalt på Pay Pal!  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement