Hadde noen slike episoder i rekkehuset jeg bodde før. Plutselig sto nabofruen midt på stuegolvet. Jeg så kjeften hennes bevege seg sint, men jeg hørte ikke hva hun sa...
Jeg fikk klage en gang fra naboen, jeg var hjemme alene i huset mitt der jeg bodde før! Det var sommer og jeg spillte KISS på full guffe hele natta, med vinduer og dørene åpne og drakk pils og sang.
Naboen fikk følgende beskjed fra andre naboer dagen etterpå: "Er det galehus der borte? Nå har vi hørt på en tulling som roper at han vil rocke og feste både natt og dag"
Reglene der jeg bor : hverdager skal det være stille klokken 22.00 men i helgen er det midnatt
Men jeg trur norsk lov sier klokken 23 . . iallefall på hverdager.
Men jeg bor i 2 etasje,og under meg er det en butikk,og der stenger dem 14,så det er nok ikke noe problem,det er nok verre med de tversover.
Det er heldigvis ingen som spiller høy musikk
Men det er litt værre med knullelydene til dem over :o/
Jeg hadde en nabo som flyttet ut for en del år siden, og jeg hadde ikke noe i mot han jeg, men jeg lo mange ganger godt av han. Var ikke så mye musikk som ble spilt i løpet av et år liksom. Jeg har jo på fulle mugger jevnt over, stort sett i hvert fall, når jeg er hjemme, til tider. Men han dro ofte av og til med noe sinnsyk "Trykkluft borr musikk" kaller jeg det, for det var noe jeg aldri har hørt før i hvert fall. Vibrasjon er vel å ta litt sterkt i, MEN det forplanta seg noe skikkelig inn i stua her hos meg de 10 minuttene det holdt på, og så kunne det være slutt i en måned.
Jeg har enda til gode å finne ut hva han spilte, men jeg tror det må ha vært den mest hardeste formen for Metal du kan finne. Lå i grenseland til støy og metall med en brølende vokal og helt ekstremt lyd/støy bilde. Hehe!
"Men det er litt værre med knullelydene til dem over".
Et kjent fenomen. Hadde en gang et par i etasjen over meg, to turtelduer på til sammen ca. 400 kilo kärlek. Man kunne kjenne svaien i bygningen, og det var også noen kroppslyder der som ikke var til å ta feil av. Rock and roll!
Alle har vel opplevd sånne naboer en eller annen gang. Mine på Carl Berner krangla så busta føyk (det lå til og med pinneved av møbler uttafor døra dagen etter en gang), for å så ha heftig makeupsex, på soverommet som lå vegg i vegg med stua vår.. Det var et rart par, og det endte med at de ble kasta ut. Og de spøkelsene vi hørte i vaskekjellern den påfølgende tida, viste seg å være det lykklige par, som hadde flytta inn i en bod der nede..