Har laga meg konto på cdon.com, og skal bestille noen skiver, men fant ut at det ikek går an å velge postoppkrav som betalingsmåte.... Så åssen krever de inn penga om jeg velger faktura? (har ikke Visa...)
Som jeg kan betale kontant i banken? Hater sånn trekking fra kontoen skit, siden jeg aldri har penger på konto, og gjerne har et par hundre i minus... så kjipt å legge inn penger på den:p
Postbanken tilbyr Nettbank til ungdom, så da er det bare å legge regningen inn der, og den blir belastet nå du selv ønsker det. Du slipper unna med et gebyr på 2 kr eller no sånn.
Men du som er 18 bør jo ha et eget visa
Er jo et helt vanlig bankkort bare at en kan betale på nett og i utland.
" Har laga meg konto på cdon.com, og skal bestille noen skiver, men fant ut at det ikke går an å velge postoppkrav som betalingsmåte.... Så åssen krever de inn penga om jeg velger faktura? (har ikke Visa...) "
Det du må gjøre er å registrere deg med fødsel og personnr.
Hvis du ikke har gjort dette, kan det enkelt forandres under knappen "Endre dine opplysninger" på menylinja
øverst på siden
De tar 29 kr i porto for leveransen.
Dette er billig, særlig hvis du bestiller mye.
(Platekompaniet.no tar nesten 70 kr i porto. tror jeg)
En meget bra og velfungerende side.
Har funnet masse skiver her til under 100-lappen som jeg faen ikke
har fått tak i i by'n (Oslo)
GN
CDON er bra ja. Sikkert handlet der for 2-3000 det siste året. Nettopp kjøp den første sesongen av Deadwood der, til 308,- inkludert porto. Platekomp. tar 349,- uten porto