<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Kiss relatert intervju med Anders Tegner

December 22 2005 at 8:39 PM

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

TA en kikk på forsiden. Der har jeg postet en link som Fabbe som driver Posterstory har gjordt med Anders Tegner. Med masse kult Kiss prat .

Respond to this message   
AuthorReply

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

Re: Kiss relatert intervju med Anders Tegner

December 22 2005, 10:37 PM 

Bump

AceofThunder
(Login AceofThunder)

December 22 2005, 11:17 PM 

Stilig!

Tenk en KISS relatert POSTER-bok, det hadde blitt tidenes feteste.

(Login test4echo)

December 22 2005, 11:19 PM 

Snop Nilz!!! Jeg har sagt det før og sier det igjen, Kiss er en samlers våte drøm, pga de er så visuelle er det så mye forskjellig som er samlet opp både visuelt og på papir, jeg som er Rush fan er glad bare jeg får sett ett nytt bilde fra 70 tallet jeg ikke har sett før

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

December 22 2005, 11:41 PM 

Jeg er helt enig AceofThunder. Problemet hadde jo egentlig bare vært tid og rettigheter. Samt at man måtte hadde rimelig strøkne eks av alt mulig for at det skulle være noe særlig. Selv om det meste jeg har er i rimelig god forfatning ville nok en del ikke egnet seg for trykk. Drømmen hadde jo fått alle bladene hele er en 5-6 bind .

(Login acestubb)

December 23 2005, 1:17 AM 

En annen variant er jo prosjektet til Jac van Gool, med sin ENORME bladsamling der han vil skrive om KISS og media. En får smøre seg med Kiss- tålmodighet... Intervjuene til Poster er jo bare så grisebra. Så bra stilte spørsmål!
Lagt til i "favoritter"

Current Topic - Kiss relatert intervju med Anders Tegner  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement